Etenkin miehet, huomio! Miksi oma mieheni ei koskaan
Siis ei koskaan ollessani alasti katso minua? Tuntuu oikein kääntävän katseensa poispäin. Olen kysynyt asiaa, mutta en saa kunnon vastausta. En ole mielestäni ruma, päinvastoin, mutta kauneus on tietty katsojan silmässä. Mikä tähän voi olla syynä?
Kommentit (99)
Riippuu susta. Joko et ole viehättävä tai sitten se on piilohomo.
Mies ei juurikaan kaipaa seksiä, minä kyllä (ollut näin alusta saakka).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei juurikaan kaipaa seksiä, minä kyllä (ollut näin alusta saakka).
Ap
Hän ei siis halua sinua, muuta kuin ilmeisesti velvollisuudesta. Aika ikävää kyllä...
Mikä hemmetti siinä on kun kaikki homppelit saa naisia ja ite joutuu kärvistelemään yksin jatkuvassa kiimassa.
Mulla oli tuommonen joskus. Rakasti minua kyllä, mutta ei halunnut panna tai heittäytyä mihinkään aistilliseen. Meillä oli semmosta intohimotonta seksiä aina joskus ja minä kestopuutteessa.
Jotenkin kai kunnioitti minua liikaa/väärällä tavalla.
Tule tänne käppäilemään alasti. Lupaan katsella sinua herkeämättä vaikka kuinka pitkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjomo? Sä jos kävelisit mun asunnossa alasti niin nappaisin sua koivista kiinni ja nostasin pillun suulle ja nuolisin.
No sä elät ehkä puutteessa?
Joo, ei ainakaan tunnusta (minulle tai itselleen) olevansa homo. Asiasta on nääs keskusteltu...
Ap
Valitettavasti.. Milloin sun mies on ottanut sut viimeeksi niin kovassa kiimassa, että hänellä on kiihtynyt raskas hengitys ja kääntelee sinua sängyllä eri asentoihin?
Meinasin tulla kommentoimaan oman kokemukseni tänne.
Ihmettelin aluksi myös tätä. Mieheni tudkin katsoi minua alasti.
Kuitenkin hän sanoi minulle ekalla kerralla ollessani hänen kanssaan, että häntä jännittää kun ei ole koskaan ollut näin kauniin kanssa. Mene ja tiedä. Oliko kenties kaikki alkujännitystä.... nykyisin katsoo jo ihan erilailla kahden vuoden yhdessä olon jälkeen.
Kommentoit kuitenkin tuon ettei teillä seksiä hänen puolestaan juuri ole. Hym.
Oletteko jutelleet asiasta?
Voisko hän olla ujo?
Ei vain uskalla katsoa tai koskea...
Miksi haluaisit miehesi katsovan sinua kun olet alasti?Haluaisitko kehuja vai että se alastomuus johtaisi johonkin actioniin?
Mun mies ainakin on jotenkin tosi häveliäs ja hänestä on jotenkin noloa olla alasti muutoin kuin peseytyessä ja seksin yhteydessä. Mä taas liikuskelen kotona tilaisuuden mukaan ilman vaatteita koska en häpeile itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjomo? Sä jos kävelisit mun asunnossa alasti niin nappaisin sua koivista kiinni ja nostasin pillun suulle ja nuolisin.
No sä elät ehkä puutteessa?
Joo, ei ainakaan tunnusta (minulle tai itselleen) olevansa homo. Asiasta on nääs keskusteltu...
Ap
Valitettavasti.. Milloin sun mies on ottanut sut viimeeksi niin kovassa kiimassa, että hänellä on kiihtynyt raskas hengitys ja kääntelee sinua sängyllä eri asentoihin?
Miten sinä olet puutteessa, kun et kuulosta ulisevalta kilttimieheltä.
Eipä kyllä hyvälle kuullosta. Kyllä mies mielellään naistaan katselee, nakuilu on pelkkää plussaa...
Vierailija kirjoitti:
"ei juurikaan kaipaa" eli ite elät puutteessa. oot varmaan ruma ja helvetin lihava.
Minä elin suhteessa puutteessa 19-24 v, paino 52-64 kg. Että eipä se aina siihen liity.
Juu, asiasta on keskusteltu. Ollaan oltu yhdessä aika kauan, mutta tämä on aina ollut vähän tällasta. Muistan kun ihan alussa oltiin laskettelemassa ja käytiin samalla kylpylässä, jossa oli samaan aikaan kaksi muuta asiakasta, yksi mies ja yksi nainen. Mies katseli heitä siellä kylpylässä eikä minua. Silloin ajattelin, että on ehkä ujo, nyt en oikeasti tiedä enää mitä ajatella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit miehesi katsovan sinua kun olet alasti?Haluaisitko kehuja vai että se alastomuus johtaisi johonkin actioniin?
Mun mies ainakin on jotenkin tosi häveliäs ja hänestä on jotenkin noloa olla alasti muutoin kuin peseytyessä ja seksin yhteydessä. Mä taas liikuskelen kotona tilaisuuden mukaan ilman vaatteita koska en häpeile itseäni.
En ole ap, mutta kyllä jokainen nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi. Ja se, että mies katsoo ja kehuu omaa naistansa kun hän on alasti, on erittäin tärkeää parisuhteelle.
Jos miehesi on ujo tai alastomuus koetaan yksityisasiana (oletan, että elätte parisuhteessa ja jo jonkin aikaa)? Entäpä jos hymyilet seuraavan kerran kun olet alasti miehesi läsnä-ollessa ja kysyt mitä pidät?
Joo ja jos teitä kiinnostaa, niin painoni on 55 kg, pituus 163 ja Changen liiveillä (joissa tunnetusti ihan älyttömän iso liivikoko kaikkiin muihin merkkeihin verrattuna) olen kokoa 65H.
Ei alaston nainen kuitenkaan tietty samalta näytä kuin lehdissä, sillä on mullakin selluliittia ja raskausarpia joita en elävässä elämässä voi photoshopata pois. Mutta en mä nyt itseäni susirumaksi siltikään miellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jos teitä kiinnostaa, niin painoni on 55 kg, pituus 163 ja Changen liiveillä (joissa tunnetusti ihan älyttömän iso liivikoko kaikkiin muihin merkkeihin verrattuna) olen kokoa 65H.
Ei alaston nainen kuitenkaan tietty samalta näytä kuin lehdissä, sillä on mullakin selluliittia ja raskausarpia joita en elävässä elämässä voi photoshopata pois. Mutta en mä nyt itseäni susirumaksi siltikään miellä.
Ap
Tarkoitin siis KUPPIkoko...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti siinä on kun kaikki homppelit saa naisia ja ite joutuu kärvistelemään yksin jatkuvassa kiimassa.
Kun ne laittautuu ja käyttäytyy enemmän kuin naiset.
Miten seksi noin muuten?