Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kimppa miehen kaverin kanssa

N21v
05.12.2017 |

Oltiin miehen ja sen kaverin kanssa iltaa viettämässä ja päädyimme pienessä humalassa harrastamaan 3 kimppaa,vuorotellen toinen pani ja otin toiselta suihin. Kun mieheni kaveri oli laukeamassa niin kysymättä/sanomatta työnsi mulkkunsa pohjaan ja antoi mällin tulla, mieheni suuttui tosi paljon kun kaverinsa laukes sisääni, itseäni kyllä kiihotti saada vieraat lastit sisään ;) miten muilla varatuilla mennyt toi laukeaminen vieraan kanssa (jos siis tuttu ja voi harrastaa ilman kumia)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies.

-ap

Vierailija
22/25 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ratsasti kaverin päällä,laitoin liukkaria ja työnsin kalun pilluun ja nussittiin yhtäaikaa. Hetken päästä lisää liukkaria ja mulkku vaimon perseeseen. Eka kerran sai vaimo näin. Pian jo minulta mälli lensi suoleen ja kaveri pumppasi mällit vaimon pilluun. On monta kertaa antanu laueta pilluun. Käy välillä panettamassa itseään tällä miehellä. Tykkää vanhemmista miehistä. Viimmeksi kun kävin hakemassa panolta niin kysyin että monestikko laski sisään niin sanoi että kahdesti. Oli tullut molemmilla kerroilla aika nopeasti. Vaimo tykkää kun kamulla isompi kun mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaimolle jos ei uskalla ottaa paljasta sisään ja päästä liukkaille vieraisiin on turha mennä ja jos käy vieraissa se pitää rehellisesti tunnustaa.

Sinänsä hassua jos tuo ei olisi vaimolle käynyt. Ennen seurusteluamme parikymmentä miestä ehti lastinsa vaimon pilluun pumpata ja muutama vain kumilla.

Vierailija
24/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja yhteisymmärrys kirjoitti:

Meillä ei ollut ihan tällaista. Minä olin parhaan kaverini makuuhuoneessa kolmantena ja kaikki suojui hyvin ilman etukäteissopimisia. Itse asiassa, olimme kumpikin aikanaan ihastuneet samaan tyttöön joka piti meistä molemmista. Ja siksi parin vuoden yhteisen ajanvieton seurauksena annoimme hänen päättää kummanko kanssa siirtyisi avioon. Ja kun sitten avioon siirtymisen seurauksena ensimmäinen lapsi syntyi, sain hetken päästä kutsun kimppaan. Tarkoitus oli saada nainen raskaaksi mutta jos se olisi minun, siitä ei kukaan pahoittaisi mieltään. Päinvastoin, olimmehan parhaat ystävät.

Yö vierähti ja joukon nainen saatiin raskaaksi, mutta nyt jälkeenpäin henkilöä tarkastellessa minä en ole isä. Ja tulihan niitä lapsia vielä useampiakain ;) Että sellaista nautinnollista "Venäläistä rulettia". Harvoin on ihminen yhtä onnekas kuin minä. Ja kaikki ilman mustasukkaisuutta. 

Tuossa tilanteessa suosittelisin jo kolmen ihmisen parisuhdetta.

Vierailija
25/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon "paljaalla vai kumilla"-keskustelu!

Paljaalla pannaan niitä joista tiedät keitä he panevat paljaalla ja keitä he taas panevat paljaalla jne. eli pitää olla suljettu rinki.

Muuten kumilla.