Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa, kun mies hyväksyy sukulaisten vierailun vaikka koti on sata kertaa sotkuisempi kuin näillä

Vierailija
06.12.2017 |

Eli ollaan oltu vierailuilla miehen sukulaisten luona ja kaikilla on siistit kodit, myös heidän aikuisilla lapsillaan. Meillä on aina ollut ihan hirveän näköistä sotkua, jonka kanssa luovutin joitain vuosia sitten. En asu enää edes miehen ja lasten kanssa, koska en voinut hyvin siellä. Nyt jotkut miehen sukulaiset ovat kuulemma tulossa käymään kahvilla päivän varoitusajalla. Siinä menee sitten sekin kuvitelma heiltä, että olisimme kuin kaikki muut. En ole asunut kesän jälkeen kotona, eikä siellä ole ainakaan siistiytynyt sen jälkeen. Omassa arjessa sotku ei haittaa, ellei sitä ala katsoa ulkopuolisen silmin, mutta jos alkaa niin tukka nousee pystyyn, ihan hirveää verrattuna muihin ihmisiin. En tajua, miksei mies sano sukulaisilleen, ettei käy, että he tulevat tai pidä siistimpää yllä, jos vierailut on okei. Nyt sitten sukulaiset voivat paheksua perhettämme kaikille, vaikka muita ei ole sisällä asti käynytkään. En pysty menemään paikalle ylpeänä esittelemään tuotostamme, vaikka en ole virallisesti muuttanut pois kotoa.

Kommentit (449)

Vierailija
41/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hienoa, että sukulaiset tulevat kotiinne ja sä et voi sille asialle mitään. Et voi enää estää, mitä olet narsistisuudessasi tehnyt pitkän ajan. Olen ylpeä miehestäsi ja lapsistasi, että uskaltavat tehdä itse omia ratkaisuja. Sä haluaisit ja toivoisit, että vierailu menisi huonosti. Mutta se hyvin ja sä tiedät sen ja sua ärsyttää se todella paljon.

Mutta kieltämättä mua vituttaa, jos vierailu nyt sitten menisikin hyvin ja oisin hävennyt muka turhaan

ap

Tottakai sinua ottaa päähän. Vietät päivän yksin yksiössä. Muu perhe pitää hauskaa

Ei sinun häpeä ole turhaa. Olet käyttäytynyt niin törkeästi kaikkia kohtaan aina. Häpeä!

No kahvilla käyvät, ei siitä kokonaista päivää saa millään. Ei kuulosta niin hauskalta, että siksi repeäisin harmista.

ap

Vierailija
42/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi on hinohamstraaja eli mt-ongelmainen. Hanki miehellesi apua. Tosin taidat olla itsekin mt-potilas, koska terve olisi hakenut jo sitä apua.

Ei ole himohamstraaja, kummallakin on vain tavaraa joka on kulkenut koko elämän mukana. Siis ne asiat, joista ei ole luovuttu. Muistoina kulkevia tekstiileitä ja kaikenlaista tavaraa jonkinverran.

ap

Heti aloit puolustella. Ihan niin kuin himohamstraajat tekevät.

No siis oikeasti, ei voida puhua himohamstraamisesta, jos ei luovu elämäänsä tulleista asioista, joissa on muistoarvoa. En kerää mitään, eikä mieskään, mutta siitä lähtien kun lähdin lapsuuskodista äiti työnsi kaiken matkaani, enkä ole kaikkea heittänyt menemään. Sen jälkeen mulla oli myös oma koti ennen tätä kotia ja elin vuosia aikaa, jolloin mukaan tarttui tavaraa, siis päiväkirjoja 2-3 isoa laatikollista, vhs-kasetteja, tekstiilejä, stereot... joita ei raaski heittää pois. Ei ole kyse mistään hamstrauksesta. Miehellä on myös paljon tekstiileitä ja mitä lie papereita opinnoista ja opintoihin liittyviä töitä tallella.

ap

Onneks ne Hevoshullu-lehdet ei ole enää sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hienoa, että sukulaiset tulevat kotiinne ja sä et voi sille asialle mitään. Et voi enää estää, mitä olet narsistisuudessasi tehnyt pitkän ajan. Olen ylpeä miehestäsi ja lapsistasi, että uskaltavat tehdä itse omia ratkaisuja. Sä haluaisit ja toivoisit, että vierailu menisi huonosti. Mutta se hyvin ja sä tiedät sen ja sua ärsyttää se todella paljon.

Mutta kieltämättä mua vituttaa, jos vierailu nyt sitten menisikin hyvin ja oisin hävennyt muka turhaan

ap

Tottakai sinua ottaa päähän. Vietät päivän yksin yksiössä. Muu perhe pitää hauskaa

Ei sinun häpeä ole turhaa. Olet käyttäytynyt niin törkeästi kaikkia kohtaan aina. Häpeä!

Enkä ole käyttäytynyt törkeästi, ellei siksi lasketa sitä, etten ole siivonnut heidän sukulaismiehelleen.

ap

Vierailija
44/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika epäreilua sitten mieheltä ollut olla tukematta mua, niin että voisin tavata nämä muka meitä suvaitsevat sukulaiset ilman häpeää. Mutta ei auttanut, niin en ole siellä.

ap

Mies on tukenut sinua jo liikaakin. Onneksi pääsi irti. Saa hengittää

Kutsua vieraita. Ei tarvitse pelätä räjähdyksiäsi

Sinä taas saat yksiössäsi raivota. Ihan elämäsi loppuun saakka

Vierailija
45/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kun sukulaiset näkevät asuntonne, niin luultavasti kauhistuvat. Mutta mies ja lapset saavat apua sukulaisiltaan ja pian koti on siisti. Uskon, että mies haluaa päästä kaikesta vanhasta eroon. Myös sinusta ja sinun tavaroista ja hirmuvallasta.

Talo on puoliksi minun, ei mun tavarat sieltä minnekään lähde. Ja ei ne pysty auttamaan asuvat kaukana.

ap

Kyllä ne tavarat voi tuoda sinne sun yksiöön. Ja ero vireille.

Vierailija
46/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi on hinohamstraaja eli mt-ongelmainen. Hanki miehellesi apua. Tosin taidat olla itsekin mt-potilas, koska terve olisi hakenut jo sitä apua.

Ei ole himohamstraaja, kummallakin on vain tavaraa joka on kulkenut koko elämän mukana. Siis ne asiat, joista ei ole luovuttu. Muistoina kulkevia tekstiileitä ja kaikenlaista tavaraa jonkinverran.

ap

Heti aloit puolustella. Ihan niin kuin himohamstraajat tekevät.

No siis oikeasti, ei voida puhua himohamstraamisesta, jos ei luovu elämäänsä tulleista asioista, joissa on muistoarvoa. En kerää mitään, eikä mieskään, mutta siitä lähtien kun lähdin lapsuuskodista äiti työnsi kaiken matkaani, enkä ole kaikkea heittänyt menemään. Sen jälkeen mulla oli myös oma koti ennen tätä kotia ja elin vuosia aikaa, jolloin mukaan tarttui tavaraa, siis päiväkirjoja 2-3 isoa laatikollista, vhs-kasetteja, tekstiilejä, stereot... joita ei raaski heittää pois. Ei ole kyse mistään hamstrauksesta. Miehellä on myös paljon tekstiileitä ja mitä lie papereita opinnoista ja opintoihin liittyviä töitä tallella.

ap

Onneks ne Hevoshullu-lehdet ei ole enää sulla.

On ne itseasiassa. Hain ne mökiltä, kunnisän skitso vaimo riisti sen minulta ja oli pako pelastaa osa tavaroistani pois ja ahtaa tänne :'(

ap

Vierailija
47/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä keskity siihen mitä muut ajattelee, keskity enemmän omaan elämääsi. Jos et viihdy sirkuksessa kodissa siivoa, jos et viihdy vieraiden kanssa älä kutsu vieraita mutta anna muiden kutsua jos he haluavat.

No miten toi toimii, jos asun jonkun kanssa ja kumpikaan ei halua siivota, mutta toisesta on ok sallia sinne jonkun tulla? Varsinkin kun ei edes varoita näitä ennakkoon, että meillä on tosi paskaista verrattuna teille?

ap

Onko kenenkään pakko asua yhdessä ihmisen kanssa joka haluaa kutsua vieraita kotiin mutta itse haluaa olla koko ajan mieluiten yksin?

Vierailija
48/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika epäreilua sitten mieheltä ollut olla tukematta mua, niin että voisin tavata nämä muka meitä suvaitsevat sukulaiset ilman häpeää. Mutta ei auttanut, niin en ole siellä.

ap

Mies on tukenut sinua jo liikaakin. Onneksi pääsi irti. Saa hengittää

Kutsua vieraita. Ei tarvitse pelätä räjähdyksiäsi

Sinä taas saat yksiössäsi raivota. Ihan elämäsi loppuun saakka

No saa kai sitä nyt vähän räjähtää, jos meille saa tulla ihmisiä, joita mä en meille halua?

ap

Vierailija
49/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kun sukulaiset näkevät asuntonne, niin luultavasti kauhistuvat. Mutta mies ja lapset saavat apua sukulaisiltaan ja pian koti on siisti. Uskon, että mies haluaa päästä kaikesta vanhasta eroon. Myös sinusta ja sinun tavaroista ja hirmuvallasta.

Talo on puoliksi minun, ei mun tavarat sieltä minnekään lähde. Ja ei ne pysty auttamaan asuvat kaukana.

ap

Hae ne vanhat romusi sieltä!

Tehkää ositus ja tapaamissopimukset ym kuntoon. Sinusta on päästävä ihan virallisesti. Sitten mies voi ottaa kunnolla etäisyyttä. Ei tarvitse vastata viesteihin. Voi puhua vain kun haet lapset

Vierailija
50/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä keskity siihen mitä muut ajattelee, keskity enemmän omaan elämääsi. Jos et viihdy sirkuksessa kodissa siivoa, jos et viihdy vieraiden kanssa älä kutsu vieraita mutta anna muiden kutsua jos he haluavat.

No miten toi toimii, jos asun jonkun kanssa ja kumpikaan ei halua siivota, mutta toisesta on ok sallia sinne jonkun tulla? Varsinkin kun ei edes varoita näitä ennakkoon, että meillä on tosi paskaista verrattuna teille?

ap

Onko kenenkään pakko asua yhdessä ihmisen kanssa joka haluaa kutsua vieraita kotiin mutta itse haluaa olla koko ajan mieluiten yksin?

No miksi mies sitten esitti haluavansa olla kanssani, jos ei mun ehdoilla?

ap

Vierailija
51/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei voi tuoda. Talosta on vielä lainaa, mies ei sitä pysty maksamaan. Käytännössä talo on siis mun. Ja ei ole mitään eroa jota laittaa vireille. En ole niin tyhmä.

ap

Vierailija
52/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sitä kannattaa varmasti kysyä mieheltä miksi hän sinun kanssasi haluaa olla ehkä ehdoistasi huolimatta tuskin kuitenkaan niiden takia.

Vierailija
53/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hae ne vanhat romusi sieltä!

Tehkää ositus ja tapaamissopimukset ym kuntoon. Sinusta on päästävä ihan virallisesti. Sitten mies voi ottaa kunnolla etäisyyttä. Ei tarvitse vastata viesteihin. Voi puhua vain kun haet lapset

Ei tehdä. Ei ole mitään ositettavaa, tapaamissopimukset, kelle? Ketä varten ne tehdään? Jotain idioottejako?

ap

Vierailija
54/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä hamstraaja. Kauheinta on että jättänyt lapset asumaan saastan keskelle :(

Vierailija
55/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sitä kannattaa varmasti kysyä mieheltä miksi hän sinun kanssasi haluaa olla ehkä ehdoistasi huolimatta tuskin kuitenkaan niiden takia.

No luuletko, etten ole kysynyt?

ap

Vierailija
56/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Enkä ole käyttäytynyt törkeästi, ellei siksi lasketa sitä, etten ole siivonnut heidän sukulaismiehelleen.

ap

Sinä olet itsekäs, ilkeä, arvaamaton. Käyttäydyt aina törkeästi

Ihana asia, että perhe voi vihdoin hengittää vapaasti ilman virtahepoa olohuoneessa

Vierailija
57/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pikemmin kysymys kuuluu miksi sinä haluat olla väkisin miehen kanssa joka haluaa kutsua kotiinsa vieraita?

Vierailija
58/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvä hamstraaja. Kauheinta on että jättänyt lapset asumaan saastan keskelle :(

No en ole. Jos sun sukus ja mennyt elämäsi on niin paska, ettei siellä ole mitään arvokasta tunnetasolla tai muutenkaan, niin ok, muilla voi olla toisin.

ap

Vierailija
59/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pikemmin kysymys kuuluu miksi sinä haluat olla väkisin miehen kanssa joka haluaa kutsua kotiinsa vieraita?

No ajattelin perhearvojen sisältävän muutakin.

ap

Vierailija
60/449 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei voi tuoda. Talosta on vielä lainaa, mies ei sitä pysty maksamaan. Käytännössä talo on siis mun. Ja ei ole mitään eroa jota laittaa vireille. En ole niin tyhmä.

ap

Kuule kun sun mies voi ottaa eron susta ihan yksin. Sulle tulee jäämään vain pelkkää roinaa käteen.