Monelta veronpalautukset näkyy tilillä?
Tulee sen verta kivat palautukset, että pakko päästä heti tuhlaamaan, kun tilille napsahtavat :D
Kommentit (183)
N 1700 eu ja käytän matkusteluun joskus
Nordealainen tili vieläkin palautuksia odottelee. Ehkä huomenna?
Täälläki odottelee säästäpankki miehelle ja mulla op.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna saan vähän, n. 300e. Olin viime vuonna lapsen kanssa kotona. Vuoden päästä pitäisi tulla n. 2000e palautukset! Nostin siis töihin palattuani veroprosentin tarkoituksella melko korkealle :)
Tyhmä. Oisit pitänyt veroprossan ennallaan ja laittanut sen vajaa 200 E joka kk rahastoon. Tuottoa ois tullut vuodessa paljon enemmän.
En tajua ihmisiä jotka eivät kykene säästämään nostamatta veroprossaa ja odottavat sitten niitä tarkoituksella liikaa maksettuja rahoja takas miltei 2 vuotta.
Minulle verottaja onnistuu tekemään aina sellaisen verokortin, että saan mätkyjä. Joka hiton vuosi täytyy maksaa valtiolle 50-500 euroa. En tajua asiaa, koska olen ollut samassa paikassa töissä viimeiset 15 vuotta ja palkka on pysynyt suht samana (lukuun ottamatta niitä 0,4 %:n veronkorotuksia aina joskus). Olenkin päätynyt siihen, että olen alkanut aina tammikuussa hakea uuden verokortin, jossa on 3 %-yksikköä isompi verotus. Enää ei tule mätkyjä, palautuksia tulee. Paljon mukavampaa näin.
Viime vuosina on tullut palautukset normaalisti. Raha-asiat ovat pysyneet täysin samoina. Miksen kuitenkaan tänään mitään saanut? :-(
Onko jotain häikkää maksuissa vai häh?
Ei tullut. Vastaako kukaan jos sinne soittelee huomenna? Pitääkö odottaa torstaiseen.
Täällä kans OP vielä odottaa... Ja tilinumero on oikein, ei mätkyjä, ei velkaa ulosotossa.. Epäreilua.
On tullut kuten pitääkin (säästöpankki). Tosin kävin vasta äsken tarkistamassa, kun tuli tästä keskustelusta mieleen.
Muistin vasta maanantaina ilmoittaa uuden tilinumeron nii saa noita rahojakin varmaa ootella.. :D ne menee pakollisiin huonekaluihin
Vierailija kirjoitti:
Tulee sen verta kivat palautukset, että pakko päästä heti tuhlaamaan, kun tilille napsahtavat :D
N 1700 eu ja käytän matkusteluun joskus