Pieniä harmistuksen aiheita
Pieniä harmistuksen aiheita tähän ketjuun
Tein itselleni Gin Tonicin ja yritin pusertaa jääpalapussista kahta viimeistä palaa lasiin, mutta pussi oli sitkeä kuin virtahevon nahkaa ja palat lopulta sinkoutuivat kaaressa kirjahyllyn taakse. Nyt minulla ei ole jäitä lasissa ja mietin mitä parketti tykkää sulavista kuutioista.
Kommentit (11)
Ostin uuden repun ihan arkikäyttöön, mutta virallisesti se on retkireppu, jossa on lantiovyö ja rintaremmit, jotka päätin leikata irti. No tää stupido leikkas vahingossa hieman hämärässä huoneessa olkahihnan poikki.😅
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden repun ihan arkikäyttöön, mutta virallisesti se on retkireppu, jossa on lantiovyö ja rintaremmit, jotka päätin leikata irti. No tää stupido leikkas vahingossa hieman hämärässä huoneessa olkahihnan poikki.😅
Oih tunnen kipusi, toivottavasti ei ollut mikään hemmetin kallis merkkireppu. Olisin kävellyt suoraan parvekkeelta alas, jos olisin tehnyt tuon omalle border packilleni.
En tykkääkään vaatteesta jonka ostin. Miten se näytti kaupassa niin kivalta, sovitinkin ja kaikkea.
Aamulla heräsin klo 4 ja odotin 4 tuntia että se sade olis lakannut. Ei lakannut, päätin sitte mennä bussilla kaupunkiin kävelemisen sijaan ja eikös se bussi hajonnu matkalla eli tuli sitte bussin vaihto. No, sadevesi tekee hyvää hiuksille;)
Kaupassa ei ollut yhtä leipää jota normaalisti ostan, niin piti sitten valita jotain muuta 😐
Vierailija kirjoitti:
En tykkääkään vaatteesta jonka ostin. Miten se näytti kaupassa niin kivalta, sovitinkin ja kaikkea.
Voi kun tietäisit miten paljon lahjoitin viime kesänä näitä täysin käyttämättömiä jollekkin hyvänteväisyys torille.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei ollut yhtä leipää jota normaalisti ostan, niin piti sitten valita jotain muuta 😐
Kieltämättä pieni ärsytys, jos olen päättänyt jo lähtiessäni kauppaa kohti vaappumaan, että riiviporkkanaa sen olla pitää!
Vaan mitä jos ei olekkaan...
Vierailija kirjoitti:
Aamulla heräsin klo 4 ja odotin 4 tuntia että se sade olis lakannut. Ei lakannut, päätin sitte mennä bussilla kaupunkiin kävelemisen sijaan ja eikös se bussi hajonnu matkalla eli tuli sitte bussin vaihto. No, sadevesi tekee hyvää hiuksille;)
En olisi ikipäivänä edes noin kärsivällinen. Odottelu ei ole mun vahva laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit lähtenyt aamu neljältä kaupunkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit lähtenyt aamu neljältä kaupunkiin?
No en kyllä sitäkään, mutta en ikinä heräile aamuyön tunteina. Enemmän ilta virkku ja aamun torkku.
Eikä muilla ole pieniä arjen harmeja?