Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko käyttää näitä rattaita pojalla?

Vierailija
05.12.2017 |

Voisitko käyttää näitä rattaita pojalla vai onko tyttöjen rattaat?

Kuva:
http://www.whwatts.co.uk/out-about-c105/pushchairs-strollers-c119/emmal…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää pojallakin. Ei minua haittaa vaikka on vähän pinkkiä. Kyllähän sitä ostaa ne rattaat oman mielen mukaan, eikä pelkästään vauvan sukupuolen ym.

Vierailija
2/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenrattailta näyttää. Suosittelen kuitenkin katsomaan Oran Hertta-rattaat, ihan ylivoimaisen hyvät omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin.

Vierailija
4/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti todella tyhmä kysymys, mutta olen itse lapseton. Mitä eroa on poikien ja tyttöjen rattailla?

Vierailija
5/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti todella tyhmä kysymys, mutta olen itse lapseton. Mitä eroa on poikien ja tyttöjen rattailla?

Veikkaan, että se on tuo pinkki väri tässä tapauksessa.

Vierailija
6/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti poikavauvasi sukupuoli-identiteetti horjuu, jos rattaissa on pinkki kanttaus. Vai mikä oli uhkakuva?

Vierailija
7/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen huolen, että jos rattaissa on pinkkiä niin poikalapsen penis voi surkastua tai hänestä saattaa tulla homppeli. Mutta mitä tekee rattaita työntävän äidin naiseudelle työntää koodaamattomia/poikakoodattuja rattaita?! Käyttäähän äitikin niitä rattaita eikä vain lapsi. Entä jos klitoris alkaa kasvaa tai ääni madaltua? Ei kaikki saa pyöriä vauvan ympärillä, äidillä on oikeus huolehtia myös itsestään!

Miten olis joku malli jossa olisi työntävän sukupuolen mukaan vaihdettava työntääkään pehmuste?

Vierailija
8/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi. Olen varmaan vähän vanhanaikainen mutta kyllä tuo pinkki häiritsisi, se ei vain sovi pojalle.

Vierailija
9/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin käyttää. Feminiinisempi väri yhdistettynä maskuliinisuuteen sopii mielestäni älyttömän hyvin pojille ja itsevarmoille miehille. Esim. kauluspaita ja vaaleanpunainen kravatti on lyömätön yhdistelmä. Noissa rattaissa yhdistelmä näkyy mielestäni myös hyvin.

Itse kuitenkin haluaisin kääntyvät etupyörät.

Vierailija
10/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en halua käyttää mustia ruumisvankkureita lapsella sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
11/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mallissa pinkkiä on niin vähän että aiheuttaa korkeintaan myöhäisen äänenmurroksen ja kivesten laskeutumisen. Ei tuon voimasta vielä naiseksi kokonaan muutu.

Vierailija
12/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritättekö naisistaa miehiä?

Vierailija
13/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noissa rattaissa erillistä paikkaa on v*ginalle, johon sitten pojan elin ei menisi. Ja jos niissä taas on sukuelimelle paikka, niin ne eivät ole lapsille soveltuvia muutenkaan.

Vierailija
14/14 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin noissa rattaissa erillistä paikkaa on v*ginalle, johon sitten pojan elin ei menisi. Ja jos niissä taas on sukuelimelle paikka, niin ne eivät ole lapsille soveltuvia muutenkaan.

Mutta ihmisten mielissä on paikka vaginalle ja se yhdistetään voimakkaasti pinkkiin. Haluatko että poikalapsesi yhdistetään vaginaan? Niinpä.