Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka aito puolisosi on seurassasi/sinä puolisosi seurassa

Vierailija
05.12.2017 |

Kysytään sitten näin kun kerran puhe "roolin vetämisestä" oli jollekin ilmeisesti ihan liikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että melko aitoja ollaan nykyään. Minä ole kyllä muuttunut vuosien saatossa, olen paljon hiljaisempi kuin nuorempana. Tarvitsen omaa tilaa paljon. Puoliso taas on muuttunut enemmän läheisyyttä tarvitsevammaksi kuin nuorena. 

Vierailija
2/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. No 100% aito. Oikeestiko joku sen kumppaninsa kanssa on jotakin muuta? Kyllä ihan kaikki peloista ja ongelmista intiimiasioihin jaetaan, molemmat. Eihän kyseessä ole läheinen ihmissuhde, jos siinä pitää olla jotain muuta kuin itsensä. Eikös kumppanuuden idea ole juuri se, että tunnetaan toisemme ja olemme tukena ja turvana kaikessa...? Että meillä ei kyllä ole mitään hampaankolossa tai sanomatta vaan nimenomaan yritetän yhdessä kohdata ja ratkaista ne vaikeimmatkin asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

99.9% entinen minä jota ei ole enään olemassa mutta ollut.

Exän kanssa en ois voinut olla minä oikeastaan kenenkään niistä. Aviomies on eka jonka kanssa voin olla juuri sellainen kuin olen.

Vierailija
4/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla joku käsitysongelma kun et tajua asiaa? Ihmisellä on monta roolia, kaikki ne ovat aitoja. Puolison seurassa ihminen on todennäköisisti aidoimmimillaan ja haavoittuvin, kunhan suhteessa on luottamusta, rakkautta ja molemminpuolista arvostusta.

Vierailija
5/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi ensin määritellä sana "aito".

Mikä on kenellekin aitoa. Miten sä määrität sen?

Lisäksi joissain ihmisissä on eri puolia. Ihmiset ilmaisevat itsestään eri puolia seuran mukaan. Sitäpaitsi seura tekee kaltaisekseen.