Miten saisin tyttöystäväni sheivaamaan jalkansa talvella?
Hänellä on taas "talviturkin" kasvatus alkanut. Toki ne sääret ovat piilossa näin talvisin, mutta olisi silti kiva jos hän viitsisi nähdä vähän vaivaa minua varten ja pitää itsensä siistinä ja sileänä. En minäkään anna parran rehottaa epäsiististi vaikka talvi onkin. Miten tuoda asia esille hienotunteisesti?
M26
Kommentit (88)
Kasvatan ensimmäistä kertaa talviturkkia ja tuntuu siltä, että olen paremmin kosketuksissa itseeni, kun olen huomannut, että olen oikea ihminen eikä tarvitse olla feikki tunteakseen oloaan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammalle kaikki miestä varten tehtävät asiat on henkistä väkivaltaa. Parisuhteessa kumppania kuuluu ärsyttää ja kiusata; ei miellyttää!
Siltä kyllä vaikuttaa, kun lukee tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naisille miesten miellyttäminen jossain noinkin pienessä asiassa kuin karvojen ajelu on niin vastentahtoista.
Kyllä itse miehenä voisin ajella mitä vain paikkoja jos tyttöystäväni siitä tykkäisi.
Kokeile pitää sääret sileinä vaikka kuukauden ajan, niin voit olla viisaampi. Se kuivattaa ihoa, kutittaa, ja kun iho on täysin sileä kaikki pitkät kalsarit "liimautuvat" ikävästi ihoon, ja ainakin itseäni paleltaa silloin huomattavasti enemmän kuin jos olisi lyhytkin parin millin sänki.
Kannattaa hommata epilaattori, sen käyttöön tottuu vaikka se ensin on hiukan kivuliasta. Ei tule sänkeä ja itselläni ainakin karvan kasvu on julmetusta selkeästi vähentynyt kun olen vuosia sääret epiloinut. Jos reissuun etelään lähtee ja sitä ennen karvat hoitaa, ei tarvi muutaman viikon matkalla huolehtia eikä pistele sänki. Nyt epiloin ehkä 6-8 viikon välein ja hyvänä pysyy. Kolme varttia pitää varata aikaa jos yhdellä kertaa molemmat kintut vedän varpaista ylös ja takapuoli myös :)
Mulla on ollut epilaattori. Se vain katkoi karvat erittäin kivuliaasti. Ilmeisesti säärikarvoitukseni on liian hentoista, että sen olisi voinut repiä irti juurineen. Sitäpaitsi epilointi ei poista sitä kylmyyden tunnetta joka tulee täysin karvattomista sääristä - ja suoraan sanottuna, jos suhteen ylläpito vaatii kidutukseen verrattavaa kipua edes tunnin verran kuussa... ei kiitos sellaista suhdetta minulle.
Epilaattori on kyllä hyvä osoitus siitä, että puheet naisten miehiä korkeammasta kipukynnyksestä on vain feministien tyhjää hapatusta. :D
Vittuako se sulle kuuluu sheivaako hän vai ei. Pidä huoli omista ongelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Parran ajo on hieman eri asia kuin säärien sheivaus... En muutenkaan ymmärrä tuota valitusta karvoista. Onko luonnollisempaa asiaa olemassa kuin KARVAT???
On montakin. Hammaskivi, ihosyöpä...
Viikonloppuna naljailin miehelleni hänen ylikasvaneesta parrasta ja naureskelin, että kohta voin letittää hänen partansa. Mieheltä tuli hyvä kuitti takaisin mulle: "ja sitten letitetään samalla sun jalkakarvat" hahhha ymmärsin vinkin!
Ihmettelen, ketkä näitä vastauksia oikein kirjoittaa. Totta kai miehellä saa olla mieltymyksiä naisen suhteen. Itse en pidä rintakarvoista yhtään, joten en ole esimerkiksi koskaan seurustellut rintakarvat omaavan tai muuten hirveän karvaisen tyypin kanssa. Pyydän välillä myös miestäni käymään parturissa ja ajelemaan partansa ulkonäkösyistä.
Itse sheivaan sääreni aina, kun tiedän niiden näkyvän. Kerran erinäisistä syistä johtuen en kyennyt sheivaamaan muutamaan kuukauteen, ja oman jalkani näky oksetti mua. En ajatellut ketään miestä tai muiden mielipiteitä siinä tilanteessa, vaan karvaista näkyä, josta en pidä. Iho ei myöskään voi olla sileän tuntuinen, jos siinä on karvoja. Musta on ihan luonnollista pitää sileän ihon tunnusta, ainakin naisen kohdalla.
On se vaan kumma, kun kaikilla on omat preferenssit, ja oikeus kriteereihin kumppanin suhteen. Ei ole musta mitenkään törkeää ehdottaa, josko kumppani pukisi jotain seksikästä päälleen, ostaa tälle hajuvesi ja ehdottaa tätä käytettäväksi, kehottaa ajamaan sääret tai muuta. Mulle ainakin suhteessa on tärkeää kumppaneiden välinen vetovoima, ja tiedän miten maksimoida sitä omalta osaltani, joten miksi niin ei pitäisi tehdä? Ihan kuin minkään eteen ei tarvitsisi nähdä vaivaa, ja toista ei pitäisi miellyttää tipan tippaa. Karvat itsessään ovat joidenkin mielestä ällöttäviä, enkä ymmärrä, mitä vaikeaa tässä on ymmärtää.
Naisille jatkuvasti kerrotaan muiden naisten toimesta, mitä heidän tulisi tehdä ja mitä ei. Sääriä ei pitäisi esim. sheivata. Onneksi on vapaus valita.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on taas "talviturkin" kasvatus alkanut. Toki ne sääret ovat piilossa näin talvisin, mutta olisi silti kiva jos hän viitsisi nähdä vähän vaivaa minua varten ja pitää itsensä siistinä ja sileänä. En minäkään anna parran rehottaa epäsiististi vaikka talvi onkin. Miten tuoda asia esille hienotunteisesti?
M26
Näyttämällä esimerkkiä. Ajelet karvasi koivistasi ja sitten hipsit tyttöystäväsi eteen keikistelemään ja kehumaan kuinka sileältä iho tuntuu. Ja muistat pyytää tyttöystävää kokeilemaan sileää kinttuasi.
Iho tottuu epilointiin. Eikä niitä sääriä tarvitse yhtenä päivänä kokonaan käsitellä, jos se sattuu. Etu on kyllä siinä ettei koskaan tule sänkeä kun karva alkaa kasvaa uudelleen. Mulla ainakin on sänki jo seuraavana päivänä, jos höylään.
Joku kirjoitti että karva katkeaa, olisiko se liian pitkä? Ihanne epilointiin on muutaman millin karva, joka juuri ja juuri lähtee sillä mutta ei "veny" sinne rullaan.
Ja jos jalkoja paleltaa, voi laittaa vaikka pitkät kalsarit alle ennemmin kuin kasvattaa karvat.
Miksi on niin tärkeää olla itse sheivaamatta, mutta sitten huudella joka paikassa muille, kuinka kenenkään ei tarvitse sheivata, ja sheivaamisen toivominen kumppaniltakin on väärin? Olkaa itse sheivaamatta vaan, ketään ei kiinnosta. Ketään ei pitäisi myöskään kiinnostaa, jos joku sheivaa. Ei ole minkään yhteiskunnan vika, että moni ei pidä karvoista. Ei tarvitse yrittää taistella käsityksiä vastaan, koska ne ovat oikeasti yksilön omia mieltymyksiä.
Tässä samalla voi todeta, että myös hyvännäköisten vaatteiden käyttö ja sen toivominen toiselta on alistavaa. Suihkussa käynti vain hiusten ulkonäön ja tuoksun takia on epäluonnollista. Kumppani saa myös haista hieman rasvalta, sillä se on luonnollista, ja rasva suojaa ihoa. Korviakaan ei tarvitse puhdistaa, sillä oikeasti se ei ole hirveän terveellistä. Jos aletaan perustella asioita luonnollisuudella, päädytään tähän.
Jokaisella on oikeesti vapaus toteuttaa kaikkia ylläolevia asioita, ei se ole siitä kiinni :)
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna naljailin miehelleni hänen ylikasvaneesta parrasta ja naureskelin, että kohta voin letittää hänen partansa. Mieheltä tuli hyvä kuitti takaisin mulle: "ja sitten letitetään samalla sun jalkakarvat" hahhha ymmärsin vinkin!
Eikä tullut. Sä olet sinkku, joka satuilee palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naisille miesten miellyttäminen jossain noinkin pienessä asiassa kuin karvojen ajelu on niin vastentahtoista.
Kyllä itse miehenä voisin ajella mitä vain paikkoja jos tyttöystäväni siitä tykkäisi.
Kokeile pitää sääret sileinä vaikka kuukauden ajan, niin voit olla viisaampi. Se kuivattaa ihoa, kutittaa, ja kun iho on täysin sileä kaikki pitkät kalsarit "liimautuvat" ikävästi ihoon, ja ainakin itseäni paleltaa silloin huomattavasti enemmän kuin jos olisi lyhytkin parin millin sänki.
Kannattaa hommata epilaattori, sen käyttöön tottuu vaikka se ensin on hiukan kivuliasta. Ei tule sänkeä ja itselläni ainakin karvan kasvu on julmetusta selkeästi vähentynyt kun olen vuosia sääret epiloinut. Jos reissuun etelään lähtee ja sitä ennen karvat hoitaa, ei tarvi muutaman viikon matkalla huolehtia eikä pistele sänki. Nyt epiloin ehkä 6-8 viikon välein ja hyvänä pysyy. Kolme varttia pitää varata aikaa jos yhdellä kertaa molemmat kintut vedän varpaista ylös ja takapuoli myös :)
Mulla on ollut epilaattori. Se vain katkoi karvat erittäin kivuliaasti. Ilmeisesti säärikarvoitukseni on liian hentoista, että sen olisi voinut repiä irti juurineen. Sitäpaitsi epilointi ei poista sitä kylmyyden tunnetta joka tulee täysin karvattomista sääristä - ja suoraan sanottuna, jos suhteen ylläpito vaatii kidutukseen verrattavaa kipua edes tunnin verran kuussa... ei kiitos sellaista suhdetta minulle.
Epilaattori on kyllä hyvä osoitus siitä, että puheet naisten miehiä korkeammasta kipukynnyksestä on vain feministien tyhjää hapatusta. :D
Käytätkö sinä itse epilaattoria?
Olikohan se jossain Putous-jaksossa, kun Aku Hirviniemeltä sokeroitiin rintakarvoja pieneltä alalta. Näytti tekevän kipeää. Netissä näin kerran, kun mieheltä poistettiin säärikarvoja vahalla. Iso mies ulvoi ja itki, ei tainnut olla kovin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Iho tottuu epilointiin. Eikä niitä sääriä tarvitse yhtenä päivänä kokonaan käsitellä, jos se sattuu. Etu on kyllä siinä ettei koskaan tule sänkeä kun karva alkaa kasvaa uudelleen. Mulla ainakin on sänki jo seuraavana päivänä, jos höylään.
Joku kirjoitti että karva katkeaa, olisiko se liian pitkä? Ihanne epilointiin on muutaman millin karva, joka juuri ja juuri lähtee sillä mutta ei "veny" sinne rullaan.
Ja jos jalkoja paleltaa, voi laittaa vaikka pitkät kalsarit alle ennemmin kuin kasvattaa karvat.
Mun säärille epiloiminen ei sopinut ollenkaan. Karvat sain pois, mutta lopputulokseksi sain kuivan hilseilevän ihon, joka oli täynnä punaisia pisteitä, joista jotkut tulehtuivat. Tein tätä siitä huolimatta jonkin aikaa, kunnes nakkasin epilaattorin syrjään ja annoin karvojen kasvaa. Mieluummin otan karvat kuin ne kamalannäköiset kuoleman kielissä olleet sääret.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on tässä asiassa siitä, että pitäisi ajaa jatkuvasti tietyn väliajoin karvoja. Itse sheivaukseen kuluneen ajan käytän mieluummin muuhun järkevämpään. Mun mielestä karvat ei oo ällöttävät, mutta pidän itse sileästä ihosta paljon enemmän itsekin vaan ei tulis mieleenkään käskeä poikaystävääni olemaan jatkuvasti sheivaamassa itseään, kun hänellä sänki tulee jo seuravaaksi päiväksi ja hänellä kasvaa karvoja ihan hirveän määrä. Saisi olla joka toinen päivä höylä kädessä sutimassa itseään.
Aivottomat AV-kalkkunat eivät petä taaskaan! Eipä tarvinut montaa viestiä lukea ennen kuin jo alkoi ap:n syyttely asiasta että ei kuulu sulle ja miksi et itse ajele, vaikka:
A) kyse ei ollut ap:n karvoista, vaan hänen puolisonsa,
B) ap sattuu pitämään naisellisista naisista,
C) missään ei kerrottu että ap:n puoliso on toivonut ap:n ajelevan,
D) missään ei kerrottu etteikö ap ajelisi karvojaan.
Hyvin vedetty, you go dumb girls!
Vierailija kirjoitti:
Parran ajo on hieman eri asia kuin säärien sheivaus...
Niin millä tapaa?
Mulla ei ole intohimoja mihinkään suuntaan näiden karvojen ja karvattomuuden kanssa. Sheivatkaa tai olkaa sheivaamatta kumpanin pyynnöstä tai ihan omaksi iloksenne, ei vaivaa minua. Ihmettelen vaan, minkälaisia karvoja teillä oikein sitten on jos iho ei tunnu sileältä niiden takia? Kun tossa säärtäni silittelin rehoittavine karvoineen, niin ei niitä karvoja sieltä käteen tunne. Miehen karvat on jotenkin karkeampia, mutta en mä silti hänen halua niitä ajelevan.
Aika outoa ajatella, että säärikarvat olis jonkin suhteen kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö sinä itse epilaattoria?
Olikohan se jossain Putous-jaksossa, kun Aku Hirviniemeltä sokeroitiin rintakarvoja pieneltä alalta. Näytti tekevän kipeää. Netissä näin kerran, kun mieheltä poistettiin säärikarvoja vahalla. Iso mies ulvoi ja itki, ei tainnut olla kovin mukavaa.
Olen kokeillut tyttöystävän epilaattoria jalkoihin. Pientä pistelyä vain. Totta kai miesten täytyy julkisuudessa esittää, että kaikki tuollaiset naisten hömpötykset tekevät niin kauhean kipeää, koska naiset rakastavat kuulla miten vahvoja he ovat. Vähenee Akultakin hommat ja hänet leimataan sovinistiksi, jos ei ymmärrä puhua naisista voimaannuttavasti. Ja rintakarvojen sokerointi voi tehdä vähän kipeämpää kuin säärten epilointi.
Vierailija kirjoitti:
M26
Voisitte viettää yhteisen sheivaushetken ja ajella toistenne karvat.
Vertaat siis partaa ja säärikarvoja. Lol! Parta näkyy kaikille, säärikarvat ei. Säärikarvat sitäpaitsi lämmittävät näin talvisaikaan. Et saa mitenkään tyttöystävääsi sheivaaman, sori nyt vaan keskenkasvuinen ap.