Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Onko mielestänne hienompaa olla yksi- vai monivärinen? Itse olen tasaisen harmaa. Ei oikein tule mätsejä Tinderissä. Mietin, että aiheuttaako tylsä värini kyseisen ongelman vai se, että en jaksanut panostaa profiiliin kunnolla. Kuvakin on kymmenen vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kiviä, jotka antavat itsensä sammaloitua. Vierikää nyt hyvät kivet välillä, niin ette kasva sammalta.
Elä sinä omaa elämääsi ja anna muisen valita omansa. Sammalen vihreä rauhoittaa. Mikä arvo on jatkuvalla vierimisellä? Sinä vain kulut, eikä elämässäsi ole mitään kaunista.
Onko teidän mielestä hammaskivi oikeaa kiveä , pitäisikö kivi sanan käyttöoikeus kieltää tässä yhteydessä ja puhua vai plakista? Olemmehan muut kivet jo kivikaudella saaneet arvomme.
Niin ne vain rapautuu pyramidit ja carreran marmorit käpristyy. Olisivat vain valinneet suomalaisen punagraniitin.
Yhden omituisen kokemuksen muistan nuoruudestani. Olin leivän sisään leivottuna. Leivän leikkaaja,yks Kullervo suuttui kauheasti ja kiroili,kun sen puukko oli mennyt minuun osuessa tylsäksi.
Olen ammatiltani pitsakivi. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Täällä on kamala härdelli lumisodan takia. Ihmislapsi itkee, kun silkäkulma on turvonnut. Puhuvat minusta, vaikka mitään en ole tehnyt. Minut kaapattiin lumipallon sisään.
Kuinkahan Carrarat jaksavat tämänkin talven nököttää Finlandia-talossa. Kovin ovat vaativaa sakkia pakkasilla. Huhutaan, että voivat saada isot tukirahat, vaikka hienoina vaan oleskelevat.
Mitä mieltä hionnasta? Onko luonnollisuus, muhkurat ja epätasaisuudet hyve vai pitäiskö käydä hiotuttamassa itelleen vaikkas briljanttikulmat?
Asun yhden ihmisen kengässä. Se on aina tosi v..tuuntunut en ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä hionnasta? Onko luonnollisuus, muhkurat ja epätasaisuudet hyve vai pitäiskö käydä hiotuttamassa itelleen vaikkas briljanttikulmat?
Luonnollisuus on aina kaunista. Mutta jos aiot hakeutua asustealalle, siellä pärjää parhaiten kun otatat hionnan.
Muistatteko mitään ajasta, jolloin olitte vielä osa Magmaa? Täällä maan pinnalla on toisinaan niin karua, kun on pakko olla kova ja kylmä. :(
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko mitään ajasta, jolloin olitte vielä osa Magmaa? Täällä maan pinnalla on toisinaan niin karua, kun on pakko olla kova ja kylmä. :(
Joo karua on, kunnon bileet alkaa vasta kun olisi 1000 astetta lämmintä.
Olen aivan uupunut ihmisten valituksiin. Vaihtaisiko joku paikkansa kanssani?
T. Itkumuurin uupunut kivi
Apua !
Olen kasvatellut itseäni jo jonkin aikaa mukavassa pöntössäni. Nyt kuulin kun talon emäntä sanoi : " Millähän se tuokin lähtisi pois. Täytyy hakea kunnon myrkyt ja liottaa se olemattomiin."
Niin , että onko mitään tehtävissä , vai oliko se nyt tässä kaikki?
T. Virtsakivi putkenmutkasta
Minäpäs olenkin se Viisasten Kivi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan uupunut ihmisten valituksiin. Vaihtaisiko joku paikkansa kanssani?
T. Itkumuurin uupunut kivi
Mä!
Pelkään et joudun siihen Trumpin BIG WALL:iin.. prkl.
Minulla on hiukan kuumat paikat.
T. kattilakivi
Olen nähnyt monta kiven sisällä istunutta.
T. Kakolan seinäkivi
Apua, tuolta se äijä taas tulee ja pyörittää minua.