Mitä muuta teette kotona kuin olette koneella?
Kommentit (10)
kotitaloustöitä, viihdettä, kuntoilua ja lepoa
Siivoilen, laitan ruokaa, leivon, leikin koiran kanssa, touhuan lasten ja miehen kanssa, katson telkkaria, luen...
Ihan kaikkea muuta. En jaksa yleensä avata kotona tietokonetta. Kännykällä käyn netissä.
Mietin mitä kivoja juttuja voisin tehdä jos olisin netissä.
Luen, teen ruokaa & syön, saunon, seksiä, töitä, siivous yms. asiat.
Jos jätetään normaalit kotityöt ja kokkailut, nukkumiset, lapset ja lemmikit yms pois laskuista, niin ainakin:
Luen kirjoja, piirrän, maalaan, askartelen, ompelen, neulon, telkkaria tuijottelen tai pelaan pleikkaa, teen palapelejä, venyttelen, teen lihaskuntotreeniä, kahvittelen kavereiden kanssa... Nyt joulun lähestyessä koitan tehdä varastolaatikoille joulusiivousta ja myydä tarpeettomia vauvajuttuja, laittelen hiljalleen joulukoristeita ja koristevaloja harkitusti sinne sun tänne, paketoin lahjoja ja teen pakettikortteja. Keväällä innostun aina istutushommista ja kylvän siemeniä, laitan kukkapenkkiä, koristelen ruukkuja, teen kukkakeppejä, pajutöitä ja mitä nyt milloinkin.
Kyllä mä ehdin opiskeluvuosina (ja pari vuotta työttömänä ollessa) istua koneella 24/7 eikä ole ollenkaan ikävä tuota aikaa. Koneella istuminen oli todella passivoivaa, minä en ainakaan jaksanut enää mitään muuta tehdäkään ja unirytmikin oli ihan olematon. Saatoin elää viikonkin pelkällä kahvilla ja kolalla, en jaksanut käydä kaupassa tai ne eivät enää olleet auki kun olin hereillä. Huh, nautin kyllä enemmän tästä itsetehdystä kiireestä :D.
Nukun ja syön ainakin.