Ihminen joka osallistuu koko ajan fb:ssä arvontoihin, mitä mieltä?
Varmaan kaikkiin arvontoihin. Koko ajan näkyy etusivulla että on kommentoinut: "mukana" tms.
Mitä ajattelette? Rasittavaa. Mulla tulee mieleen että on köyhä, ei ole rahaa ostaa niin pitää yrittää osallistua jokaiseen kilpailuun ja toivoa että voittaa.
Kommentit (10)
Mä ainakin osallistun just siks et oon köyhä enkä voi ostaa mitään mut kuitenkin olis kiva jotain saada.
No miksei? Siksi kai niitä järkätään että porukka osallistuu.
Jos se noin helposti käy niin sehän on hyvä.
Ärsyttävää että melkein kaikki arvonnat on siirtyneet Facebookiin. Aiemmin oli oikeilla nettisivuilla ne arvonnat.
Mulla menee piiloon tuollainen henkilö. Tai poistuu kavereista kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikkiin arvontoihin. Koko ajan näkyy etusivulla että on kommentoinut: "mukana" tms.
Mitä ajattelette? Rasittavaa. Mulla tulee mieleen että on köyhä, ei ole rahaa ostaa niin pitää yrittää osallistua jokaiseen kilpailuun ja toivoa että voittaa.
Missä nuo kavereiden osallistumiset näkyy? Normaalissa uutisvirrassa vai jossain muualla? Itse en ole nähnyt koskaan omien kavereideni osallistumisia mutta ehkä he eivät osallistu mihinkään.
Tiedot leviää tehokkaasti ympäri nettiä.
Osallistuin 2000-luvulla noihin kilpailuihin lähes työkseni, 2-3 tuntia per päivä. Kerran voitin jopa aitoa shampanjaa. Kaikenlaisia voittoja tuli silloin kyllä aika paljon.
Eikä tunnu olevan tuloista kiinni. Eräs ystäväni tienaa hyvin ja osallistuu kaikkiin mahdollisiin arvontoihin. Tätä kyllä ihmettelen.
Mukana