Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Chafak hylkäsi lupaavasti alkaneen Hollywood-uransa uupumuksen vuoksi

Vierailija
06.12.2017 |

Miss Suomi 2012 Sara Chafak suunnitteli vielä kesällä suuntaavansa Amerikkaan uraa luomaan. Nyt hän on kuitenkin laittanut suunnitelmat jäihin.

Chafakia on nähty viime aikoina harvemmin julkisuudessa ja sillekin on selityksensä. Kaunis Miss Suomi kertoi uupuneensa kesällä sen verran, että hän halusi vetäytyä hieman sivummalle.

– Olen tietoisesti vähän vetäytynyt julkisuudesta hakemaan omaa rauhaa, kun on tässä ollut parit burn outit siellä sun täällä. Nyt olen saanut tutkiskella itseäni ja paneutua myös musiikkiin.

– Joskus on hyvä ottaa välillä omaa rauhaa. Liika on vain liikaa välillä ja mitä sitä turhaa tilaisuuksissa huutelee, jos ei ole oikein mitään asiaa.

Chafak myöntää, ettei hän aina oikein ehdi miettiä kiireisiä tilanteita omaksi parhaakseen. Hiljattain hän ehti Tuomas-rakkaansa kanssa sentään lomailla pikaisesti Dubaissa.

– Se oli tyyliin ensimmäinen loma kolmeen vuoteen. Tosin se loma oli vain viisi päivää, kun työt eivät antaneet myöten enemmän, Chafak kertoo,

Pieni lomapyrähdys teki hyvää, mutta Sara myöntää olevansa edelleen loman tarpeessa.

– Tälläkin hetkellä on uupumisoireita, tämä on tällaista ikuista kamppailua itseni kanssa. Minulla on vähän sellainen robottiolo. Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa, minun pitää vain rauhoittua, kun en oikein itsekään tiedä minne olen menossa.

Vielä heinäkuussa Chafak suunnitteli kovaa vauhtia muuttavansa ainakin joksikin aikaa Amerikkaan. Chafak oli Los Angelesissa lomaillessaan käynyt legendaarisen Fast & Furious 7 -elokuvan koekuvauksissa ja mieli halaji lujaa Hollywood-piireihin.

Nyt Chafak kuitenkin kertoi, ettei ainakaan vielä aio suunnata ”rapakon taakse”.

– Päätin nyt, että vähän lykkään Amerikka-kuvioita. Sinnehän voi kuitenkin oikeastaan aina mennä, joten haluan nyt ensin kartoittaa tämän kotimaan.

– Haluan kuitenkin ensiksi katsoa tämän kotimaan, että mitä täällä on. Jos maailmalle joskus lähtee, niin sitten on enemmän ansioluetteloa näyttää ja voi rakentaa portaita pikkuhiljaa.

Chafak vakuuttaa, ettei hän Jenkkeihin suunnatessaan kuitenkaan suinkaan hylkäisi Suomea. Rento missi vaikuttaa olevan sujut päätöksensä kanssa.

– Tämä on minun oma ratkaisu, kyllä vielä joskus sinne lähden. Pitää vain olla valmis ja hyvä fiilis, ei minulla ole sen suhteen paineita, että jengi odottaisi minun menestyvän.

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/sara-chafak-karsii-uupu…

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koko ajan väsynyt ja uupunut vaikka olen vain kotona työttömänä ilman että olen varsinaisesti masentunut. Se on itse asiassa syy siihen miksi olen työtön. Jokainen pieni ponnistus vie paljon voimia ja pitää levätä sen jälkeen. Ymmärrän kyllä Saraa, uupumuksen syntyminen ei aina ole ihan loogista. 

Sara jaksaa painaa töitä Suomessa ja edustaa eri tilaisuuksissa mutta ei rakentaa uraa Hollywoodissa.

Vierailija
22/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaava alkava ura?

Miss Suomi 2012 Sara Chafak on toteuttamassa unelmaansa ja suuntaamassa Hollywoodiin. 7 päivää -lehti uutisoi torstaina Chafakin solmineen huippudiilin ja hankkineen Los Angelesista niin managerin kuin agenttifirman.

– Sopimus on tehty ja parhaillaan minulla on viisumiprosessi käynnissä. Katsotaan nyt, koska pääsen lähtemään Amerikkaan. Kyllä tässä olisi tarkoitus joksikin aikaa sinne muuttaa työn perässä, Sara kertoi MTV.fille.

