Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko naiselle, jonka miehen kanssa minulla oli suhde?

Entinen toinen
03.12.2017 |

Eli minulla oli pitkä suhde miehen kanssa, jolla tiesin olevan avovaimo ja lapsi. Kuitenkin antoi ymmärtää, että on vain lapsen takia yhdessä eikä kuulemma ollut puhe kuin yhdestä lapsesta. (Kyse siis yli 40-vuotiaista) No, oli miten oli.

Nyt kuitenkin avovaimo odottaa toista lasta. En todellakaan olisi alkanut edes suhteeseen, jos olisin ajatellut, että tällaista tapahtuu! Hän ei edes olisi halunnut luopua suhteessamme, mutta itse en jäänyt odottelemaan.

Pitäisikö tämän avovaimon kuulla suhteesta? En tunne häntä ja uskoisiko minua? Itse en voisi kuvitella että haluaisin synnyttää tuollaisen miehen lapsen!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni rakastajatar kertoi miehen pettäneen tätä naista hänen kanssaan. Ystävä heitti miehen pihalle ja paljastui, että tällaista säätöä on miehellä ollut muutakin heidän suhteensa aikana. Nyt mies on edelleen parin vuoden jälkeen yksin ja tämä petetyksi tullut nainen on onnellisena uudessa suhteessa ja suunnittelee uuden miehensä kanssa häitä.

Vierailija kirjoitti:

Usein joku täällä pohtii vastaavia, mutta harvemmin näkyy kertomuksia siitä, että on tehnyt niin. Kertonut sille häntäheikin vaimolle. Tämäkin ap jätti asian tähän.

Vierailija
62/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty nainen tuskin olisi tällä hetkellä yhtä onnellinen, jos suhde pettäjään olisi jatkunut eikä totuus miehestä olisi paljastunut. Eivät olleet oikein toisilleen sopivia ihmisiä. Tämä ex-rakastajatar teki oikeastaan ystävälleni palveluksen, kun kertoi sivusuhteesta.

Sivusta seurannut kirjoitti:

Ystävälleni rakastajatar kertoi miehen pettäneen tätä naista hänen kanssaan. Ystävä heitti miehen pihalle ja paljastui, että tällaista säätöä on miehellä ollut muutakin heidän suhteensa aikana. Nyt mies on edelleen parin vuoden jälkeen yksin ja tämä petetyksi tullut nainen on onnellisena uudessa suhteessa ja suunnittelee uuden miehensä kanssa häitä.

Vierailija kirjoitti:

Usein joku täällä pohtii vastaavia, mutta harvemmin näkyy kertomuksia siitä, että on tehnyt niin. Kertonut sille häntäheikin vaimolle. Tämäkin ap jätti asian tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ehkä ap on kypsynyt ihmisenä ja jatkossa välttää varatut miehet. Tietämättömyys ei ole petetyksi tulleen naisen etu. Kriisitilanteissa on apua ja tukea saatavilla. Neuvolassa osataan varmasti ohjataan odottaja eteenpäin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku ehdottaa kertomatta jättämistä? Taidatte aavistella sen oman ukonretjakkeenne pettävän teitä, mutta haluatte mieluummin kivan pikkukulissielämän. Totuus on totuus ja vaimolla on se oikeus tietää. Hänellä sitten taas on oikeus tehdä sillä tiedolla mitä huvittaa.

Oletko itse ollut raskaana? Silloin ei tarvita mitään kolmannen osapuolen oman pahanolon ja koston aiheuttamia avautumisia.

Ihme ettei ap ollut aikaisemmin huolissaan mikä on vaimon kannalta oikein, vasta kun koki itse tulleensa petetyksi alkoi "rehellisyys" puskea pintaan.

Kasva ap aikuiseksi ja keskity vapaisiin miehiin.

Vierailija
64/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vastenmielinen tilanne, muuta ei voi sanoa. On vaikea sanoa, eikö avovaimolla ole ollut mitään havaintoa miehensä taipumuksista, kun vielä toisen lapsenkin tämän ukon kanssa on väsännyt. Oli miten oli, mutta mihinkään todelliseenhan tuokaan suhde ei perustu, kun toisen raskaana ollessakin on noin suuri tarve vieraille naisille👎. Ja erityisesti juuri avovaimoa käykin sääliksi, kun noin suurista asioista kysymys. Mielestäni ainakaan kertomisen ajankohdalla ei ole enää tuossa vaiheessa mitään kiirettä. Avovaimo kun elää tällä hetkellä epänormaalissa kuviossa. En osaa sanoa, onko hän päättänyt olla tusinatavaraa vai eikö vaan tiedä todellista tilannetta suhteessa. Jos päätät kertoa, valitse kertomiselle sopivampi ajankohta ja tee se mahdollisimman asiallisella tavalla. Varmasti juuri tämäntyyppiset tapaukset niitä kaikista ikävempiä, kun kumppani on täysi🐷👎ja täysin välinpitämätön muitten elämästä.

Vierailija
65/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta asiasta kertomista tuskin voi ajoittaa ns. oikein, koska kumppanin pettämisestä kuuleminen on joka tapauksessa kova isku vasten kasvoja, oli tilanne mikä vain (vaikka olisi itse suunnitellut lähtöä suhteesta). Joko asiasta kannattaa kertoa pikaisesti pettäjän puolisolle tai sitten antaa asian olla. Erittäin outoa olisi ottaa asian tiimoilta yhteyttä vaikka viisi vuotta myöhemmin. Pettäjän puoliso todennäköisesti tällöin kokisi sinun ap olevan yhä hänen puolisonsa perässä ja / tai keksineen koko pettämisjutun saadakseen hänen puolisonsa itsellesi. Kuuntele omaa sydäntäsi, tiedät kyllä mikä sinusta on oikea, omien arvojesi mukainen tapa toimia. Jos tunnet syyllisyyttä sekaantumisestasi varattuun mieheen, niin muista, että kaikki tekevät virheitä ja niistä on mahdollisuus ottaa opiksi ja kasvaa ihmisenä.

kirsikkamansikka kirjoitti:

Erittäin vastenmielinen tilanne, muuta ei voi sanoa. On vaikea sanoa, eikö avovaimolla ole ollut mitään havaintoa miehensä taipumuksista, kun vielä toisen lapsenkin tämän ukon kanssa on väsännyt. Oli miten oli, mutta mihinkään todelliseenhan tuokaan suhde ei perustu, kun toisen raskaana ollessakin on noin suuri tarve vieraille naisille👎. Ja erityisesti juuri avovaimoa käykin sääliksi, kun noin suurista asioista kysymys. Mielestäni ainakaan kertomisen ajankohdalla ei ole enää tuossa vaiheessa mitään kiirettä. Avovaimo kun elää tällä hetkellä epänormaalissa kuviossa. En osaa sanoa, onko hän päättänyt olla tusinatavaraa vai eikö vaan tiedä todellista tilannetta suhteessa. Jos päätät kertoa, valitse kertomiselle sopivampi ajankohta ja tee se mahdollisimman asiallisella tavalla. Varmasti juuri tämäntyyppiset tapaukset niitä kaikista ikävempiä, kun kumppani on täysi🐷👎ja täysin välinpitämätön muitten elämästä.

Vierailija
66/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa Hannun kanssa, jolla vaimo. Naisella kuudes aisti ja tutki kännykän. Paljon vaimoa halventavia viestejä (frigidi, estynyt, eukko, akka)'

Vaimo soitti minulle. Ei uskonut, kun kerroin, etten ole eka enkä viimeinen...ilkkui vielä, ettenpä saanutkaan Hannua..juu ja ei ollut niin väliksikään...

Vierailija
67/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kerro. Kostaisit oman pahanolosi. Laittaisit vahingon kiertämään.

Petetyllä on oikeus saada tietää "miehensä" olevan heppiään ympäri kyliä heilutteleva häntäheikki. Petetyllä on oikeus saada valita, elääkö elämänsä häntäheikin kanssa vai jonkun rehellisen miehen kanssa.

Vierailija
68/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tarina! Tuollaiseen suhteeseen ripustautuminen kertoo pahoista itsetunto-ongelmista. 😭

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteessa Hannun kanssa, jolla vaimo. Naisella kuudes aisti ja tutki kännykän. Paljon vaimoa halventavia viestejä (frigidi, estynyt, eukko, akka)'

Vaimo soitti minulle. Ei uskonut, kun kerroin, etten ole eka enkä viimeinen...ilkkui vielä, ettenpä saanutkaan Hannua..juu ja ei ollut niin väliksikään...

Vierailija
69/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteettinen kysymys:

Kertoisitteko kaverinne miehelle, jos kaverinne pettäisi häntä?

Vierailija
70/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla pelimiehillä sitä vientiä riittää joka suuntaan. Meillä vapailla ei sitten minkäänlaista kysyntää. Tasan ei mene nallekarkit.

M34

Vierailija
71/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Riippuisi ehkä siitäkin miten tulen pariskunnan kummankin osapuolen kanssa toimeen.

Vierailija kirjoitti:

Hypoteettinen kysymys:

Kertoisitteko kaverinne miehelle, jos kaverinne pettäisi häntä?

Vierailija
72/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni seitsemän eri miehen kanssa. Kaikki olivat naimisissa. Yhden vaimo sai tietää suhteistani miehensä viestit luettuaan ja kertoi minun miehelleni! Odotin juuri miehelleni lasta. Olin siis pannut näitä muita miehiä myös raskausaikanani. Vauva on kohta vuoden ja mieheni on tiennyt tekemisistäni yli vuoden. 

En ymmärrä miksi sen ällöttävän vaimon piti kertoa miehelleni oman miehensä ja minun nussimisista. Sain kuitenkin rahaakin perseeni jakamisesta. Siitä tuli ihan kivaa talousrahaa, koska Turussa hammaslääkärit ei tienaa tarpeeksi. Mieheni kunnallisvaaliehdokkuusaika meinasi tosin mennä pieleen, kun miestäni masensi näin tavarastaan vähemmän tarkka vaimo. Huh huh, kun vaimojen pitää kostaa ihanille rakastajattarille. Kysyn vaan, että miksi?

Vierailija
73/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kertomasi turkulainen hammaslääkäri katuu tekojaan. Antaisit hänen nauttia vauva-arjesta rauhassa. Turussa kaikki jo tietävät hänet ja maine on todellakin mennyt. Ihmisraukka kärsii.  Syyttäisit miestäsi!

Vierailija
74/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju nyt muokannut ap:n ajatuksia johonkin suuntaan? Kiinnostaisi tietää miten olet suunnitellut toimivasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan