Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ja miten valitsette miehiä, jotka eivät osallistu kotitöihin?

Vierailija
05.12.2017 |

Miten onnistutte heidät löytämään? Missä olette tavanneet? Miten suhteen alku eteni? Eikö ihan oikeasti missään vaiheessa suhteen alkumetreillä selvinnyt, että mies ei tee kotitöitä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintavaiheessa mies feikkasi niin askareisiin osallistuuvaa ja jopa palvelevaa, että sai mut nalkkiin ennenkuin totuus paljastui. Olin jo ehtinyt kiintyä tähän muista syystä, niin nyt on sitten vaan kärsitty kotitöiden epätasaisesta jakautumisesta. Lastenhoitoon yms. Mies sitten osallistuu kyllä enemmän.

Vierailija
2/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, iso muna ja jännitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nuorena yhtä sottapyttyjä ja huolettomia, mutta kun esikoinen syntyi, minä tajusin että se pitää ruokkia säännöllisesti ravitsevalla muonalla, sillä pitää olla joku rytmi eikä se voi elää kaaoksen keskellä turvallisesti. Lisäksi äitiysloma vääristää työnjakoa niin ettei se koskaan enää toivu siitä.

Vierailija
4/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuli hyvin selväksi heti alkuaikoina, mutta asia hoidettiin siivouspalveluilla. Sopi minulle oikein hyvin. Muuten oli oikein järjestelmällinen tavaroidensa suhteen. Hänellä kävi myös siivooja sinkkuasunnossa. Kotoa opittu tapa. 

Vierailija
5/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi hyvin mies joka ei tee kotitöitä. Itse rakastan siivousta, tiskaamista, pyykkäystä yms kodinhoitoa.

Ei vaan ole ikinä ollut yhtäkään miestä tarjolla.

Vierailija
6/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mnevät parikymppisinä yhteen ja naisilla on ruusuiset kuvitelmat tulevaisuudesta. Jaksavat vielä passata, mutta sitten kun lapsia tulee, niin alkaa jaksaminen loppua.

Vierailija
7/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 8 vuotta mies teki kotitöitä. Sitten syntyi esikoinen, minä jäin kotiin hoitamaan ja kun palasin töihin, ei mies enää muistanutkaan, miten kotitöitä tehdään. Hän jäi hoitamaan vauvaa, mutta ei hoitanut kotia.

Vierailija
8/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistutte heidät löytämään? Missä olette tavanneet? Miten suhteen alku eteni? Eikö ihan oikeasti missään vaiheessa suhteen alkumetreillä selvinnyt, että mies ei tee kotitöitä?

Mies teki tasaveroisesti kotitöitä siihen saakka kunnes jäin äitiyslomalle. Sitten arveli aikani ja voimieni riittävän kaikkeen kodinhoitoon vauvan hoidon ohella koska ”olen vaan kotona” koko ajan.

Vierailija
9/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis tehdä ämmien juttuja, mukavempi maata soffalla.

Vierailija
10/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin nuorena yhtä sottapyttyjä ja huolettomia, mutta kun esikoinen syntyi, minä tajusin että se pitää ruokkia säännöllisesti ravitsevalla muonalla, sillä pitää olla joku rytmi eikä se voi elää kaaoksen keskellä turvallisesti. Lisäksi äitiysloma vääristää työnjakoa niin ettei se koskaan enää toivu siitä.

Tuo on kyllä niin totta, että äitiysloma on sitten se viimeinen niitti sille kotitöiden jaolle.Noin se meni meilläkin. Mies kyllä piti vanhempainlomaa,utta käytännössä silloinkin hoiti vaan lapsen ja kaikki muu jäi mun tehtäväksi.

Vierailija
11/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis vaimo ei osallistu kotitöihin. Ennen avioliittoa kyllä osallistui (esitti kenties), mutta nykyään kaikki on minun harteilla. Lasten koulutapahtumat, lasten harrastuksiin vienti, lemmikin hoito ja kaikki kotityöt. Vaimo käy kyllä töissä, mutta kotona iskee perseensä sohvalle ja on siinä tietokone sylissä puoleenyöhön ja sitten nukkumaan. Kivaa.

Vierailija
12/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa osallistui tasapuolisesti kaikkeen. Kun jäin kotiin äitiyslomalle, kaikki kaatui mulle ja se sopikin mulle silloin. Kun palasin työelämään, kotityöt ei tasaantuneetkaan vaan tein edelleen KAIKEN. Mies jaksoi vaan valittaa kuinka raskasta työssäkäynti on.... vaikka minäkin kävin töissä ja silti piti jaksaa.

Nyt 3 vuotta myöhemmin, kotityöt on suht tasan. Mutta se vaati mun burnoutin ja lähes loppuun asti viedyn avioeroprosessin ennenkuin mies tajusi tehdä osansa.

Vierailija
13/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni  mies taantuu lapsen asteelle siinä vaiheessa kun perheeseen tulee vauva tai yhteenmuuton jälkeen. Eli ei, ei se ole nähtävissä jos mies hoitaa itse sinkkukämppänsä kotihommat mallikkaasti. Oliko sulla vielä  lisää tyhmiä kysymyksia?

Vierailija
14/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä tekee, mutta pitää erikseen pyytää tekemään. Nyt kun ikää kohta 50v, ei se viitsisi tehdä enää mitään. Kun nostan asiasta riidan, se onnistuu kääntämään asian niin, että hän tekee itse asiassa ENEMMÄN kotitöitä kuin minä =O

Vierailija
15/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää, missä niitä miestenvalitsemistilaisuuksia järjestetään ja miten niitä valitaan.

Vierailija
16/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies teki tasaveroisesti kotitöitä siihen saakka kunnes jäin äitiyslomalle. Sitten arveli aikani ja voimieni riittävän kaikkeen kodinhoitoon vauvan hoidon ohella koska ”olen vaan kotona” koko ajan.

Eiköa olekin kivan raivostuttava lause, olla vaan kotona?

Mun mies pudotti senkin ja en hämmästykseltäni osannut sanoa mitään rumaa takaisin. Ainoa asia minkä kotona olemisella voittaa, on työmatkat. Muuten ootkin 24/7 joka v*tun päivä töissä.

Vierailija
17/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäis tehdä ämmien juttuja, mukavempi maata soffalla.

Ai nyt oli ämmä tälläkertaa, yleensähän se oli akka. Eikö lesbojen taloudessa kuitenkin kotityöt tee väkisinkin nainen?

Vierailija
18/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on kyllä ärsyttävän viisasteleva. Ihmissuhteista tiedetään että kosiskeluvaiheessa jokainen esittelee parhaita puoliaan ja salaa huonommat. Jotka sitten suhteen vakiinnuttua paljastuvat toiselle pikkuhiljaa. Ihminen myös itse muuttuu vuosien mittaan eikä pysy samana.

Tarkoitus taisikin olla vaan syyllistää naisia miehen laiskuudesta. Itsepähän valitsitte, nyt on turha valittaa.

Vierailija
19/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis vaimo ei osallistu kotitöihin. Ennen avioliittoa kyllä osallistui (esitti kenties), mutta nykyään kaikki on minun harteilla. Lasten koulutapahtumat, lasten harrastuksiin vienti, lemmikin hoito ja kaikki kotityöt. Vaimo käy kyllä töissä, mutta kotona iskee perseensä sohvalle ja on siinä tietokone sylissä puoleenyöhön ja sitten nukkumaan. Kivaa.

Mitäs jos annetaan mun mies sun vaimolle. Siinähän elävät sonnan ja sotkun keskellä! Me ansaitaan parempaa.

Vierailija
20/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos annetaan mun mies sun vaimolle. Siinähän elävät sonnan ja sotkun keskellä! Me ansaitaan parempaa.

Ja minä taas otan mielelläni vapautuvan kotitöihin osallistuvan miehen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä