Linnan juhlat 2017 OFFICIAL SUOMI 100
Tänne keskustelu vuoden 2017 itsenäisyyspäivän vastaanotosta, juhlista sekä jatkoista!
Kommentit (1570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI _ihmeessä_ toimittaja kysyy 'lapsiperhearjesta' formulamiljardöörin vaimolta 😂 ? Ei sellaista normiarkea ehkä oikeasti ehkä ole noiden varallisuudella.
No kiinnostavaahan se olisi kuulla noiden arjesta. Mitä sitten vaikka se on erilaista kuin tavisten?
Mies ajaa ympyrää ja vaimo trimmaa itseään ja huolehtii lapsista palveluskunnan avulla. Siinä se arki. Mitä muuta halusit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin oli 250 000€ korut lainassa Tillanderilta.
Minunkin korvani herkistyivät kuullessani Tillanderin mainitun, mutta samoin meni ohi kuka niitä koruja kantaa. Ja mikä Tillandereista on kyseessä?
Monta kertaa jo sanottu AIRA SAMULIIIIIN
Eikö Loirilla ole varaa laittaa implantteja hampaiksi.. Sai kuitenkin kaiketi satojentuhansien verot anteeksi.. ja elää luxus Lapin mökissä.
Rita Tainola tanssilattialla kuin olisi itse kutsuttuna : )
rita tainola ei iskenyt silmiään almaan vaan alman kanssa tanssineeseen.. kuka se edes oli?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tajusin, miksi linnaan pääsy olisi mahtavaa: Saisin hakea kaunista naiskadettia tanssiin, enkä voisi saada tylyjä pakkeja, kuten yleensä! M
Linnassa on siis huomioitu kilttimiehet... Enää pitäisi kilttiksen saada kutsu juhliin :,-(
mitä tolle Aku Louhimiehelle on tapahtunut? exäkö imi mehut?
Musta toi Jääkiekkoilija Koivun vaimo näyttää ylimieliseltä, kiristettyine? naamoineen.
Mitä tää Ruotsi paska on, menee hermo nyt!!
Vierailija kirjoitti:
En pidä Päivi Räsäsen politiikasta mutta upealta hän kuitenkin näyttää.
Minä taas pidän Räsäsen politiikasta, mutten hänen tavastaan pukeutua ikääntyneeksi Disney-prinsessaksi.
Taidan olla ainoa jonka mielestä Mintun tyyli ei ollut illan paras eikä erityisen upeakaan. Sellainen peruskaunis. Jostain syystä se puku näytti omaan silmääni tiukahkolta pallean/vatsan kohdalta. Varmaankin siinä olevat leikkaukset tekivät tepposet silmilleni.
Ju, ju, jassåå, ja tää suomenruotsin könkönkönkötys vaan jatkuu. Aika väsynyt läppä.
Rita Tainola...myötähäpeä, roikkuu Almassa ja tanssiparissa kuin kärpänen p.skassa
Vierailija kirjoitti:
Rita Tainola tanssimassa Alman ja jonkun toisen typykän kanssa. Hyyi nyt laski Alman pisteet.
Tainola kyllä kiilasi siihen ihan itse, haaskalintu kun on.
Vierailija kirjoitti:
Tansiiko Alma naisen kanssa ja siskonsa Mansikan kanssa?
Ei taida tajuta että nää ei oo mitkään tyttöjen sleepoverit tai american homecomingit joissa voi tanssia tyttöjen kaa...
Vierailija kirjoitti:
Noloa toi ruotsinkieleen vaihtaminen kesken haastattelun.
Miksi se muuten vauhdetaan?
Katri Helena on yksi illan tyylikkäimmistä, näyttää upealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto varmaan odotti kutsua Juhliin
Olisi kyllä ehdottomasti kutsun ansainnut verrattuna esim. johonkin Sieviseen, mutta ilmeisesti Saulia ei paljon muu kuin urheilu kiinnosta, vuosien takaiset urheilusaavutukset riittävät kutsun perusteeksi.
Saara on moittinut suomalaisuutta julkisesti. Sellainen ei oiken sovi Suomi 100 vuoteen, mutta onhan hän jatkoilla esiintymässä.
Eikä johonki x-factoriin osalistuminen vielä oo mun mielestä asia miks pitäis kutsua. Itsehän se ei käytä tilaisuutta ja julkisuutta hyväkseen, valittaa vaan ettei suomessa ymmärretä.
Jennillä muuten on nätti puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä joidenkin (aika useiden ) naisten lihavuus vaan pistää silmään. EI ole kansan laihdistaminen onnistunut.
Onkohan Pekka Puska siellä linnassa kauhuissaan.
Alkoholijuomiakin siellä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
minusta se kuorolaulu oli jotenkin junttia. Oli ouduoin kuoroesitys mitä olen ikinä nähnyt....LOL!
Käsittämätön näkemys junttiudesta! Minusta junttia oli esim. Alman tai Marketan pukeutuminen.
Mikä sairaus Louhimiehellä on? HIV?