Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kuukausi vapaata :) Suositelkaa hyvää PS4-peliä

Vierailija
05.12.2017 |

Pelejä joista olen tykännyt

Skyrim
Assassins Creedit
Witcher 3

Näiden tyyliin jotain?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävää käyttää vapaansa johonkin pelien kanssa nyhjäämiseen.

No mä olin just reilun kuukauden reissussa Kaakkois-Aasiassa, nyt haluan keskittyä rauhassa kotona nyhjäämiseen ja joulunviettoon. Loppiaisen jälkeen sitten uudet kujeet :) Ap

Vierailija
42/46 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan kehonrakennusta ja pelaamista. Olen aina unelmoinut, että löytäisin tyttöystävän mikä tykkää pelata pelejä kanssani. Ei ole vielä löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan kehonrakennusta ja pelaamista. Olen aina unelmoinut, että löytäisin tyttöystävän mikä tykkää pelata pelejä kanssani. Ei ole vielä löytynyt.

Höh. Toivottavasti löydät kivan pelaajatytön itsellesi. Ja moni nainenhan innostuu kumppaninsa kautta pelaamisesta kun on joku joka neuvoo. Ap

Vierailija
44/46 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tosi kovaa kolahtaneita pelejä ovat:

Life Is Strange (Tell Tale Gamesien tyylinen tarinavetoinen peli, ei ehkä kaikille mutta suosittelisin silti kokeilemaan, taitaa eka episodi olla ilmainen? Alku vähän hidas)

The Last of Us (Varmaan ainoa syy miksi hommaisin PS4 koneen ja xboxin lisäksi on tämä pelin tuleva 2 osa, kaveri jolla oli pleikkari muutti toiseen kaupunkiin hiljattain)

Tomb Raider (reboot 2013) ja sen jatko-osa Rise of the Tomb Raider (2015).

Jos räiskinnästä tykkää niin Rainbow Six Siege olisi oma suosikki :D.

Vierailija
45/46 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounounounou kirjoitti:

Itselleni tosi kovaa kolahtaneita pelejä ovat:

Life Is Strange (Tell Tale Gamesien tyylinen tarinavetoinen peli, ei ehkä kaikille mutta suosittelisin silti kokeilemaan, taitaa eka episodi olla ilmainen? Alku vähän hidas)

The Last of Us (Varmaan ainoa syy miksi hommaisin PS4 koneen ja xboxin lisäksi on tämä pelin tuleva 2 osa, kaveri jolla oli pleikkari muutti toiseen kaupunkiin hiljattain)

Tomb Raider (reboot 2013) ja sen jatko-osa Rise of the Tomb Raider (2015).

Jos räiskinnästä tykkää niin Rainbow Six Siege olisi oma suosikki :D.

Tomb Raider 2 oli mun eka peli jota koskaan pelasin, silloin joskus muinoin 90-luvulla. Aina silloin tällöin olen vuosien varrella jonkun osan pelaillut, nyt en moneen, moneen vuoteen. Voisikin mielenkiinnosta vilkaista miltä ne nykyään näyttävät. Ap

Vierailija
46/46 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pelataan kotona. :D