Mitä teillä syödään keskiviikkona
Kommentit (29)
Mies päätti just, että me syödään tortilloja. Sopii oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ja päivällä kahvin keralla voikkoleipiä ja jotain leikkelettä siihen päälle. Illan jos mieheni tukevampaa evästä kaipaa, niin jo tuolla aiemminkin mainittu purkkihernekeitto on oivallinen ja todella helppo vaihtoehto. Kaiken lisäksi se jotenkin niin isänmaallista ja itsenäisyyden puolesta käytyjen sotiemme hengessä olevaa terveellistä superruokaa.
Voikkoleipä on ällöttävä sana.
Mennään siskolle päivälliselle koko perhe :) en tiiä mitä hän on loihtinut pöytään
Hirveä koskenlaskijakastikkeessa, yrttiperunoita ja julmustia. Ehkä myös jouluolutta tai punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ja päivällä kahvin keralla voikkoleipiä ja jotain leikkelettä siihen päälle. Illan jos mieheni tukevampaa evästä kaipaa, niin jo tuolla aiemminkin mainittu purkkihernekeitto on oivallinen ja todella helppo vaihtoehto. Kaiken lisäksi se jotenkin niin isänmaallista ja itsenäisyyden puolesta käytyjen sotiemme hengessä olevaa terveellistä superruokaa.
Voikkoleipä on ällöttävä sana.
No mikä siinä voikkoleivässä on ällöä? Mä teen usein evääksi pienet voikkoset jotka on kiva popsia työpaikalla kahvin kera.
Wilhelmiinat on tosi helppo tehdä itse, taikina kyllä leviää kohtalaisesti pellillä eli ruokalusikallisen kokoinen nokare riittää paremmin kuin hyvin. Itse aina haarukalla painan sitä kökkärettä länään, että tulee kuvion lisäksi ohuempi pikkuleipä.
Tai sitten pyöritän taikinasta pötkön josta leikkaan sopivan kokoisia paloja ja sen sitten painan lättänämmäksi.
-17-
Ainiin, ostin Lapin marjan mustikkaglögiä, toiv on hyvää...
Paskaa kusella.