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kuvat-sara-chafakin-hui…

https://anna.fi/liikunta-ja-terveys/itsetuntemus/sara-chafak-losissa-pa…

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/sara-chafak-muuttamassa…

https://www.is.fi/viihde/art-2000001131079.html

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2103637/Sara-Chafak-shows-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun nosto, itse en kyllä ilmaiseksi tekisi töitä kolmea vuotta ilman lomia. Kannattaisi melkein harkita oikeita töitä, vaikka huonopalkkaisiakin, saisi edes jotain rahaa ja lomatkin kertyisi.

Joku tässä jutussa haiskahtaa :D

Vierailija
24/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo liian vanha. Hollywoodissa on tiukkaa kokeneillakin näyttelijättärillä kun kolmekymppiset lähestyy. Jos yrittää pyrkiä niihin hottisbeibi-rooleihin, niin ikää saa olla max 21v.

No ei tosiaan. Hollywood-näyttelijättäret ovat parhaimmillaan 25-28-vuotiaina, kuten Stone, Lawrence ja Robbie.

Niitä hottisbeiberooleja saa muuten myös edelleen 33-vuotias Scarlett Johansson sekä 30-vuotias Blake Lively, ja kuka nyt välttämättä haluaa olla hottisbeibe, vähän liian 2000-luvun alkua, kun nykyään arvostetaan niitä vakavasti otettavia rooleja enemmän.

Vierailija
25/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on laitattanut kasvonsa uuteen kuosiin sitten missivuoden. Kauniimmaksi leikellyt kasvot eivät kuitenkaan auta kun ihmiseltä puuttuu täysin talentti ja karisma. Tämä misukkahan on jo vuosien ajan hehkuttanut myös laulajan uraa, missä sekin viipyy?

Vierailija
26/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä mikään erikoinen ulkonäöltään jenkeissä kun etelä-valtiot ovat nykyisin täynnä lattareita. Pohjoismeksikossa tai koloumbia-venetsuelassa Chafak olisi joku tavis seiskan tai kasin muija.  Ainoastaan jossakin suomen kaltaisessa takapajulassa tuo ruskeat-silmät-mustat-hiukset automaattisesti merkkaa jotain kaunotarta.

En nähnyt Chafakia tuossa ff7 castissa eikä koko fate elokuvaa edes löytynyt imdb:stä kun googletin. Että sellainen "lupaava" ura sitten oli...

Vierailija
27/44 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo liian vanha. Hollywoodissa on tiukkaa kokeneillakin näyttelijättärillä kun kolmekymppiset lähestyy. Jos yrittää pyrkiä niihin hottisbeibi-rooleihin, niin ikää saa olla max 21v.

No ei kyllä noinkaan. 30-veenä voi olla aivan liian myöhäistä alkaa rakentaa siellä uraa ja kontakteja, mutta 30-vee voi aivan hyvin saada hottis-rooleja. Esim. Bond-tytöt ovat jo pitkään olleet enemmänkin 30 kuin 20. Tai no, en tietty tiedä, mitä noilla "hottisbeibi-rooleilla" meinaat...

Joo mutta noi Bond-tytöt on aina jo ennestään tunnettuja malleja tai näyttelijöitä. Ei sinne ketään näyttelijätaidotonta nobodya oteta ja ulkonäkö pitää Bond-tytöksikin olla todella kovaa luokkaa. Sara ei minusta pärjää tässä kisassa. 

Niin. Aivan kuten rautalangasta vääntäen sanoin, että 30-v on liian vanha aloittamaan uraansa, mutta 30-v ikä ei sinänsä ole este rooleille. Ekasta viestistäsi sai kuvan, että koet niin.

Vierailija
28/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu ettei suomesta löydy muijaa joka oikeasti olisi menestynyt hollywoodissa. Tai muualla ulkomailla. Veivataan vain juttuja kaikenmaailman Sofioista ja Saaroista joitten urat ovat täysiä suhareita.

Vierailija
29/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttu ettei suomesta löydy muijaa joka oikeasti olisi menestynyt hollywoodissa. Tai muualla ulkomailla. Veivataan vain juttuja kaikenmaailman Sofioista ja Saaroista joitten urat ovat täysiä suhareita.

Jonnet...

Aina niitä saa hävetä...

https://en.wikipedia.org/wiki/Maila_Nurmi

https://en.wikipedia.org/wiki/Taina_Elg

Vierailija
30/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralla varmaan joku firma tai toiminimi, jolle "kuvauspalkkiot" ja muut julkkistulot kertyy. Eivät siksi näy ansiotulojen verotuksessa?

Toiminimeltä kertyneet tulot on yrittäjän henkilökohtaista tuloa eli näkyvät normaalisti ansiotulojen verotuksessa. Pikainen googletus myös kertoi, että Chafakilla on yritys ja toimii yksityisenä elinkeinonharjoittajana eli toiminimellä.

Vierailija
31/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että laittaa oman vointinsa uran edelle.

Vierailija
32/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla varmaan joku firma tai toiminimi, jolle "kuvauspalkkiot" ja muut julkkistulot kertyy. Eivät siksi näy ansiotulojen verotuksessa?

Toiminimeltä kertyneet tulot on yrittäjän henkilökohtaista tuloa eli näkyvät normaalisti ansiotulojen verotuksessa. Pikainen googletus myös kertoi, että Chafakilla on yritys ja toimii yksityisenä elinkeinonharjoittajana eli toiminimellä.

Juuri näin. Tämäkin asia täällä lukemattomia kertoja selitetty, mutta toiset ei vaan ymmärrä

Vierailija
33/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnet...

Aina niitä saa hävetä...

https://en.wikipedia.org/wiki/Maila_Nurmi

https://en.wikipedia.org/wiki/Taina_Elg

Eiköhän se vaan vahvista mitä sanoin kun et ketään tältä vuosituhannelta löytänyt...

Vierailija
34/44 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sinne Hollywoodiin pääsee. Nimittäin tarjoilijaksi. Ainoastaan ne, jotka myyvät sielunsa vanhalle vihtahousulle, nostetaan tähdiksi.

Ei ole sellaista viisumia milla suomalainen paasisi tarjoilijaksi Hollywoodiin. :D

Vierailija
35/44 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole firmaa, toiminimi löytyy netin kautta, mutta toiminimen tulot näkyy verotuksessa normaalisti ansiotulona ihan kuten normi palkkatyöntekijänkin. 

Pystyy toki vähentämään joitain kuluja yrityksen tuotoista, mutta se että jää käteen 5000 euroa kertoo kyllä todella heikosta tuloksesta alkujaankin. Esim. vaatteita, laukkuja, matkoja jne ei pysty vähentämään verotuksessa kuin poikkeustapauksessa, missi sitä ei ole. Max 5000 menis vähennyksinä suoraan läpi verottajalle mikä tarkoittaisi 10000 tuloa.

Ilman kuittia voi tietenkin tehdä töitä 24/7 kunhan ei jää kiinni. 

Vierailija
36/44 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara voisi pärjätä jos Instagramin kuvat ja todellisuus olisivat hieman lähempänä totuutta.

Kukaan ei palkkaa promottoria, joka näyttää täysin erilaiselta livenä kuin kuvissaan. Ampuu itseään vain nilkkaan voimakkaalla meikillä ja Photarin käytöllä.

Videoissa näkee kuinka erinäköinen hän on todellisuudessa versus Instan kuvat. Katsokaa vaikka Selviytyjiä. Huulet on täytetty vaikka yrittää muuta sanoa. 

Vierailija
37/44 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummusta Dubaissa

Vierailija
38/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten voi uupua kun ei kai ole missään töissäkään? Poseeraamalla instassa?

Kyllä se töitä tekee. Hänen töissään ainoastaan asiakas joutuu hikoilemaan. Itse hän makaa selällään.

Vierailija
39/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/sara-chafak-tienasi-vai…

mitähän se tyyliin kolmeen vuoteen on tehnyt, kun ei ole lomaa eikä tuloja.

Rasvannut nahkalompakkoa

Vierailija
40/44 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sinne Hollywoodiin pääsee. Nimittäin tarjoilijaksi. Ainoastaan ne, jotka myyvät sielunsa vanhalle vihtahousulle, nostetaan tähdiksi.

Ei siinä sielua myydä vaan jotain aivan muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän