Kivien oma aihe vapaa
Kommentit (571)
Mikä auttaisi särkyyn? Olen usein pilkonnan alla kun puukolla poikkastaan porkkanoita.
Viikonloppuisin on aina kuumat paikat. Sihisen aina saunassa, kun heittävät päälleni vettä.
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa
Toivottavasti tiiliä ei kiinnosta. Mokomat teeskentelijät, pysykääkin poissa!
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin on aina kuumat paikat. Sihisen aina saunassa, kun heittävät päälleni vettä.
Toivottavasti et halkea. Serkkuni oli kiuaskivi ja väitti haljenneensa. Minä vain nauroin. Apua, ei kai se voi olla totta??
Kivikautena kaikki oli hauskempaa.
Vieraspeläiset kivilajit swidduun Suomen maaperästä!
Minkä auton kumit on teidän lemppareita? Mä tykkään Chryslerin kumihieronnasta.
En tykkää olla heittokivenä. Kiitti vaan sillekin, joka sanoi, että ken on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Tuollainen on yllyttämistä.
Minun mummoni oli aito myllynkivi. Niin pyöreä ja muheva lanteinen, monet jauhot hän sai jauhaa. Kehuivat ettei missään tule yhtä pehmeää ja tasaista jauhoa kuin mummon jauhama . No mummosta ei ole kuin muistot jäljellä , joutui sepelitehtaalle ja hajosi.
En tänäänkään ole päässyt lenkille. Niin paikkoja kivistää.
Yksinäistäkin on, kun lapsi potkaisi ainoan ystäväni kymmenen metrin päähän.
Tapailu on hankalaa.
Rasittavia noi tyypit, jotka eivät jätä kiveäkään kääntämättä. Miksen saa olla rauhassa?
Mä en ymmärrä kiviä, jotka antavat itsensä sammaloitua. Vierikää nyt hyvät kivet välillä, niin ette kasva sammalta.
Tässä olen nököttänyt toisen kiven päällä 10 000 vuotta. Kummaksi haukkuvat. Tulisi uusi jääkausi että pääsisi liikkeelle. Tuo aluskallio on tylsää seuraa.
Tienaavat kuulemma kivasti VR:lla nuo kivimiehet.
Taas aiheellinen ketju. Uppista siis!
Vierailija kirjoitti:
Minun mummoni oli aito myllynkivi. Niin pyöreä ja muheva lanteinen, monet jauhot hän sai jauhaa. Kehuivat ettei missään tule yhtä pehmeää ja tasaista jauhoa kuin mummon jauhama . No mummosta ei ole kuin muistot jäljellä , joutui sepelitehtaalle ja hajosi.
Mun mummoni oli Mooseksen kivitaulu. Huonosti kävi sillekin. RIP.
Minun vieressä on ollut jo pitkään kanto, nyt näin märän kesän ja syksyn jälkeen se näyttää lahoavan. Mitäs sitten kautta kiven ja kannon?
Minun juuri ja juuri täysikäinen tyttäreni aikoo Amerikkaan. Kuulemma siellä tienaa hyvin farkkutehtaissa, kivipestyt farkut ovat suosittuja. En kasvattanut pikku kivenmukulaani pesulatyöhön. Mitä voin tehdä ? Auttakaa.
Olen kuullut hänestä. Ei ole kuulemma todellisuudessa sitä miltä näyttää, kuvissa on aina valomaskeissa.