Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tyttöystäväni sheivaamaan jalkansa talvella?

Vierailija
04.12.2017 |

Hänellä on taas "talviturkin" kasvatus alkanut. Toki ne sääret ovat piilossa näin talvisin, mutta olisi silti kiva jos hän viitsisi nähdä vähän vaivaa minua varten ja pitää itsensä siistinä ja sileänä. En minäkään anna parran rehottaa epäsiististi vaikka talvi onkin. Miten tuoda asia esille hienotunteisesti?

M26

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en henkkoht. jaksa sheivata talvisin kuin ehkä muutaman kerran. Kun tarkemmin miettii, ainoa millä mies varmistaisi sheivauksen, on tulemalla suihkuun mukaan ja tekee sen mun puolesta.

Entä jos kokeilisit mitä on mieltä tällaisesta?

Vierailija
22/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä niin väliä ole, mutta nuorena ihmiset kyllä yleensä pitävät itsensä sileinä vaikka olisivat sinkkuja. Ehkä tyttöystävä on vain tottunut seurusteluun eikä jaksa enää vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naisille miesten miellyttäminen jossain noinkin pienessä asiassa kuin karvojen ajelu on niin vastentahtoista.

Kyllä itse miehenä voisin ajella mitä vain paikkoja jos tyttöystäväni siitä tykkäisi.

Kaikkien iho ei kestä jatkuvaa ajelua ja se karvojen takaisin kasvaminen voi kutittaa niin paljon, että tekisi mieli raapia itsensä verille. 

Vierailija
24/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi! Ala vaikka itse ajelemaan omia minimissään kaksi/kolme kertaa viikossa. Ai mitä, ei kuulu miehille vai?

Ei olisi mikään vaiva, jos naisystävä pitäisi siitä. Ajan jo leuan joka ainoa päivä, joskus kahdesti, ja pallit sen mainostamasi kaksi/kolme kertaa viikossa. 

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, ajatko pallit samalla koneella kuin partasikin?

Vierailija
25/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talviturkkia voi pitää myös hyödyllisenä havainnointivälineenä: Pidemmissä parisuhteissa mun sivusuhteet olisi tarkkasilmäinen aina voinut huomata siitä, että alan yhtäkkiä ajella sääreni myös talviaikaan.

Niin, onko tämä esimerkki talviturkkia pitävien ajatusmaailmasta?

Omasta miehestä ei välitetä, sitä voi pettääkin ilman omantunnontuskia. 

Olet juu ihan oikeassa, juuri näinhän se menee, karvalliset on niitä pettureita ja itsekkäitä ja mitähän kaikkea muuta vielä? Sinä odotat kuitenkin, että itseäsi kohdellaan hyvin, vaikka itse puhutkin jostain tietystä ihmisryhmästä halventavasti!

Vierailija
26/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valittelin (tai enemmänkin totesin), että en oo sheivannut sääriä tai kainaloita moneen viikkoon. Miesystävä vaan nauroi sanoi ettei sitä kiinnosta.

Vierailija
27/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet, voitteko jo bannata tuon naisen? Hän tarvitsee selkeästi potkun p#rseelle saadakseen sisältöä elämäänsä.

Vierailija
28/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie muijas kylpylään niin eiköhän sheivaa.

Vierailija
29/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naisille miesten miellyttäminen jossain noinkin pienessä asiassa kuin karvojen ajelu on niin vastentahtoista.

Kyllä itse miehenä voisin ajella mitä vain paikkoja jos tyttöystäväni siitä tykkäisi.

Kokeile pitää sääret sileinä vaikka kuukauden ajan, niin voit olla viisaampi. Se kuivattaa ihoa, kutittaa, ja kun iho on täysin sileä kaikki pitkät kalsarit "liimautuvat" ikävästi ihoon, ja ainakin itseäni paleltaa silloin huomattavasti enemmän kuin jos olisi lyhytkin parin millin sänki.

Vierailija
30/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Kannattaa hankkia sellainen tyttöystävä, joka pitää itsestään huolta.

Vierailija
31/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pitää sääret sileinä vaikka kuukauden ajan, niin voit olla viisaampi. Se kuivattaa ihoa, kutittaa, ja kun iho on täysin sileä kaikki pitkät kalsarit "liimautuvat" ikävästi ihoon, ja ainakin itseäni paleltaa silloin huomattavasti enemmän kuin jos olisi lyhytkin parin millin sänki.

Kannattaa hommata epilaattori, sen käyttöön tottuu vaikka se ensin on hiukan kivuliasta. Ei tule sänkeä ja itselläni ainakin karvan kasvu on julmetusta selkeästi vähentynyt kun olen vuosia sääret epiloinut. Jos reissuun etelään lähtee ja sitä ennen karvat hoitaa, ei tarvi muutaman viikon matkalla huolehtia eikä pistele sänki. Nyt epiloin ehkä 6-8 viikon välein ja hyvänä pysyy. Kolme varttia pitää varata aikaa jos yhdellä kertaa molemmat kintut vedän varpaista ylös ja takapuoli myös :)

Vierailija
32/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi! Ala vaikka itse ajelemaan omia minimissään kaksi/kolme kertaa viikossa. Ai mitä, ei kuulu miehille vai?

Ei olisi mikään vaiva, jos naisystävä pitäisi siitä. Ajan jo leuan joka ainoa päivä, joskus kahdesti, ja pallit sen mainostamasi kaksi/kolme kertaa viikossa. 

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, ajatko pallit samalla koneella kuin partasikin?

Niille on oma höylä, ja munakarvojen trimmaukseen oma kone.

Jalkoihin, selkään, rintaan, ehkä kainaloihinkin, käyttäisin epilaattoria tai vahaa/sokeria. Siis mikäli kumppani haluaisi että pidän ne siistinä, eli karvattomina. Epilaattoria olen kokeillut, vahasta ei ole kokemusta.

Jos olisin nainen, kävisin todennköisesti laseroinnissa, tai vastaavassa. Yksikään mies ei suosi karvaisia sääriä, vaikka joku tietysti mielistelee, ja toiset ei välitä. Naisena vois pistää ukon maksamaan, jos itellä ois tiukkaa.

Vierailija
33/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että minulla on hento ja vaalea karvankasvu jaloissa. Atooppinen iho nimittäin ei kestä talviaikaan ahkeraa ajelua, korkeintaan kerran kahdessa viikossa ajelen. Ei ole yksikään mies valittanut.

Vierailija
34/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkin voima. Pidä omat sääresi silkinsileinä ympäri vuoden ja käytä kotiasuna boksereita tms, että ne varmasti huomataan. Veikkaan, että lisää tyttiksen karvanpoistopaineita, vaikka et sanoisi mitään.

Vierailija
35/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata epilaattori, sen käyttöön tottuu vaikka se ensin on hiukan kivuliasta. Ei tule sänkeä ja itselläni ainakin karvan kasvu on julmetusta selkeästi vähentynyt kun olen vuosia sääret epiloinut. Jos reissuun etelään lähtee ja sitä ennen karvat hoitaa, ei tarvi muutaman viikon matkalla huolehtia eikä pistele sänki. Nyt epiloin ehkä 6-8 viikon välein ja hyvänä pysyy. Kolme varttia pitää varata aikaa jos yhdellä kertaa molemmat kintut vedän varpaista ylös ja takapuoli myös :)

Epilaattorin käyttö sattuu aivan saatanasti. Itsellä on kolmenkympin perusmalli ja sen käyttö sattuu kuin viiltely. Paremmat, kalliimmat mallit kai vähentävät kipua, mutta noh, ne ovatkin taas aika hintavia. Alunperin kuvittelin että epilaattorilla pääsisin karvanpoistossa pitkällä aikavälillä halvalla, mutta tuollainen itsensävahingoitussessio ei kerta kaikkiaan ole sen arvoista. Kipusessio on pois koko päivän hermoista (ihmisellä on oikeasti vain tietty määrä itsekuria ja pinnaa per päivä), vapaa-ajalla mieluummin rentoutuisi jotta jaksaa taas oikeita elämän haasteita.

Lisäksi kuten toteatkin, jalkojen läpisheivaaminen vie helvetisti aikaa. Paitsi että se vie paljon aikaa (45 minuuttia on aika iso lohko vapaa-aikaa), vaatii se koko ajan myös tarkkaavaisuutta. Tarkkaavaisuuskin on per päivä ehtyvä luonnonvara, ja ennemmin käyttäisi sen johonkin vähän hedelmällisempään.

Vierailija
36/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammalle kaikki miestä varten tehtävät asiat on henkistä väkivaltaa. Parisuhteessa kumppania kuuluu ärsyttää ja kiusata; ei miellyttää!

Vierailija
37/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla MIES.

Sinä käsket ja tyttö tekee niinkuin käskettiin. Tai sitten tyttö vaihtoon.

Erittäin helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija
38/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammalle kaikki miestä varten tehtävät asiat on henkistä väkivaltaa. Parisuhteessa kumppania kuuluu ärsyttää ja kiusata; ei miellyttää!

Ja niinkin luonnollinen asia kuin karvojen kasvaminen on kumppanin ärsyttämistä ja kiusaamista. Kasva aikuiseksi. Keskenkasvunen porukka täällä valittaa pinnallisten suhteidensa pinnallisista ongelmista. Olen nainen karvoineni tai ilman, poistan ne silloin kun itse huvittaa ja kun se itsestäni sattuu tuntumaan luontaiselta. Olen miehelleni luotettava, rehellinen, hellä, mielenkiintoinen ja älykäs kumppani kuten hän myös minulle. Nämä asiat tuovat suhteeseemme syvyyttä ja seksuaalista energiaa. Teemme toisiamme varten monia asioita, mutta emme sellaisia asioita jotka toisesta tuntuvat epäluonnollisilta.

Vierailija
39/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut epilaattori. Se vain katkoi karvat erittäin kivuliaasti. Ilmeisesti säärikarvoitukseni on liian hentoista, että sen olisi voinut repiä irti juurineen. Sitäpaitsi epilointi ei poista sitä kylmyyden tunnetta joka tulee täysin karvattomista sääristä - ja suoraan sanottuna, jos suhteen ylläpito vaatii kidutukseen verrattavaa kipua edes tunnin verran kuussa... ei kiitos sellaista suhdetta minulle.

Vierailija
40/88 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kukaan normaali 26v mies ei tule kyselemään Vauvan AV:lle -_-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä