Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Chafak hylkäsi lupaavasti alkaneen Hollywood-uransa uupumuksen vuoksi

Vierailija
06.12.2017 |

Miss Suomi 2012 Sara Chafak suunnitteli vielä kesällä suuntaavansa Amerikkaan uraa luomaan. Nyt hän on kuitenkin laittanut suunnitelmat jäihin.

Chafakia on nähty viime aikoina harvemmin julkisuudessa ja sillekin on selityksensä. Kaunis Miss Suomi kertoi uupuneensa kesällä sen verran, että hän halusi vetäytyä hieman sivummalle.

– Olen tietoisesti vähän vetäytynyt julkisuudesta hakemaan omaa rauhaa, kun on tässä ollut parit burn outit siellä sun täällä. Nyt olen saanut tutkiskella itseäni ja paneutua myös musiikkiin.

– Joskus on hyvä ottaa välillä omaa rauhaa. Liika on vain liikaa välillä ja mitä sitä turhaa tilaisuuksissa huutelee, jos ei ole oikein mitään asiaa.

Chafak myöntää, ettei hän aina oikein ehdi miettiä kiireisiä tilanteita omaksi parhaakseen. Hiljattain hän ehti Tuomas-rakkaansa kanssa sentään lomailla pikaisesti Dubaissa.

– Se oli tyyliin ensimmäinen loma kolmeen vuoteen. Tosin se loma oli vain viisi päivää, kun työt eivät antaneet myöten enemmän, Chafak kertoo,

Pieni lomapyrähdys teki hyvää, mutta Sara myöntää olevansa edelleen loman tarpeessa.

– Tälläkin hetkellä on uupumisoireita, tämä on tällaista ikuista kamppailua itseni kanssa. Minulla on vähän sellainen robottiolo. Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa, minun pitää vain rauhoittua, kun en oikein itsekään tiedä minne olen menossa.

Vielä heinäkuussa Chafak suunnitteli kovaa vauhtia muuttavansa ainakin joksikin aikaa Amerikkaan. Chafak oli Los Angelesissa lomaillessaan käynyt legendaarisen Fast & Furious 7 -elokuvan koekuvauksissa ja mieli halaji lujaa Hollywood-piireihin.

Nyt Chafak kuitenkin kertoi, ettei ainakaan vielä aio suunnata ”rapakon taakse”.

– Päätin nyt, että vähän lykkään Amerikka-kuvioita. Sinnehän voi kuitenkin oikeastaan aina mennä, joten haluan nyt ensin kartoittaa tämän kotimaan.

– Haluan kuitenkin ensiksi katsoa tämän kotimaan, että mitä täällä on. Jos maailmalle joskus lähtee, niin sitten on enemmän ansioluetteloa näyttää ja voi rakentaa portaita pikkuhiljaa.

Chafak vakuuttaa, ettei hän Jenkkeihin suunnatessaan kuitenkaan suinkaan hylkäisi Suomea. Rento missi vaikuttaa olevan sujut päätöksensä kanssa.

– Tämä on minun oma ratkaisu, kyllä vielä joskus sinne lähden. Pitää vain olla valmis ja hyvä fiilis, ei minulla ole sen suhteen paineita, että jengi odottaisi minun menestyvän.

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/sara-chafak-karsii-uupu…

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellainen henkilö voi pärjätä Hollywoodissa, joka unohtaa esim miten suomen kieltä puhutaan, viikossa, you know?

Hyvä muisti mut liian lyhyt.

Vierailija
42/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttu ettei suomesta löydy muijaa joka oikeasti olisi menestynyt hollywoodissa. Tai muualla ulkomailla. Veivataan vain juttuja kaikenmaailman Sofioista ja Saaroista joitten urat ovat täysiä suhareita.

Jonnet...

Aina niitä saa hävetä...

https://en.wikipedia.org/wiki/Maila_Nurmi

https://en.wikipedia.org/wiki/Taina_Elg

No en nyt sanoisi että noi kovin menestyneitä on.

Ensinnäkin elokuvaroolit on pääosin vuosisadan alusta ja toiseksi ne ei ole menestyneitä eikä noilla naisilla ole kovinkaan kummoisia rooleja niissä menestyneimmissä.

Maila Nurmi on syntynyt jenkeissä joten hän ei ole suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein lupaavasti alkanut ura... No, ehkä unelmissaan. :D

Vierailija
44/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen loma kolmeen vuoteen???