Mulla on kuukausi vapaata :) Suositelkaa hyvää PS4-peliä
Pelejä joista olen tykännyt
Skyrim
Assassins Creedit
Witcher 3
Näiden tyyliin jotain?
Kommentit (46)
En ole 100 % varma, että ovatko nämä kaikki ps4 vai pc, mutta ehdotuksia kuitenkin!
1. Horizon Zero dawn - Oli hyvin Witcherin kaltainen, mutta hahmo jolla pelaat on nainen. Yksi lemppareistani! Ei niin pitkä pelattava kuin W3, mutta pelattavuus oli hyvin saman tyylinen.
2. Until dawn - Poikaystävä pelasi ja minä katsoin vieressä. Pelottava ja samalla jännä!
3. SOMA - Amnesia-pelin tekijöiltä. Loistava ja mielenkiintoinen juoni! Jos saisin jonkun pelin pelata uudestaan ilman että muistaisin sen juonta, yksi vaihtoehto olisi tämä.
4. Uncharted 4 - (Jos tykkäät Tomb Raiderista, tai jos olet pelannut jo aikaisemmat Uncharted -pelit)
5. Tomb Raider (vuoden 2013) tai Rise of the Tomb Raider
Laitan lisää, jos tulee jotain mieleen lisää. :)
Risen 2 ja 3. 1 oli ihan paskaa, mutta 2 ja 3 kivoja klassisia seikkailupelejä Karibian maisemissa. Nämä eivät ole jostain syystä saaneet kovin kummoisia arvosteluja, eikä grafiikka varsinkaan ole teknisesti huippua, mutta todella viihdyttäviä open world pelejä ovat. Luulisin että aika moni joka tykkää esim. Witchereistä tykkää näistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti peukku uudelle Assassin's Creedille! Mites Fallout, oletko pelannut?
Olen sen uusimman Falloutin aloittanut joskus viime keväänä, mutta jostain käsittämättömästä syystä en päässyt siihen yhtään sisään. Ehkä mua häiritsi se liian ”nykyaikainen” peliympäristö. Voishan sitä kai kokeilla uudestaan. Ap
Täällä samis siinä, etten tykkää mistään nykyaikaisesta. Nykyaikaiset kaupungit - ei nappaa, nykyaikaiset aseet - vielä pahempaa. Minä mieluummin seikkailen jossain menneissä maailmoissa tai vaikka fantasiamaailmoissa, mutta ei kiitos mitään kaupunkiräiskintää...
Vierailija kirjoitti:
En ole 100 % varma, että ovatko nämä kaikki ps4 vai pc, mutta ehdotuksia kuitenkin!
1. Horizon Zero dawn - Oli hyvin Witcherin kaltainen, mutta hahmo jolla pelaat on nainen. Yksi lemppareistani! Ei niin pitkä pelattava kuin W3, mutta pelattavuus oli hyvin saman tyylinen.
2. Until dawn - Poikaystävä pelasi ja minä katsoin vieressä. Pelottava ja samalla jännä!
3. SOMA - Amnesia-pelin tekijöiltä. Loistava ja mielenkiintoinen juoni! Jos saisin jonkun pelin pelata uudestaan ilman että muistaisin sen juonta, yksi vaihtoehto olisi tämä.
4. Uncharted 4 - (Jos tykkäät Tomb Raiderista, tai jos olet pelannut jo aikaisemmat Uncharted -pelit)
5. Tomb Raider (vuoden 2013) tai Rise of the Tomb Raider
Laitan lisää, jos tulee jotain mieleen lisää. :)
Kiitos! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti peukku uudelle Assassin's Creedille! Mites Fallout, oletko pelannut?
Olen sen uusimman Falloutin aloittanut joskus viime keväänä, mutta jostain käsittämättömästä syystä en päässyt siihen yhtään sisään. Ehkä mua häiritsi se liian ”nykyaikainen” peliympäristö. Voishan sitä kai kokeilla uudestaan. Ap
Täällä samis siinä, etten tykkää mistään nykyaikaisesta. Nykyaikaiset kaupungit - ei nappaa, nykyaikaiset aseet - vielä pahempaa. Minä mieluummin seikkailen jossain menneissä maailmoissa tai vaikka fantasiamaailmoissa, mutta ei kiitos mitään kaupunkiräiskintää...
Joo, fantasia- ja historiallinen maailma on (rooli)peleissä kyllä parhaimpia👍 Joskus olen pelannut muutakin genreä, mutta ei ne viehätä ihan niin paljon. Ap
6. Dishonored 2 tuli myös mieleen.. Hiiviskelypeli enemmänkin kyllä.
7. Bioshock ja Bioshock Infinite
8. Alien: Isolation - jos Alien -leffat kiinnosti, niin tämä peli oli hyvä "jatko" sille.
Vierailija kirjoitti:
8. Alien: Isolation - jos Alien -leffat kiinnosti, niin tämä peli oli hyvä "jatko" sille.
Dishonoredin olen pelannut. Oli ihan ok. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Last of us? Hyvä peli, jos tykkää sienizombeista. Pelille on tulossa jatko-osa joskus 2018 tai 2019
Jghost recon - wildlands, pelasin splinter cell tyyliin hiiviskelemällä ja harhauttamalla oikeasti sen 1kk
, vaikka pelasin melkein 10h päivässä!
Upeat maisemat ja hahmomuokkaus koko ajan käytössä! Tunnit vierähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Last of us? Hyvä peli, jos tykkää sienizombeista. Pelille on tulossa jatko-osa joskus 2018 tai 2019
Sitä en ole pelannut. Joskus silmäillyt gameplayta youtubesta. Vaikutti ihan mielenkiintoiselta kyllä. Tykkään hiiviskelypeleistä, suora toiminta ja räiskiminen ei ole mun juttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ole pelannut. Joskus silmäillyt gameplayta youtubesta. Vaikutti ihan mielenkiintoiselta kyllä. Tykkään hiiviskelypeleistä, suora toiminta ja räiskiminen ei ole mun juttu. Ap
No kannattaa pelata se sitten. Et pety olen 100% varma. Mitään muuta järkevää syytä ei ole omistaa ps4 kuin tuon pelin takia, koska sitä ei ole pcllä tai muilla konsoleilla. Sitä pystyy pelaamaan kun se 60fps peli. Kannattaa ostaa tulevaisuudessa tietokone, 30fps pelaaminen konsoleilla on iljettävää.
T: 144fps 1440p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa pelata se sitten. Et pety olen 100% varma. Mitään muuta järkevää syytä ei ole omistaa ps4 kuin tuon pelin takia, koska sitä ei ole pcllä tai muilla konsoleilla. Sitä pystyy pelaamaan kun se 60fps peli. Kannattaa ostaa tulevaisuudessa tietokone, 30fps pelaaminen konsoleilla on iljettävää.
Näh, tää konsolipelaaminen riittää mulle, en tajua noista äfpeeässistä mitään. Mulla menee kuukausia, jopa yli puolikin vuotta, etten pelaa yhtään mitään, sitten hankin jonkun kivan pelin ja pelaan tuntikausia päivässä. Witcherin ja Skyrimin kanssa meni helposti iltapäivästä aamuyöhön 🤭
Ap
Aika säälittävää käyttää vapaansa johonkin pelien kanssa nyhjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kasaappa tuollainen pc alle 300 eurolla.
Up!