Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppojen kootut selitykset

Vierailija
07.12.2017 |

Tämä on pilke silmäkulmassa mutta vakavasta asiasta tehty ketju. Alkoholistien kanssa eläneet ja toivottavasti eroon päässeet, miten juoppo puolusteli juomistaan? Minun poikkikseni: "En ole alkoholisti vaan suurkuluttaja." "Voisin olla juomatta, mutta en halua." "Juon koska x ärsyttää." Tuleeko mieleen muita tekosyitä, joilla juoppoutta oikeutetaan?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon sillä minulla on avuttomuuden tunne!

Vierailija
42/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo on aina itsekäs ja mihinkään kelpaamaton ihmisjäte.

Juo, koska tietää olevansa turha kustannus ja sietämätön turhake.

Selitykset ja syyt juomiseen aina muissa kuin itsessään.

Alkoholismi ei ole sairaus, jonkin asteen mielenterveysvamma kylläkin.

"Kun juominen on niiiin sosiaalista ja rentouttavaa", örisee juoppo paskat housuissa, yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon sillä minulla on avuttomuuden tunne!

On aika noloa tehdä pilaa asiasta, joka on asiantuntijoiden mukaan se todellinen juurisyy ongelmajuomiselle. Juntilla on juntin jutut.

Vierailija
44/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon arvostelu on junttiutta, sillä juoppo on avuton uhri! Ei syöpäpotilaskaan parane lopettamalla syömisen. Kuinka juoppo voisi raitistua lopettamalla juomisen?? Seli seli.

Vierailija
45/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo ku juoppo

Vierailija
46/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielensäpahoittaja saapui näköjään paikalle. :D

Jota häiritsee täysin hänelle tuntemattomien ihmisten saunakaljat, se onko niitä 1 vai kymmenen.

Vagisan auttaa kuivuuteen, kirvelyyn ja kutinaan, kai hän voisi tuolla pillurasvalla yrittää kosteuttaa sieluaan. :D

Käsittämätön "ammattiloukkaantuja"

Vaikka sun sielu onkin haarovälissä, ei meidän kaikkien muiden oo, hanipöö. :-)

Vierailija
47/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisi tosi ikävää, jos emme voisi yhdessä hyvän ruuan kanssa nauttia lasillista punaviiniä aina silloin tällöin."

Sitä varten on siis vedettävä päivittäin pikkupullollinen Suomi-viinaa.

Tuo muuten oli oikeasti ikävää alkoholistipuolison kanssa. Minä kun olisin tykännyt nauttia lasillisen punaviiniä silloin tällöin hyvän ruuan kanssa mutta koska exä veti kolme-neljä pulloa punaviiniä päivittäin niin ei sitä lasillista enää yhdessä voinut ottaa.

Eksä tosin joi sitten vielä iltateet. Tai siis viiniä teekupissa ja kännipäissään kuvitteli etten moista huomaa.

Ei oikeastaan koskaan antanut mitään syitä juomiselleen, kun ei kuulemma juo juuri lainkaan joten ei mitään syitäkään tarvitse olla. Silloin tällöin vain vähän viiniä rentoutuakseen.

No, sitten loppu avioliitto, potkut töistä, törkeä rattijuopumustuomio, asunnot ja autot menny, lapsi mulla kun eskari teki lasun jatkuvasta kännissä hakemisesta ym.

Vierailija
48/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paras alkoholismia kuvaava lause jonka olen kuullut: "alkoholisti myisi vaikka oman lapsensa, jotta voisi juoda ja surra menetettyä lastaan"

Pikku prinssi kohtaa juopon:

- Mitä sinä teet?

- Juon.

- Miksi sinä juot?

- Unohtaakseni.

- Unohtaaksesi mitä?

- Unohtaa että häpeän.

- Mitä sitten häpeät?

- Häpeän sitä että juon.

Antoine de Saint-Exupery

Vierailija
49/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä vaan tykkään tän mausta, en mä alkoholin takia juo".   Niinpä niin..  ;-)

Vierailija
50/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Aina oon työni hoitanut.”

Supisuomalainen klassikko, sopii yhtä hyvin pankinjohtajalle ja kaivurikuskille.

Vierailija
51/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri, että taidan olla aika onnekas elämässä tämän asian suhteen, sillä en ole joutunut kuuntelemaan juoppojen koottuja selityksiä. Lähipiirissä on vain raittiita tai kohtuukäyttäjiä.

Vierailija
52/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi ruveta absolutistiksi. Olisi niin sääli, ettei enää ikinä voisi esimerkiksi ottaa hyvää viiniä ruuan kanssa".

No, hän teki valintansa eikä enää ikinä syö, asu eikä nuku minun kanssa. Ehkä oli mieluinen vaihtokauppa.

Vierailija
53/73 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hän sanoi että juo kun se on niin hauskaa. Sitten sanoi että juo koska kaikki on niin paskaa. sitten sanoi että juo koska hänellä on niin v***umainen vaimo.

Nyt voi sitten juoda koska vaimo lähti.

Vierailija
54/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin juuri, että taidan olla aika onnekas elämässä tämän asian suhteen, sillä en ole joutunut kuuntelemaan juoppojen koottuja selityksiä. Lähipiirissä on vain raittiita tai kohtuukäyttäjiä.

olet onnekas

Vierailija
55/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota häiritsee täysin hänelle tuntemattomien ihmisten saunakaljat, se onko niitä 1 vai kymmenen.

Vagisan auttaa kuivuuteen, kirvelyyn ja kutinaan, kai hän voisi tuolla pillurasvalla yrittää kosteuttaa sieluaan. :D

Minä myötähäpeän tätä kommenttiasi ja olen mies.

Vierailija
56/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olisi tosi ikävää, jos emme voisi yhdessä hyvän ruuan kanssa nauttia lasillista punaviiniä aina silloin tällöin."

Sitä varten on siis vedettävä päivittäin pikkupullollinen Suomi-viinaa.

Tuo muuten oli oikeasti ikävää alkoholistipuolison kanssa. Minä kun olisin tykännyt nauttia lasillisen punaviiniä silloin tällöin hyvän ruuan kanssa mutta koska exä veti kolme-neljä pulloa punaviiniä päivittäin niin ei sitä lasillista enää yhdessä voinut ottaa.

Eksä tosin joi sitten vielä iltateet. Tai siis viiniä teekupissa ja kännipäissään kuvitteli etten moista huomaa.

Ei oikeastaan koskaan antanut mitään syitä juomiselleen, kun ei kuulemma juo juuri lainkaan joten ei mitään syitäkään tarvitse olla. Silloin tällöin vain vähän viiniä rentoutuakseen.

No, sitten loppu avioliitto, potkut töistä, törkeä rattijuopumustuomio, asunnot ja autot menny, lapsi mulla kun eskari teki lasun jatkuvasta kännissä hakemisesta ym.

Halvin punaviini taitaa olla 7€ - se kertaa kolme kertaa kolmekymmentä = 630 €/kk. Halpa harrastus

Vierailija
57/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet somessa nämä " yksi lasi ruuan kanssa viiniä" tai "raskaan päivän jälkeen lasi viiniä/yksi olut" näistä päivityksistä tulee alkoholistit mieleen.

Vierailija
58/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasia viiniä on aika klassikko. Joo kun lasit ovat ämpärinkokoisia.

Vierailija
59/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopon arvostelu on junttiutta, sillä juoppo on avuton uhri! Ei syöpäpotilaskaan parane lopettamalla syömisen. Kuinka juoppo voisi raitistua lopettamalla juomisen?? Seli seli.

Ja anorektikko paranee sillä, kun vain alkaa syödä. Kaikki muu on seli seli.

Vierailija
60/73 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myötähäpeän tätä kommenttiasi ja olen mies.

Hyvä että mainitsit olevasi mies. Se tekee mielipiteestä heti arvokkaamman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän