Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluat olla naiselle rakastaja, mutta nainen haluaa sinusta isimiehen...

Vierailija
04.12.2017 |

Minulla on ihan kohtuullinen deittionni mieheksi. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin melkein aina se, että naiset tässä ikähaarukassa (25-35) alkavat haluta vakiintumista, yhteen muuttamista ja lapsia ennemmin tai myöhemmin, vaikka alussa olisi sovittu vain kevyestä tapailusta. Toki taidan olla keskivertaista enemmän "isämatskua", sellainen turvallisen ja luotettavan oloinen kaveri, jolla on hyvät ihmissuhdetaidot, joten saatan vetää tällaisia naisia puoleeni tavallista enemmän. Silti turhauttavaa.

Nainen, miksi toimit näin?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ensimmäisen maailman ongelma, jos naisia riittää ja haluaisivat penteleet vielä vakavan suhteenkin.

Vierailija
2/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos aikuistuisit ja perustaisit perheen?

Jos pelkkää seksiä haluat, suosittelen sinulle sellaisten naisten tapailua, jotka ovat tuon vaiheen jo käyneet läpi ja keskittyvät elämässään tällä hetkellä muihin asioihin. Heitäkin on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pokaat vääränlaisia daameja. Kierrä vakiintumista haluavat kaukaa. Kai nyt jostain deittipalvelusta ihan kertapanoja löytyy.Parikymppiset ei yleensä vielä perhettä halua ja 40sillä se on jo koettuna. Saalistat väärää kohderyhmää.

Vierailija
4/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos alussa et vaikuta niin kovin kiinnostavalta, mutta tutustuttua naiset huomaavatkin että sinussa olisikin potentiaalia kumppaniksi. Ja sitten kokeilevat kepillä jäätä jos sinunkin mieli olisi muuttunut. Jos ei ole niin kumppanin etsintä jatkuu, turha tuhlata aikaa enempää jos haluaakin vakavampaa.

Eikä se, että perustaisi perheen estä sitä rakastajuutta. Minun mieheni on paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut ja samalla hän on myös lapseni isä, ja elämänkumppanini.

Kannattaisiko sinun siirtyä vähän vanhempien naisten rakastajaksi niiden joilla on jo lapset, eivätkä haluakaan muuta kuin sitä fyysistä läiheisyyttä, kun ovat jo olleet parisuhteessakin?

Vierailija
5/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kysyi asiallisen kysymyksen ja vastaukset ovat tätä luokkaa.... 

Itsellä sama ongelma, tosin matkustelen työni puolesta paljon ja yhteen työreissuun voi mennä parikin kuukautta, niin siinä saa kivasti etäisyyttä niihin suhteisiin kun ei kirjaimellisesti ole maisemissa. 

Vierailija
6/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ensimmäisen maailman ongelma, jos naisia riittää ja haluaisivat penteleet vielä vakavan suhteenkin.

Ymmärrän kyllä, että monen mielestä valitan varmaan ihan turhasta. Itse olen kuitenkin jo sen ikäinen (30) ja takana on jo niin pitkä parisuhde, että en välttämättä kaipaa enää mitään kotileikkejä enää. En sulje pois sitä, ettenkö voisi vielä joskus asua naisen kanssa yhdessä, mutta mihinkään lapsiperhearkeen en ryhdy. AP

Vierailija
7/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä näköjään tapaan vaan sun kaltaisia miehiä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3037697/auttakaa-tassa-tuskassa-torjuin…

Vierailija
8/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos alussa et vaikuta niin kovin kiinnostavalta, mutta tutustuttua naiset huomaavatkin että sinussa olisikin potentiaalia kumppaniksi. Ja sitten kokeilevat kepillä jäätä jos sinunkin mieli olisi muuttunut. Jos ei ole niin kumppanin etsintä jatkuu, turha tuhlata aikaa enempää jos haluaakin vakavampaa.

Eikä se, että perustaisi perheen estä sitä rakastajuutta. Minun mieheni on paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut ja samalla hän on myös lapseni isä, ja elämänkumppanini.

Kannattaisiko sinun siirtyä vähän vanhempien naisten rakastajaksi niiden joilla on jo lapset, eivätkä haluakaan muuta kuin sitä fyysistä läiheisyyttä, kun ovat jo olleet parisuhteessakin?

Yhäreiden tapailussa on se ainainen logistiikkaongelma, että jo sovitut tapaamiset voivat peruuntua viime tipassa ja yhteisen ajan löytyminen on vaikeaa. En ole oikein innostunut monen naisen pyörittämisestä, ja tapaisin kuitenkin mielelläni ainakin pari kertaa viikossa. AP

Vierailija
9/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin haluan vakavan parisuhteen, vaikka en lapsia tai isimiestä haluakaan. Kevyt tapailu tarkoittaa monille miehille pelkkää seksisuhdetta.

Vierailija
10/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varsin ikävä asia, kun nainen ei osaa pitää tunteitaan kurissa. Tuntuu kuin heittäisi syömäkelpoista ruokaa roskiin.

Vierailija
11/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä pokaat vääränlaisia daameja. Kierrä vakiintumista haluavat kaukaa. Kai nyt jostain deittipalvelusta ihan kertapanoja löytyy.Parikymppiset ei yleensä vielä perhettä halua ja 40sillä se on jo koettuna. Saalistat väärää kohderyhmää.

Parhaat suhteet minulla onkin ollut juuri parikymppisten kanssa, tosin joku 20-vuotias alkaa jo alla aika nuori minulle. Ja totta kai kierränkin kaukaa naiset, joista huokuu perheenperustamisvimma. Jotenkin vain silti käy niin, että kun kanssani on hyvä ja turvallinen olo, naiset haluavatkin heittää hyvän juttumme roskikseen ja vaihtaa sen lapsihaaveisiin, vaikka aluksi oli puhe ihan muusta. Tätä en ymmärrä. Jos asiat ovat hyvin, miksi muuttaa niitä? AP

Vierailija
12/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhäreiden tapailussa on se ainainen logistiikkaongelma, että jo sovitut tapaamiset voivat peruuntua viime tipassa ja yhteisen ajan löytyminen on vaikeaa. En ole oikein innostunut monen naisen pyörittämisestä, ja tapaisin kuitenkin mielelläni ainakin pari kertaa viikossa. AP

Viikko ja viikko huoltajuudet on onneksi lisääntymässä niin 1-2 sellaista naista riittäisi tarpeisiisi.

Vierailija
13/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin haluan vakavan parisuhteen, vaikka en lapsia tai isimiestä haluakaan. Kevyt tapailu tarkoittaa monille miehille pelkkää seksisuhdetta.

Minusta "vakavuus" on kyllä viimeinen asia, jolla haluaisin parisuhdettani kuvailla. Panokaveriakaan en etsi vaan itsenäistä kumppania hauskanpitoon ja elämästä nautiskeluun. AP

Vierailija
14/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko ja viikko huoltajuudet on onneksi lisääntymässä niin 1-2 sellaista naista riittäisi tarpeisiisi.

Seksin puolesta kyllä varmaan, mutta jotenkin tuntuisi oudolta mennä kahden eri naisen kanssa samaan taidenäyttelyyn peräkkäisinä viikkoina. Tulisi kyllä varmaan mielenkiintoinen päivä murmelina -fiilis, kun tekisi samat deittiaktiviteetit aina kahteen kertaan viikon välein... AP

Vierailija
15/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä näköjään tapaan vaan sun kaltaisia miehiä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3037697/auttakaa-tassa-tuskassa-torjuin…

Huh. Ollankohan me tapailtu? Asutko Helsingissä? :D Vastaan nimittäin aika hyvin tuota antamaasi kuvausta. AP

Vierailija
16/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on, että aina kun mies ei halua muuttaa yhteen ja perustaa perhettä, alkaa kauhea huuto: SE ON VAIN SEKSIN PERÄSSÄ, mutta kun nelikymppinen sinkkumamma deittailee samalla asenteella, hän on VAHVA JA ITSENÄINEN NAINEN.

Vierailija
17/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile vanhempia naisia. Vaikka neljävitosia. Isot lapset tai ehkä jo lentäneet pesästä. Ei enää perheen perustamistarvetta vaan satunnainen tapailu kaiken mukavan merkeissä on se paras ratkaisu. Ovat itsevarmoja, nauttivat seksistä eivätkä roiku lahkeessa.

Vierailija
18/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että monen mielestä valitan varmaan ihan turhasta. Itse olen kuitenkin jo sen ikäinen (30) ja takana on jo niin pitkä parisuhde, että en välttämättä kaipaa enää mitään kotileikkejä enää. En sulje pois sitä, ettenkö voisi vielä joskus asua naisen kanssa yhdessä, mutta mihinkään lapsiperhearkeen en ryhdy. AP

Lukeeko sulla deittiprofiilissa ettet halua lapsia tai kerrotko sen ekoilla/tokilla treffeillä? Jos kyllä, niin tuo on varmasti ärsyttävää. Ei varmaan auta muu kuin jatkaa etsimistä.

Jos et selkeästi kerro asiaa, niin en oikein ymmärrä miksi syyllistät naisia siitä, että haluavat lapsia - se on elämänvalinta siinä missä lapsettomuuskin.

Vierailija
19/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä on, että aina kun mies ei halua muuttaa yhteen ja perustaa perhettä, alkaa kauhea huuto: SE ON VAIN SEKSIN PERÄSSÄ, mutta kun nelikymppinen sinkkumamma deittailee samalla asenteella, hän on VAHVA JA ITSENÄINEN NAINEN.

En tiedä. Erittäin kumma ilmiö. Itselleni molemmat ovat kevytkenkäisiä lunttuja.

Vierailija
20/65 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia naisia minäkin olin tulossa ehdottamaan. 40+ ikäluokassa löytyy varmasti enemmän naisia, joille kelpaa loistavasti kuvailemasi suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi