Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko naiselle, jonka miehen kanssa minulla oli suhde?

Entinen toinen
03.12.2017 |

Eli minulla oli pitkä suhde miehen kanssa, jolla tiesin olevan avovaimo ja lapsi. Kuitenkin antoi ymmärtää, että on vain lapsen takia yhdessä eikä kuulemma ollut puhe kuin yhdestä lapsesta. (Kyse siis yli 40-vuotiaista) No, oli miten oli.

Nyt kuitenkin avovaimo odottaa toista lasta. En todellakaan olisi alkanut edes suhteeseen, jos olisin ajatellut, että tällaista tapahtuu! Hän ei edes olisi halunnut luopua suhteessamme, mutta itse en jäänyt odottelemaan.

Pitäisikö tämän avovaimon kuulla suhteesta? En tunne häntä ja uskoisiko minua? Itse en voisi kuvitella että haluaisin synnyttää tuollaisen miehen lapsen!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä pilaamaan toisen elämä? En kertoisi.

Vierailija
22/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikanaan tietää juurikin toiselta naiselta mieheni pettäneen. Kiitin häntä, mies ei itse olisi minulle sitä paljastanut. Sen takia sain itse tehdä päätöksen haluanko jatkaa miehen kanssa (kuukausien vatvomisen jälkeen päätin antaa suhteelle toisen mahdollisuuden..). En kantanut kaunaa naiselle, mutta heillä tosin oli ollut vain yhden illan juttu eikä pidempi suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole sikoja mutta osa valitettavasti on.  Ja ne naiset kun järjestävät niitä  mahdollisuuksia välittämättä siitä että miehet ovat varattuja.  Humalassa kun se moraali on löysemmällä.  Siis miehillä.

Vierailija
24/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Haluat vain kostaa koska sinulle valehdeltiin. Onko se avovaimon vika, ei tietääkseni. Taidat olla melkoinen draamakuningatar.

Naiset, älkää olko pitkissä suhteissa varattujen miesten kanssa, kaikki tietää että olette ikuisia kakkosia.

Vierailija
25/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Itse ainakin olisin halunnut tietää, kun mies vaan kielsi ja väitti minua vainoharhaiseksi, vaikka tiesin että jotain on meneillään. Vasta eron jälkeen otin asioista selvää ja olin tietenkin ollut oikeassa aina kun epäilin. 

Nämä sankarit kusettaa ja valehtelee molempiin suuntiin niin kauan kuin voivat, ettei p*illunsaanti ehdy. 

Vierailija
26/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen toinen kirjoitti:

Eli minulla oli pitkä suhde miehen kanssa, jolla tiesin olevan avovaimo ja lapsi. Kuitenkin antoi ymmärtää, että on vain lapsen takia yhdessä eikä kuulemma ollut puhe kuin yhdestä lapsesta. (Kyse siis yli 40-vuotiaista) No, oli miten oli.

Nyt kuitenkin avovaimo odottaa toista lasta. En todellakaan olisi alkanut edes suhteeseen, jos olisin ajatellut, että tällaista tapahtuu! Hän ei edes olisi halunnut luopua suhteessamme, mutta itse en jäänyt odottelemaan.

Pitäisikö tämän avovaimon kuulla suhteesta? En tunne häntä ja uskoisiko minua? Itse en voisi kuvitella että haluaisin synnyttää tuollaisen miehen lapsen!

Hihihi! Hyvä provo.

Jaa, ehkä "tuollaisella" miehellä on myös "tuollainen" vaimo, jolle miehen jalkavaimot, kuten sinä, eivät ole ongelma.

Vierailija
27/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kakkosnainen ja kehtaat vielä kertoa asiasta? :-D Hyi vittu.

Vierailija
28/74 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu? Haluat vain kostaa koska sinulle valehdeltiin. Onko se avovaimon vika, ei tietääkseni. Taidat olla melkoinen draamakuningatar.

Naiset, älkää olko pitkissä suhteissa varattujen miesten kanssa, kaikki tietää että olette ikuisia kakkosia.

Kyllä kakkosesta usein tulee ykkönen. Parempi kuitenkin ettet kerro ja lopetat suhteen. Näin saavat itse hoitaa suhteensa niin kuin parhaiten näkevät ja sinä saat oman elämäsi takaisin.

Vierailija
29/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen teinin äiti kirjoitti:

Istukaa kolmistaan juttelemaan hyvän aterian ääreen ja selvittäkää suhdesotkunbe. Kaikille tulee parempi olo, kun suhteiden sotkut on puhuttu auki.

Yhteiselle aterialle suosittelen Äityliinin maksamakkarakeittoa. Se on kevyttä, mutta ravitsevaa; täyttävää, hyvää ja edullista ja ennen kaikkea: rauhoittaa hermoja.

Äityliinin reseptit ovat pelastaneet monta ihmissuhdetta.

Ei noin sika mies ansaitse maksamakkarakeittoa! 🐷 🚫 🍴

Vierailija
30/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikinä edes hänen kanssaan mitään teit. Mitä ihmettä liikkuu ihmisten päässä, joilla ei ole pitkänäköisyyttä ja vastuuntuntoa?

Vierailija
31/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain keskenkasvuiset kertovat. Mulla on suhde, olen ns. toinen nainen ja voin kyllä kuvitella sen raivofiiliksen, mikä ajaa ottamaan yhteyttä miehen puolisoon. Taustalla vaan ei koskaan ole se, että "sillä puolisolla on oikeus tietää", vaan ihan puhdas halu sotkea se suhde ja kostaa. Joten mieti kaksi kertaa, selviäisitkö sittenkin itse vähimmin vaurioin ja voittajana, jos vaan antaisit olla?

Vierailija
32/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vain keskenkasvuiset kertovat. Mulla on suhde, olen ns. toinen nainen ja voin kyllä kuvitella sen raivofiiliksen, mikä ajaa ottamaan yhteyttä miehen puolisoon. Taustalla vaan ei koskaan ole se, että "sillä puolisolla on oikeus tietää", vaan ihan puhdas halu sotkea se suhde ja kostaa. Joten mieti kaksi kertaa, selviäisitkö sittenkin itse vähimmin vaurioin ja voittajana, jos vaan antaisit olla?

Lisään vielä, että nuo suhteet joissa petetään, en tiedä ainoatakaan joka ei olisi päättynyt eroon joskus. Jos siis kyse on sivusuhteilusta eikä mistään yhden illan hairahduksesta, jota esim.terapian avulla sitten käydään läpi. Joten sit back and relax - kyllä se suhde joskus vielä kaatuu ilman sinun apuasi.

Vierailija
33/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain vetäydyt suhteesta eroon ja sisäistät sen tosiasian, että sinua on kusetettu. Ei tarvitse säheltää enää sen miehen asioiden parissa. Säästä itsesi loanheitolta. Eiköhän se miehen avovaimo jossakin vaiheessa pääse miehen luonteesta selville ihan ilman sinun apuasi.

Vierailija
34/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko muidenkin kärsiä, koska sinä kärsit? Sitä kannattaa kunnolla miettiä, että onko siitä oikeasti kenellekään mitään hyötyä, että kerrot. Ne lapset eivät ainakaan siitä hyödy, ja minusta heitä on syytä ajatella tässä eniten.

Vierailija
35/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vaimolla on oikeus tietää millasen miehen kans elää.Varmaan saa myöhemmin selville mutta näissä asioissa armollisempaa tietää mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
36/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ne toiset naiset, jotka ovat aidosti miestä rakastaneet, eivät kerro. Niinkuin minä. Toivon miehelle onnellisuutta ja kaikkea hyvää, ja vaikka itseeni sattui, en halua hänelle mitään pahaa. Kyllä minä sen uskon, että hän välitti lapsistaan ja heidän kanssaan elämisestä niin paljon, että valitsi perheensä ja hyvä, että lapset saavat pitää isänsä.

Älä kerro.

Vierailija
37/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot, eiköhän heidän olisi aika keskustella parisuhteestaan.

Sinäkö päätät, milloin toiset ihmiset puhuvat parisuhteistaan???

Minä jättäisin kertomatta. Ei ole mitään syytä loukata vaimoa. Sitä paitsi monissa suhteissa on sovittu, että vieraissa saa käydä, kunhan se tehdään hienotunteisesti ja vastuullisesti.

Sydämetön rehellisyys on pelkkää julmuutta.

Vierailija
38/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhäistä tehdä ehkäisy, kun odottaa lasta...

Kerro, niin hän osaa käydä sukupuolitautitesteissä.

Olen pahoillani siitä, että menit halpaan. Suosittelen kalöljykapseleita järjenjuoksua parantamaan.

Meinaatko, että ap:lla olisi tauteja joita olisi voinut tartuttaa mieheen?

Ap, oletko kukka, jossa joka mehiläinen poikkeaa?

Vierailija
39/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä vaimolla on oikeus tietää millasen miehen kans elää.Varmaan saa myöhemmin selville mutta näissä asioissa armollisempaa tietää mahdollisimman nopeasti.

Jos vaimon oikeutta ajatellaan, ajatellaan samalla sen syntyvän lapsen oikeutta, eli ei kerrota, kun vaimo on raskaana eikä vielä vauva-aikanakaan. Se vauva ansaitsee turvallisen ja normaalin kehityksen.

Vierailija
40/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä se suhde joskus vielä kaatuu ilman sinun apuasi.

Niin, ja siihen  asti se petetty nainen saa vapaasti tuhlata - ehkä jopa vuosikausia - elämästään suhteessa miehen kanssa, joka pettää häntä, niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi