Monelta veronpalautukset näkyy tilillä?
Tulee sen verta kivat palautukset, että pakko päästä heti tuhlaamaan, kun tilille napsahtavat :D
Kommentit (183)
Jep, joku veti välistä rahat vaikka ei tosiaan ulosotossa ole penniäkään ollut (ikinä). Vastasivat tosiaan OP:n chatissa jo päivällä, että ovat kaikille jo rahat maksaneet. V*ttu!@#
Mun veronpalautusrahani eivät näy enää tililläni =(
PelaaJaVoita kirjoitti:
Jep, joku veti välistä rahat vaikka ei tosiaan ulosotossa ole penniäkään ollut (ikinä). Vastasivat tosiaan OP:n chatissa jo päivällä, että ovat kaikille jo rahat maksaneet. V*ttu!@#
No kai se nyt sieltä verosivuilta selviää onko tulossa ja jos on niin verohallintoon yhteyttä arkena.
PelaaJaVoita kirjoitti:
Suomen valtio tarvitsee rahaa enemmän kuin normi veroilla voidaan kerätä niin tämä on toinen keino, jätetään palautukset maksamatta osalle. Esim. maahanmuuttokulut on kasvaneet sen verran että pakko toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
YLE:ssä valtiovalta murehtii tutkijan esilletuomana että jos joku onneton ottaa ja säästää veronpalautuksensa. Jouluna pitää mässätä ja surutta kuluttaa rahaa. Pidetään taukoa ilmastovouhkaamisesta ja syödään niin että napa repeää.Huh huh?
Kyllähän se koko palautusjärjestelmä on suunniteltu niin että saadaan jouluksi isot ostot, joten ei tartte huolehtia.
Tilinumero olisi pitänyt vaihtaa viim. 24.11 ja itse vaihdoin pari päivää tuon jälkeen. Täytyy ilmeisesti soitella perään, ei kai ne rahat muuten sitten tule.
No minun tilinumero on pysynyt täysin samana vuodet ja palautukset on tullut normaalisti viime vuosina. Miksei eilen kuulunut mitään?? Nordea
Vierailija kirjoitti:
Saat mätkyjä kuitenkin. Köyhä.
Olipa omituinen kommentti. Mätkyjen/palautusten saaminen ei kyllä riipu mitenkään palkkasi suuruudesta, vaan valitsemastasi veroprosentista. Suurien palautusten saaminen on itse asiassa typerää, koska lainaat rahaasi ilman korkoa. Kannattaa mieluummin nostaa rahat, sijoittaa ja maksaa mätkyt.
Puuttuuko vielä muilta? Tänne ei ainakaan s-pankkiin ole vielä tullut, vaikka puolison tilille tuli jo tiistaina...
K: Monelta veronpalautukset näkyy tilillä?
V: No niin monelta joiden säästöjä ei vouti vie