Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi kymmenen elämää. Viettäisitkö ainakin yhden omasta tahdosta lapsettomana.

Vierailija
06.10.2025 |

...vai yrittäisit jokaisessa kymmenessä elämässä pyörittää perhettä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin seuraavat yhdeksän ilman

Vierailija
2/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 elämää omien lapsien kanssa.

7 elämää ilman omia lapsia.

-Kuitenkin niin, etten jättäisisi lapsiperhettä viimeiseen elämään, jos ei saakaan.

-Lisäksi vähintään yksi kerta isänä, yksi äitinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elämät lapsettomana sinkkuna, En edes osaisi muulla tavalla elää

Vierailija
4/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti siitä että tietäisinkö saavani elää kymmenen elämää ja muistaisinko aiemmat elämäni vai eläisinkö kymmenen elämää luullen eläväni aina vain yhden elämän.

Vierailija
5/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin erilaisia juttuja. Ainakin yhdessä olisi perhe.

Vierailija
6/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
7/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti haluaisin jokaisen elämän aikana lapsia, koska se on täysin sisäsyntyinen biologinen halu, joka herää, halusi tai ei. 

Tässäkin elämässä 18-vuotiaana ajattelin, että en todellakaan halua lapsia synnyttämisen takia. Ja hupsista, 19-vuotiaana ehdottomasti halusin oman lapsen ja 20-vuotiaana minulla sellainen oli.

Minulla on kolme lasta. Ja kaksi kertaa olen tehnyt abortin ja kerran saanut keskenmenon. Nämä asiat voisi toisissa elämissä mennä jotenkin toisin, mutta en tiedä miten voisi olla niin, että jos olen sama ihminen joka on nuori uudestaan ja uudestaan, ettei se kova halu saada oma lapsi ei tulisi joka kerta.

Mun lapset on todella ihania ihmsiä, ja tässä kun lapsenlapsia odottelen, en voisi valita elämää ilman lapsia, koska tiedän että jokaisessa elämässä mun lapset tulisivat olemaan ihan maailman parhaita, joita rakastan yli kaiken. Lasten isät toki voisi olla eri.

Vierailija
8/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäisin kaikki lapsettomana. Ja myös sinkkuna. T: kiltti mies

Vierailija
9/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti haluaisin jokaisen elämän aikana lapsia, koska se on täysin sisäsyntyinen biologinen halu, joka herää, halusi tai ei. 

Tässäkin elämässä 18-vuotiaana ajattelin, että en todellakaan halua lapsia synnyttämisen takia. Ja hupsista, 19-vuotiaana ehdottomasti halusin oman lapsen ja 20-vuotiaana minulla sellainen oli.

Minulla on kolme lasta. Ja kaksi kertaa olen tehnyt abortin ja kerran saanut keskenmenon. Nämä asiat voisi toisissa elämissä mennä jotenkin toisin, mutta en tiedä miten voisi olla niin, että jos olen sama ihminen joka on nuori uudestaan ja uudestaan, ettei se kova halu saada oma lapsi ei tulisi joka kerta.

Mun lapset on todella ihania ihmsiä, ja tässä kun lapsenlapsia odottelen, en voisi valita elämää ilman lapsia, koska tiedän että jokaisessa elämässä mun lapset tulisivat olemaan ihan maailman parhaita, joita rakastan yli kaiken. Lasten isät toki voisi olla eri.

Milloinkahan se biologinen halu herää? Olen 36v eikä ole herännyt. Kohta on biologisesti myöhäistä. Olen itse asiassa yrittänyt houkutella sitä esiin, mutta ei ole silti tullut. 

Vierailija
10/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska lapsettoman elämän ankeuden olen jo nähnyt. 

Vierailija
11/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutihankutijankutihankuti

T. Vela-jankuttaja

Vierailija
12/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 elämää lapsettomana 🤸

Vierailija
13/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lapsia olen nytkin. Avuksi pitäisi olla joku toinen aikuinen joskus.

Vierailija
14/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä lapsiperheen äitinä.

Loput 9 hulluna kissatätinä ilman lapsia, se on minulle sopivin elämäntyyli. 

Vierailija
15/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki elämät ilman lapsia kiiiitos, mutta lisukkeina ottaisin elämälle 1 koiria, 2 kissoja, 3 hevosia, 4 nautoja, 5 vuohia, 6 lampaita, 7 kaneja, 8 alpakoita, 9 kanoja ja 10 olisin itsekkäästi eläimetön. Että näin. 

Vierailija
16/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla yhtä vuotta jotta olisi pari muksua 🤔 Eiku, ei helevetti 😂

Vierailija
17/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän ryyppäisin, viettäisin rietasta ja elostelevaa elämää. Kymmenennen tekisin katumusta, että pääsisin taivaan iloihin jatkamaan tuota aiempaa elämää.

Vierailija
18/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä elämä lapsiperheen äitinä.

Loput 9 hulluna kissatätinä ilman lapsia, se on minulle sopivin elämäntyyli. 

Vaihdetaan osia seuraavalle kierrokselle :)

Vierailija
19/19 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tarvitse kuin omalle elämälleni jatkoa.

Olen ja olen ollut mieluummin lapseton kuin käyttäisin tai olisin käyttänyt mahdottomasti energiaa siihen, että löyttäisin ja kohtaisin naisen, josta tulisi tunne, että hänen kanssa voisin harkita laps(i)en saamista.

Ja kun hän ei muutoinkaan ole tullut vastaani, niin hyvin olen voinut elää täysin vapaaehtoisesti kenenkään pakottamattomana vapaasti lapsettomana.

Olisi kyllä tullut julmasti elooni paineita, jos vasta lapsen tai vaikka vain kumppanin myötä saattaisi kokea elämänsä mielekkääksi. 

Mutta tähän joku rääkäisee kuitenkin, että eivätbmiehet oikeastinhakua saada lapsia. Samalla kunnjossain toisaalla joku esittää, kuinka miehet eivät halua kuin seksiä ja sitäkin mieluiten ilman, että heidän tarvitsisi huolehtia ehkäisystä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi