Hei kaikki! Teettehän kauppareissunne tänään, ettekä mene huomenna asioille. Kiitos!
Näytetään kaikki itsekkäille kauppoja auki pitäville kauppiaille, että pyhäpäivät ovat tarkoitettu vapaapäiviksi!
Kommentit (69)
Tehkääpä todellakin ap:n toiveiden mukaisesti, niin minulla on lyhyemmät jonot. Kiitos jo etukäteen!
Päinvastoin suunnittelen, mitä ostan ruoaksi, joululahjoiksi, itselle hemmottelulahjaksi. Kansa haluaa kuluttaa.
Hahaa. Hyvä idea mutta veronpalautukset polttaa niin monen taskuja että ei onnistu. + se että ihmisillä vapaata niin shoppaileen ne menee. Mä oon töissä joten tottelen sua kyllä :D
Olin niin väsynyt töistä, että halusin vain saunaan ja sohvalle. Olen todella tyytyväinen juuri nyt, että kauppa on auki huomenna, eikä tarvinnut sumealla päällä ryysiä sinne.
Hei kaikki! Sairastuttehan tänään ja paranette huomiseksi ettei minunkaan tarvitse mennä huomenna töihin koska pyhäpäivät on tarkoitettu vapaapäiviksi!
t. sairaanhoitaja
ps. Aion mennä huomenna myös kauppaan, koska sairastutte kuitenkin.
No enpä pääse. Huomenna käyn töiden jälkeen.
Kyllä käyn kaupassa huomenna. Tiiän, aika ristiriitaista on, kun itse olen kaupan alalla ja mielestäni pyhäaukiolot pitäis lopettaa ja muutenkin lyhyemmät aukiolot riittäis. Silti käyn itse usein kaupassa pyhänä ja myöhään illalla/aikaisin aamulla.
Aion mennä kauppaan huomenna. Silloin on toivoakseni vähemmän ruuhkaa kuin tänään.
Käyty'd, tortillapaeva huomenna koska Suomi100
Minulla kyllä polttelee veronpalautukset, enkä ole ainoa. Laitan kulutukseen huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Käyty'd, tortillapaeva huomenna koska Suomi100
Joo, kansallisruokaa kanssa suunnitteilla eli tacoja! Mutta ainekset haen tasan vasta huomenna.
Voi kun nuo dementikkomummot- ja vaarit häipyisivät jonnekin huomiseksi, ettei tarvitsi mennä huomenna hoitamaan heitä.
Polttakaa ne talonne tänään, ei sitten tarvitse huomenna sammutella tulipaloja. Samoin niiden sairaskohtauksienkin kanssa.
Joo tänään! Ja tuijotin tosi pitkään plus rekkarit
Menkään vaan kauppaan huomenna niin riittää opiskelijoille ja kotiäideillekin tuuraustöitä.
Mene vaan kiltisti sinne töihin kassakonetta naputtamaan.
Täytyykin mennä tekemään joululahjaostokset huomenna. :D
Ihmettelen, että miksi alkon myyjät saavat vapaapäivän huomenna. Ovatko he jotenkin parempaa väkeä kuin muut myyjät?
Ei huominen ole pyhäpäivä.