Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki! Teettehän kauppareissunne tänään, ettekä mene huomenna asioille. Kiitos!

Vierailija
05.12.2017 |

Näytetään kaikki itsekkäille kauppoja auki pitäville kauppiaille, että pyhäpäivät ovat tarkoitettu vapaapäiviksi!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai itse tykkään pyhälisistä. Teen mielelläni jonkun sunnuntai- ja muut pyhävuorot

Vierailija
42/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taas tarjontaa huomisen pyhävuoroon. Useampi hoitaja ilmaisi halukkuutensa olla huomenna töissä, mutta kaikki halukkaat eivät voi olla töissä. Lohdullista kuitenkin, että kaikille riittää pyhätöitä, kun joulun pyhät pian tulossa. Halukkuutta niihinkin on enemmän kuin vuoroja. T: työvuorolistasuunnittelija sairaalasta

Surullista, että ostovoima on niin heikentynyt. Kun 80-luvulla aloitin hoitajan työt, ei tarvinnut hamuta viikonloppuja ja pyhiä töiksi, koska normipalkallakin tuli toimeen. Nykyään itsekin yritän saada kaikki itsenäisyyspäivät, pääsiäiset ja joulut töitä, että tulee toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käydään huomenna kaupassa ihan vain siksi, että tuetaan vapaata kauppaa ja markkinataloutta.

44/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niin väsynyt töistä, että halusin vain saunaan ja sohvalle. Olen todella tyytyväinen juuri nyt, että kauppa on auki huomenna, eikä tarvinnut sumealla päällä ryysiä sinne.

Tämä.

Lisäkis lapsen koululla juhlat, joissa meni hyvä tovi illasta. Normaali työpäivä. Ihanaa että voi mennä vasta huomenna kauppaan.

Vierailija
45/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin käydään huomenna kaupassa ihan vain siksi, että tuetaan vapaata kauppaa ja markkinataloutta.

😂😂😂 se sun 17,20e pullonpalautus on todella markkinataloutta tukevaa vapaata kauppaa. Pyhinä tölkkien palatusmäärät vähintään tuplaantuvat.

Vierailija
46/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihanammatinvalintakysymys. Miksi syyllistätte kauppiasta, joka vaan haluaa palvella asiakkaansa silloin kun nämä haluaa?

No se EI ole ammatinvalintakysymys. Sairaanhoitaja on tiennyt jo koulunpenkillä, että mitä todennäköisemmin tulee tekemään vuorotyötä. Kauppakoulun/kauppaopiston käynyt ei voinut kuvitellakkaan vaikka kymmenen vuotta sitten että joutuu töihin esim.itsenäisyyspäivänä.

Ei kannata ottaa vastaan töitä kaupasta, jos pyhätyöt niin ahdistaa.

47/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele keneltään memenkö vai en😀

48/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele keneltään menenkö vai en😀

Vierailija
49/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että miksi alkon myyjät saavat vapaapäivän huomenna. Ovatko he jotenkin parempaa väkeä kuin muut myyjät?

Onko parempaa väkeä ja palkataan on paremmat. Alkon työpaikat on haluttuja.

Vierailija
50/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä huomenna heti,kun avaavat. Tänään oli niin julmetun ruuhkat, että lähdin kotiin. Metroasemalla kuoro lauloi Finlandiaa ja Paavo ja Vuokko tulivat vastaan.

Vierailija
51/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan mene tänään kauppaan hikoilemaan vaan kipaisen huomenna rauhassa lähikaupassa

Vierailija
52/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että miksi alkon myyjät saavat vapaapäivän huomenna. Ovatko he jotenkin parempaa väkeä kuin muut myyjät?

Onko parempaa väkeä ja palkataan on paremmat. Alkon työpaikat on haluttuja.

Eikä ole parempaa väkeä 😂 Alkon aukioloja vain sitoo tiukemmat lait.

Vierailija
53/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti menen. Parhaita arjen helpotuksia ikinä nuo kauppojen aukiolojen vapautumiset. Nytminäkin vuorotyöläinen saan käydä kaupassa silloin kuin oikeasti tarvitsee. Eli huomisen iltavuoron jälkeen menen kauppaan n. klo 21.15. Vai käviskö ennen... Katsotaan. Suosikkeja kauppapäivikseni on muuten nykyään lauantai-ilta tai sunnuntai. Saan käydä kaupassa työmatkalla niinkuin muutkin ihmiset ja vapaapäivää saan viettää ilman että tarvitsee miettiä onko aamukahviin maitoa.

Vierailija
54/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyn kaupassa huomenna. Tiiän, aika ristiriitaista on, kun itse olen kaupan alalla ja mielestäni pyhäaukiolot pitäis lopettaa ja muutenkin lyhyemmät aukiolot riittäis. Silti käyn itse usein kaupassa pyhänä ja myöhään illalla/aikaisin aamulla.

Eiköhän se ole kaupan ihan itse päätettävissä miten haluavat pitää kauppoja auki. Kyllä markkinat pitää huolen että ne asettuvat järkevälle tasolle. Jos asiakkaita ei riitä niin sitten aukioloajat lyhenevät.

Vierailija
55/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan menen huomenna.

Vierailija
56/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen huomenna, kauppa auki 9-21. Niin. Ei pitäisi sinun pehvaa kutittaa.

Vierailija
57/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka on niin stressaantunutta ja kireää kun kiire on ja aina pitää jotain olla suorittamassa. Sen estämiseksi meillä oli pyhät, ei ole enää ja sen huomaa. Voihan sitä sitten joogata mut eipä näytä siitäkään hyötyä aina oleva n, mistäs sitä voimaa löytyisi valmiiksi uupuneesta ihmismielestä.

Vierailija
58/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan sairaalat kiinni saman tien, bussi-, juna- ja taksikuskeille lomapäivä, poliisit pekkasvapaille ja sitä rataa. Koko Suomi kiinni synttäreiden kunniaksi, järkevää?

Vierailija
59/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on pakko mennä huomenna. En tänään enää jaksanut, koska tulin lapsen kanssa kotiin vasta 17:30. Väsytti niin paljon ja ilta olisi venynyt liikaa. No, huomenna aamulla sitten.

Vierailija
60/69 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään naapuritalossa sijaitsevassa lähi-Alepassa ja ovessa oli lappu, että ovat myös 6.12. auki 24h. Ymmärsin tämän niin, että olen huomennakin tervetullut piipahtamaan, jos jotain tärkeää on unohtunut. Lähellä on opiskelija-asuntoja, joista varmasti löytyy halukasta työvoimaa tekemään töitä tuplapalkalla. Toki voin käyttää itsepalvelukassaa henkilökunnan voimien säästämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi