Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Harmittaa ettei minuun nykyään juuri kiivetä. Kyllä vielä 20 vuotta sitten olin kovassa käytössä ja vaikka etelän puoleinen sivuni on helpompi, tulin kiivetyksi joka puolelta useamman ihmislapsen toimesta. Hurjimmat hyppivät päältäni ja vaikka niitä vahinkoja välillä sattui niin takasin palasivat viimeistään kun vanhempien silmä vältti.
Olenko ainoa joka ei tule enää kiivetyksi? Mitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vihkisormuskiviä paikalla? Kuinka usein pääsette huoltoon? Koen olevani melko löysästi sormuksen rungossa kiinni enkä ole päässyt aikoihin kunnon harjapesuunkaan. Ensimmäiset kuukaudet minua ihailtiin ja esiteltiin kaikille, nykyään koen olevani kantajalleni näkymätön, aivan kuten sormuksen ostajakin.
Wau! Yritä vähän hölskytellä itseäsi! Jospa pääsisit vapauteen siitä kultaisesta kahleesta. Vierisit piiloon sohvan jalan juurelle. Arvaa vaan kuinka sua kaivattaisiin! Emäntäsi itkisi ja parkuisi ja etsisi kääntäen jokaisen kiven - pun intented.
Oon rakastunut yhteen kariin. Kauhee välimatka, merta ja kaikkee.
Hähää, sanoin ylimieliselle basalttilohkareelle että vielä se rapautuminen sinuakin koskettaa ja nythän se alkaa olla soraa.
Olen rakastunut itseäni vanhempaan ja vieläpä ulkomaalaiseen, tosi kiinnostavaan, komeaan ja kiiltävään kiveen. Luulin alunperin häntä fossiiliksi, mutta nyt sain tietää että hän onkin KOPROLIITTI! Miten päästä tästä yli? Onko suhteella tulevaisuutta?
Olen niin pettynyt kun sain tietää, että Aleksis Kivi ei ollutkaan oikeasti kivi vaan ihminen eikä hän kirjoittanut kirjaa "Seitsemän veljestä" seitsemästä kiviveljeksestä vaan nämäkin olivat kaikki ihmisiä :-( .
Olen niin yksinäinen!! Kun ihmiset innostuivat Game of Thronesta ja alkoivat kutsua sukuani lohikäärmekiviksi, kaikki sukulaiset poimittiin ympäriltäni koteihin koristeiksi. Ei ole helppoa olla obsidiaani!
Että sä oot kova. Tykkään kovista tyypeistä, mutt onko ihan pakko kovistella.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin pettynyt kun sain tietää, että Aleksis Kivi ei ollutkaan oikeasti kivi vaan ihminen
Kulttuurista omimista ihmiseltä ottaa tuollainen nimi itselleen!
Nyt minut on löydetty! En ole munuaiskivi tai sappikivi, vaan aivokivi! Esiinnyn ainoastaan av:lla.
Voi hitto, että on raskas olo!
Yksi vuorikiipeilijä iski hakkunsa minuun, joten olen muuttanut yli 2000 m alemmaksi laaksoon.
Tää on noloa, mutta en ymmärrä mitä tarkoittaa sanonta ”ottaa kivet suuhun”? Olen ollut kädessä, kengässä, purossa ja purkissa. Kerran oli tosi lähellä päätyä pienen lapsen nenään. Mutta ”kivet suuhun”? En ymmärrä!