Miten saisin tyttöystäväni sheivaamaan jalkansa talvella?
Hänellä on taas "talviturkin" kasvatus alkanut. Toki ne sääret ovat piilossa näin talvisin, mutta olisi silti kiva jos hän viitsisi nähdä vähän vaivaa minua varten ja pitää itsensä siistinä ja sileänä. En minäkään anna parran rehottaa epäsiististi vaikka talvi onkin. Miten tuoda asia esille hienotunteisesti?
M26
Kommentit (88)
"Jos olisin nainen, kävisin todennköisesti laseroinnissa, tai vastaavassa. Yksikään mies ei suosi karvaisia sääriä, vaikka joku tietysti mielistelee, ja toiset ei välitä. Naisena vois pistää ukon maksamaan, jos itellä ois tiukkaa."
Mun ex (mies) sanoi, että ajellut sääret ovat ällöttävät.
En tiedä millä karvat voisi talvella järkevästi poistaa. Ajelu pitäisi tehdä joka päivä. Jos aamulla ajelee, on illalla jo sänki. Epilointi sattuu ja vie aikaa. Sekin pitäisi toistaa vähintään viikottain. Lisäksi ihoon tulee kipeitä punaisia pilkkuja. Kasvava sänki kutittaa, sattuu ja rikkoo ihoa, oli poistomenetelmä mikä tahansa. Kesällä iho kestää paremmin kuin talvella.
En ymmärrä, miten epiloinnin jälkeen ei muka tulisi sänkeä. Tulee tietysti, jos karvat takaisin kasvavat. Eivät kai ne tyhjästä täyteen mittaan hetkessä kasva, onhan siinä se sänkivaihe väkisinkin välissä?
Huh huh näitä kommentteja,onneksi en seurustele suomalaisen naisen kanssa
Viikonloppuna tyttöystävälläsi oli endometrioosi, nyt karvaiset sääret. Viikko sitten kyselit, kelpaisiko sinunlainen mies kenellekään naiselle. Mitä seuraavaksi?
Pahama kirjoitti:
"Jos olisin nainen, kävisin todennköisesti laseroinnissa, tai vastaavassa. Yksikään mies ei suosi karvaisia sääriä, vaikka joku tietysti mielistelee, ja toiset ei välitä. Naisena vois pistää ukon maksamaan, jos itellä ois tiukkaa."
Mun ex (mies) sanoi, että ajellut sääret ovat ällöttävät.
En tiedä millä karvat voisi talvella järkevästi poistaa. Ajelu pitäisi tehdä joka päivä. Jos aamulla ajelee, on illalla jo sänki. Epilointi sattuu ja vie aikaa. Sekin pitäisi toistaa vähintään viikottain. Lisäksi ihoon tulee kipeitä punaisia pilkkuja. Kasvava sänki kutittaa, sattuu ja rikkoo ihoa, oli poistomenetelmä mikä tahansa. Kesällä iho kestää paremmin kuin talvella.
En ymmärrä, miten epiloinnin jälkeen ei muka tulisi sänkeä. Tulee tietysti, jos karvat takaisin kasvavat. Eivät kai ne tyhjästä täyteen mittaan hetkessä kasva, onhan siinä se sänkivaihe väkisinkin välissä?
Tulee kokonaan uusi karva, ei terävää sänkeä.
Vierailija kirjoitti:
Aivottomat AV-kalkkunat eivät petä taaskaan! Eipä tarvinut montaa viestiä lukea ennen kuin jo alkoi ap:n syyttely asiasta että ei kuulu sulle ja miksi et itse ajele, vaikka:
A) kyse ei ollut ap:n karvoista, vaan hänen puolisonsa,
B) ap sattuu pitämään naisellisista naisista,
C) missään ei kerrottu että ap:n puoliso on toivonut ap:n ajelevan,
D) missään ei kerrottu etteikö ap ajelisi karvojaan.Hyvin vedetty, you go dumb girls!
Hiljaisiksi meni kalkkunat kun faktat tippui pöytään. Miksi en ole yllättynyt?
Viet tyttöystävän etelän lomalle. Eiköhän karvat lähde.
Pahama kirjoitti:
Sänki tulee kun karva leikataan poikki, konella, höylällä tai millä vaan. Silloin siihen jää paksu ja terävä kärki. Jos karva revitään irti juurineen, epilaattorilla, vahalla, sokerilla, niin karvan pää on ohut, hento eikä terävä. Lisäksi kestää paljon pitempään, ennen kuin puskee ihosta ulos.
Ja nyt kaikki naiset ulvoo yhteen ääneen kun miehet vaatii sitä ja tätä kun kyse on yhen mikkihiiren mielipiteestä. Karvat on ihan sama, mut se sänki on vittumainen. Että jos ajaa ni sitten ajakoon koko ajan. Jos ei jaksa niin ei tasan mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
El mieluummin karvat kuin veriset jalat.
Miksi tässäkin on vain ääripäät?? Kyllä minun(kin) nainen karvat ajelee siisteiksi, eikä tule karvaisia jalkoja, saatikka verisiä.
Mulla on oikein kunnon ryijy talvella. Reisiä kutittelee kun nukkuu paljaana. Sääret ja kainalot on myös ajamatta. Näin iho kestää parempana. Mulle on yksi lysti mitä miehet ajattelee. Ei pane jos ei halua. Katella mua ei tarvii muutenkaan. N44
Kiitos kaikille ja erityisesti ap:lle tästä ketjusta. Muistin taas yhden hyvän syyn pysyä sinkkuna vielä toistaiseksi. Ehtii tekemään jotain muutakin kuin kyykistelemään suihkussa sheivaamassa. Yhden leuan parturointi tosiaan on hiukan eri asia kuin kahden jalan ja kainalon + yhden alapään saaminen posliiniksi.
Kumppanin ja parisuhteen eteen sopii nähdä vaivaa toki kyllä mutta toivon ja rukoilen, että jonakin päivänä löydän vielä miehen jonka mielestä mun säärikarvat ei korreloi häntä kohtaan tuntemani rakkauden kanssa. Saattaisi se parisuhde ehkä tuurilla kestää sitten hiukan isommatkin kuprut.
Unohda tytöt ja muuta ruskeaan taloon...aah...
Sanot, että voisit jatkaa alaspäin samaan tyyliin mitä teet pillukarvoilles.
Ps. Tiedätkö muuten miksi sumopainijat ajaa ihokarvansa?
- Ettei niitä erehdyksessä luultaisi feministeiksi.
Perkeleen säärimies, vaihda tisseihin. Niissä ei kasva karvoja.
Vihjaa, että muuten hyvä runko mutta kasvaa liikaa naavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärrä että ei naiset miesten takia sääriään aja. Vaan yleisesti miltä haluaa näyttää paljaissa säärissä. Eli ei ole mitenkään erikoisesti ajattelematta sinua, jos ei ajele sääriään talvella.
En ymmärrä miksi ne pitäisi ajaa, kun talvella on kokoajan sukkahousut, ja housut, tai pikikset tai pyjamahousut jalassa. Sääret tulee talvella kuivasta ilmasta ihan haavoillekin ajelusta. El mieluummin karvat kuin veriset jalat.
Tai siis suomalaiset naiset eivät. Mutta he nyt ovatkin kaltaisiasi kovia känttyjä, joille parisuhde on jatkuvaa arvovaltataistelua ja peliä.
Onneksi nykymaailmassa on kuitenkin valinnanvaraa ;)
Hyi, onko oikeesti vielä 2017 alle keski iän olevia naisia jotka antavat karvojensa rehoittaa?? Vaikka ei alapäätään nyt posliiniksi sheivaisi niin siistisi kuitenkin ja kainalo ja säärikarvat pois ehdottomasti!!
Äitini on tällainen talvi sääri ja kainalokarvojen kasvattaja ja muistan miten lapsuuden uinti reissuilla hävetti, siitäkö lienen traumatisoitunut ja nyt olen itse tällainen epäluonnollinen karvojen ajelia.
N30
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille ja erityisesti ap:lle tästä ketjusta. Muistin taas yhden hyvän syyn pysyä sinkkuna vielä toistaiseksi. Ehtii tekemään jotain muutakin kuin kyykistelemään suihkussa sheivaamassa. Yhden leuan parturointi tosiaan on hiukan eri asia kuin kahden jalan ja kainalon + yhden alapään saaminen posliiniksi.
Kumppanin ja parisuhteen eteen sopii nähdä vaivaa toki kyllä mutta toivon ja rukoilen, että jonakin päivänä löydän vielä miehen jonka mielestä mun säärikarvat ei korreloi häntä kohtaan tuntemani rakkauden kanssa. Saattaisi se parisuhde ehkä tuurilla kestää sitten hiukan isommatkin kuprut.
On se leuan parturointi tosiaan vähän eri juttu, kun sitä joutuu tekemään joka päivä, mutta ne kintut voi epiloida kerran kuussa. Ja jos sä et ole valmis edes kerran kuussa poistamaan karvoja jaloistasi parisuhdekumppanisi mieliksi, niin tuskinpa sä paljon muutakaan olisit hänen vuokseen valmis tekemään. Pysy sinkkuna vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se leuan parturointi tosiaan vähän eri juttu, kun sitä joutuu tekemään joka päivä, mutta ne kintut voi epiloida kerran kuussa. Ja jos sä et ole valmis edes kerran kuussa poistamaan karvoja jaloistasi parisuhdekumppanisi mieliksi, niin tuskinpa sä paljon muutakaan olisit hänen vuokseen valmis tekemään. Pysy sinkkuna vaan.
Kaikilla karvoilla ei ole sama kasvusykli, osa aktivoituu kasvamaan eri aikaan kuin osa. Eli epiloinnillakin joutuisi silti epiloimaan ainakin viikon välein, joskaan ei kaikkea karvaa.
Itseäni epilointi sattuu niin paljon, etten pystynyt tekemään sitä edes silloin kun olin itsetuhoinen ja viiltelin itseäni :D En todellakaan käsitä, miten joku voi vihata tyttöystäväänsä tai puolisoansa niin että voisi tosissaan toivoa hänen tekevän jotain niin kivuliasta itselleen vaikka hän ei itse sitä halua tehdä.
Itse ajelin ihokarvojani neuroottisesti viime vuosiin saakka, onneksi tajusin lopettaa eikä mieheni asiasta välitä. Joskus välillä ajelen kaiken pois, silloin on hauskaa olla vähän aikaa sileä, mutta se ilo loppuu seuraavaan päivään kun sänki alkaa pistellä. Vahaaminen ja epilointi todellakin sattuu niin helvetisti, että en sitä rupea max. parin viikon sileyden takia tekemään.
Toiset meistä sattuu pitämään ihokarvoista. Olen itse nainen ja en ajele sääriäni siksi että minä PIDÄN säärikarvoista. Kesällä ajan sosiaalisen paineen takia jos on hame, shortsien kanssa en viitsi vaivautua.
Valtaosalle miehistähän säärikarvat tuntuvat olevan yhdentekeviä. Ainakin minua on ahdisteltukin vaikka on karvaiset sääret olleet näkösällä.