Monelta veronpalautukset näkyy tilillä?
Tulee sen verta kivat palautukset, että pakko päästä heti tuhlaamaan, kun tilille napsahtavat :D
Kommentit (183)
Ei paljoa soittele vieläkään tilillä. V*tuttaa.
Köyhä ei saa edes nauttia palautuksista... öö ootko tosissas? Ne verot on maksettu tuista jos pitkään oot hakenu TT tukee. Varakkaat itse tienaamista rahoistaan , palkasta. Siinä on aika iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Danske bank eikä vieläkään näy tilillä palautuksia.
Aattelin että olisi pankkiryhmittäin kiinni pankin ajosta.... mutta mulla oli kuolinpesän tilille tullut Danskeen jo aamuksi. Jos ne menee ikä- tai aakkosjärjestyksessä....
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kuulu siitä napsahdusta, pitäskö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
ei vieläkään. OP.
Alkaa tuntua, että jotain mennyt pieleen :o Veronpalautukset ei näy vieläkään tilillä.
Kyllä mulla ainakin näkyi op:llä jo aamulla
Ei näy vieläkään tuskin enää maksavatkaan 2000€ on kuitenkin ihan sellainen summa minkä haluis.. 😓
3300 on vieläkin jossain matkalla tilille. kaippa ne tänään tulee vielä?
Mulla on aina ennen veronpalautukset olleet tilillä aamulla kun oon herännyt. Mitään suuria summia ei oo koskaan tullut. Ajattelin, että eiköhän ne oo maksettu, tämän keskustelun nähtyäni tarkistin: ei näy tilillä. Mitäs ihmettä nyt?
6540€ tipahti omalle tilille. Hyvää joulua mulle :)
Nordea ja näkyi aamulla tilillä, kun heräsin
Kyllä ne tänään vielä kaikille tulee, joille kuuluu.
Verohallinnon sivuilla sanotaan että pienin palautettava summa on 5euroa. Miksi veronpalautusta ei makseta vaikka niitä pitäisi tulla 150euroa? Verohallintoon o
soitettu ja sieltä on sanottu ettei makseta, kun summa on niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
3300 on vieläkin jossain matkalla tilille. kaippa ne tänään tulee vielä?
Ilmoita jos tulee meen sit itsekin seuraavaksi kattoo
Ei oo vieläkään tullut s-pankin tilille! Onhan tässä vielä reilu 7 tuntia aikaa, mutta kohta alkaa tuntua ettei ne tule ollenkaan. Muutin tilinumeron oikeaksi joskus viikko sitten, siltikö ne nyt on laittaneet vanhalle tilille?
Miehelle tuli aamulla, mulle ei vieläkään :O Molemmilla osuuspankki! :O