Hei kaikki! Teettehän kauppareissunne tänään, ettekä mene huomenna asioille. Kiitos!
Näytetään kaikki itsekkäille kauppoja auki pitäville kauppiaille, että pyhäpäivät ovat tarkoitettu vapaapäiviksi!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään naapuritalossa sijaitsevassa lähi-Alepassa ja ovessa oli lappu, että ovat myös 6.12. auki 24h.
Surullista... niin surullista.
Hei kaikki eläkeläiset ja muut joutilaat! Teettehän kauppareissunne arkisin aamupäivisin, jotta me työstä palaavat saamme asioida rauhassa kaupassa iltapäivisin ja iltaisin. Kiitos!
XD Menen tänään kauppaan! Mutta synnyinkin pahikseksi... Minua ei säännöt koske! I'm an evil ! Kaupan ovella käännyn vielä teatraalisesti katsomaan, näkevätkö ihmiset varmasti minun menevän kauppaan kiellettynä päivänä. Näytän kansainvälistä käsimerkkiä ja astelen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään naapuritalossa sijaitsevassa lähi-Alepassa ja ovessa oli lappu, että ovat myös 6.12. auki 24h.
Surullista... niin surullista.
Jaa, minusta on hyvä että ihmisillä on töitä. Jos mä olisin kauppias niin varmasti yrittäisin pitää liikettä auki niin paljon kuin mahdollista.
T. Työntekijä
Okei. Tänään siis, ei huomenna.
Messissä ollaan! jeah!
Just mies tuli kotiin kahden ruokakassillisen kanssa. Ei tarvii muutamaan päivään käydä kaupassa :P Hähhää. Ihan kiusallaan ei eilen käyty. Tai sitten siksi, ettei viitsitty.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki eläkeläiset ja muut joutilaat! Teettehän kauppareissunne arkisin aamupäivisin, jotta me työstä palaavat saamme asioida rauhassa kaupassa iltapäivisin ja iltaisin. Kiitos!
Haittaako, jos en ehdi kaupasta pois ennen kuin kello tulee yli kaksitoista? Menen sinne nimittäin yleensä vähän ennen kahtatoista, kun te työssäkäyvät ette ole tukkimassa käytäviä kärryinenne ja kersoinenne.
t: joutilas eläkeläinen
En todellakaan. Teen ostokset silloin kun minun aikatauluihini sopii.
Kyllä minä menen kauppaan just silloin kun haluan, viis pyhäpäivistä. Huomenna olen menossa kauppaan.