Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kimppa miehen kaverin kanssa

N21v
05.12.2017 |

Oltiin miehen ja sen kaverin kanssa iltaa viettämässä ja päädyimme pienessä humalassa harrastamaan 3 kimppaa,vuorotellen toinen pani ja otin toiselta suihin. Kun mieheni kaveri oli laukeamassa niin kysymättä/sanomatta työnsi mulkkunsa pohjaan ja antoi mällin tulla, mieheni suuttui tosi paljon kun kaverinsa laukes sisääni, itseäni kyllä kiihotti saada vieraat lastit sisään ;) miten muilla varatuilla mennyt toi laukeaminen vieraan kanssa (jos siis tuttu ja voi harrastaa ilman kumia)

Kommentit (25)

1/25 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit, pyyhit munan verhoihin ja avasit vauva-foorumin.

Vierailija
2/25 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21v kirjoitti:

Oltiin miehen ja sen kaverin kanssa iltaa viettämässä ja päädyimme pienessä humalassa harrastamaan 3 kimppaa,vuorotellen toinen pani ja otin toiselta suihin. Kun mieheni kaveri oli laukeamassa niin kysymättä/sanomatta työnsi mulkkunsa pohjaan ja antoi mällin tulla, mieheni suuttui tosi paljon kun kaverinsa laukes sisääni, itseäni kyllä kiihotti saada vieraat lastit sisään ;) miten muilla varatuilla mennyt toi laukeaminen vieraan kanssa (jos siis tuttu ja voi harrastaa ilman kumia)

No kuten itsekin sanot että "voi harrastaa ilman kumia", niin mitä väliä laukeaako sisälle vai ei? Turhaan miehes suuttui jos antoi kaverin panna paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaveri saa laueta sisään. Miks miehes tollasesta repii pulttia! Itteäni ärsyttäisi jos vaimo ei antaisi nuolla niitä mällejä sieltä

Vierailija
4/25 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen kimppa.. tuttu mukana ja pani todellakin ilman kumia ja lastit sisään.. enkä vetänyt mitään pultteja siitä 😉 m36 n30

Vierailija
5/25 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki kimppa tarinat ja löpinät on aina miesten kirjottamia satuja naisen nimimerkillä. Poikamiehet runkkaa ja fantasioi naisesta joka jakaa tavaraansa kaikille vastaan tuleville kaksilahkeisille aamusta iltaan. Ei näissä tarinoissa ole järjen häivääkään vaan silkkaa potaskaa. Kasvakaa nyt jo aikuisiksi. Ei naiset todellakaan käyttäydy noin eikä joka ukko anna vieraan naida vaimoaan. Hoh hoijaa...

Vierailija
6/25 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan että edellinen kirjoittaja olisi oikeassa... Ihmisuhteiden raunioittamista kun on liikkeellä muutenkin jo liiaksi!

Vierailija
7/25 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostaisi pätkääkään antaa jokun koskea vaimooni. Ja tämä ON vauvafoorumi, mikä tarkoittaa, että vähänkään vieraammista aiheista 82.1% on keksittyä roskaa.

Mutta olisi hölmöä luulla, että kaikki muut ovat niinkuin sinä (tai minä). Kyllä kimppoja harrastetaan - ja monia muita itselleni vieraita asioita. Ei se tee niistä valetta, että minua ei pätkääkään nappaa.

Eli todennäköisesti provo, koska haettu absurdia verrastusta: kumppanini paneminen ihan ok, mutta ”mällit” ei. Muuten tapahtumaketju varmasti suunilleen yhtä yleinen kuin ykköstyypin diabetes.

Vierailija
8/25 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut ihan tällaista. Minä olin parhaan kaverini makuuhuoneessa kolmantena ja kaikki suojui hyvin ilman etukäteissopimisia. Itse asiassa, olimme kumpikin aikanaan ihastuneet samaan tyttöön joka piti meistä molemmista. Ja siksi parin vuoden yhteisen ajanvieton seurauksena annoimme hänen päättää kummanko kanssa siirtyisi avioon. Ja kun sitten avioon siirtymisen seurauksena ensimmäinen lapsi syntyi, sain hetken päästä kutsun kimppaan. Tarkoitus oli saada nainen raskaaksi mutta jos se olisi minun, siitä ei kukaan pahoittaisi mieltään. Päinvastoin, olimmehan parhaat ystävät.

Yö vierähti ja joukon nainen saatiin raskaaksi, mutta nyt jälkeenpäin henkilöä tarkastellessa minä en ole isä. Ja tulihan niitä lapsia vielä useampiakain ;) Että sellaista nautinnollista "Venäläistä rulettia". Harvoin on ihminen yhtä onnekas kuin minä. Ja kaikki ilman mustasukkaisuutta. 

Vierailija
9/25 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa nyt suututti miehen, itse olen aina pyytänyt vierasta tulemaan sisään ja oma mies tullut aina "liukkaille"

Vierailija
10/25 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön! ;) itse annan tulla vieraan sisälleni kimppaillessa,mutta niin laukeaa miehenikin vieraan sisään välillä. Voi sit jatkaa leikkiä tyttöjen kesken.. yllättävän yleistä tuo kimppailu, vaikka siitä ei paljon puhutakkaan.

11/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v aviomies.

38v vaimoni on meidän kimppanaisemme.

Ensimmäinen mies joka sai tulla meidän kanssa kolmanneksi on nainut kimpassa vaimoani jo 16 vuotta 1-3 viikonloppua kuikaudessa sekä mutama pikapano. Vaimon pillu on joka kerta spermaa tulvillaa. Emme ole tuttujen kesken käyttäneet kondomia kuin kerran. Kaikki kaverimme saavat laskea spermat pilluun.

Vierailija
12/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako vaimosi b rappua vieralle myös

13/25 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On antanut "b rappua" ja ollaan oltu toinen pyllyssä ja toinen pillussa ja liukkarin kanssa kumpikin pillussa yhtäaikaa ottaa myös suuhun, ei kuitenkaan pyllyseksin jälkeen ennen pesua.

Vierailija
14/25 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeeko kaveri lastit myös kannikkaan saako rouva orkut sieltä päin

Vierailija
15/25 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana saada vierasta, mutta mieheni ei ikinä suostuisi :(

Pettäjä tyyppiä en ole,joten haaveeksi jää..

Vierailija
16/25 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39 kirjoitti:

Olisi ihana saada vierasta, mutta mieheni ei ikinä suostuisi :(

Pettäjä tyyppiä en ole,joten haaveeksi jää..

Keskustele ja anna asian hänen mielessä hautua. Ehkä teille syntyy ratkaisu, miten haaveesi/fantasiasi toimisi.

Mistä on sinulle moinen ajatus syntynyt ja miten kauan olet ollut ajatuksesi kanssa?

Vierailija
17/25 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan myös mietitty 3 miehen kimppaa. Täytyyhän kaikki kokea edes kerran?

-ap

Vierailija
18/25 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on jo kokemusta.

Kuka on tää toinen ap?

Vierailija
19/25 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toista ap:ta ja se kolmas oli Martti.

-ap

Vierailija
20/25 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et käytä N21v- nimimerkkiä?