Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko naiselle, jonka miehen kanssa minulla oli suhde?

Entinen toinen
03.12.2017 |

Eli minulla oli pitkä suhde miehen kanssa, jolla tiesin olevan avovaimo ja lapsi. Kuitenkin antoi ymmärtää, että on vain lapsen takia yhdessä eikä kuulemma ollut puhe kuin yhdestä lapsesta. (Kyse siis yli 40-vuotiaista) No, oli miten oli.

Nyt kuitenkin avovaimo odottaa toista lasta. En todellakaan olisi alkanut edes suhteeseen, jos olisin ajatellut, että tällaista tapahtuu! Hän ei edes olisi halunnut luopua suhteessamme, mutta itse en jäänyt odottelemaan.

Pitäisikö tämän avovaimon kuulla suhteesta? En tunne häntä ja uskoisiko minua? Itse en voisi kuvitella että haluaisin synnyttää tuollaisen miehen lapsen!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vain keskenkasvuiset kertovat. Mulla on suhde, olen ns. toinen nainen ja voin kyllä kuvitella sen raivofiiliksen, mikä ajaa ottamaan yhteyttä miehen puolisoon. Taustalla vaan ei koskaan ole se, että "sillä puolisolla on oikeus tietää", vaan ihan puhdas halu sotkea se suhde ja kostaa. Joten mieti kaksi kertaa, selviäisitkö sittenkin itse vähimmin vaurioin ja voittajana, jos vaan antaisit olla?

kyllä se suhde joskus vielä kaatuu ilman sinun apuasi.

Niin, ja siihen  asti se petetty nainen saa vapaasti tuhlata - ehkä jopa vuosikausia - elämästään suhteessa miehen kanssa, joka pettää häntä, niinkö?

Ei se asia ole sen toisen naisen vastuulla millään tavalla.

Vierailija
42/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä vaimolla on oikeus tietää millasen miehen kans elää.Varmaan saa myöhemmin selville mutta näissä asioissa armollisempaa tietää mahdollisimman nopeasti.

Jos vaimon oikeutta ajatellaan, ajatellaan samalla sen syntyvän lapsen oikeutta, eli ei kerrota, kun vaimo on raskaana eikä vielä vauva-aikanakaan. Se vauva ansaitsee turvallisen ja normaalin kehityksen.

Samaa mieltä. Jos on joku tulenpalava halu kertoa, kertokoon sitten kun vauva on vähintään 1-vuotias. Turha aiheuttaa raskaanaolevalle naiselle sellainen stressi, sen ehtii tehdä myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos se vaimo nyt sit kuitenkin sais itse tietää joko jo nyt raskaana ollessaan tai hyvin pian lapsen synnyttyä? Mites sitte suu pannaan? Tämä kysymys niille jotka on sitä mieltä että vaimolle kerrotaan kun lapsi on 1-vuotias.Tilanne räjähtää joka tapauksessa.Elämässä on oikeuksia-ai niin ja myös velvollisuuksia.Valheessa eläminen on paskaa ja mitä pidempään se kestää sen katkerampi on jälkeenpäin.En usko että katkera äiti on lapselle eduksi.

Vierailija
44/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos se vaimo nyt sit kuitenkin sais itse tietää joko jo nyt raskaana ollessaan tai hyvin pian lapsen synnyttyä? Mites sitte suu pannaan? Tämä kysymys niille jotka on sitä mieltä että vaimolle kerrotaan kun lapsi on 1-vuotias.Tilanne räjähtää joka tapauksessa.Elämässä on oikeuksia-ai niin ja myös velvollisuuksia.Valheessa eläminen on paskaa ja mitä pidempään se kestää sen katkerampi on jälkeenpäin.En usko että katkera äiti on lapselle eduksi.

No sitten hän saisi itse tietää jostain, mutta en minä ainakaan aiheuttaisi tietentahtoen raskaanaolevalle mitään romahdusta. Katkeruus tulee olemaan läsnä, sai sitten tietää milloin tahansa, mutta ainakin hieman vanhemman lapsen kanssa elämästä on siinä vaiheessa hieman helpompaa selviytyä.

Vierailija
45/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vain keskenkasvuiset kertovat. Mulla on suhde, olen ns. toinen nainen ja voin kyllä kuvitella sen raivofiiliksen, mikä ajaa ottamaan yhteyttä miehen puolisoon. Taustalla vaan ei koskaan ole se, että "sillä puolisolla on oikeus tietää", vaan ihan puhdas halu sotkea se suhde ja kostaa. Joten mieti kaksi kertaa, selviäisitkö sittenkin itse vähimmin vaurioin ja voittajana, jos vaan antaisit olla?

Niin, ja siihen  asti se petetty nainen saa vapaasti tuhlata - ehkä jopa vuosikausia - elämästään suhteessa miehen kanssa, joka pettää häntä, niinkö?

Ei tietenkään, eihän hänellä nyt mitään vastuita ole. Ainoastaan oikeus n*ssia varattua miestä.

Vierailija
46/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, eihän hänellä nyt mitään vastuita ole. Ainoastaan oikeus n*ssia varattua miestä.

Vastuu omasta parisuhteestaan on miehellä.

Vierailija
47/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää millainen heidän suhteensa on. Sinulla ei ole velvollisuutta kertoa asiasta, mutta se voi keventää omaa oloasi. Moni haluaisi tietää, jos puoliso toimii noin suhteen ulkopuolella. Kerro asiasta ja anna vaimon itse päättää mitä tiedolla tekee. Varaudu raivonpurkauksiin, koska raskaus herkistää ihmistä entisestään.

Entinen toinen kirjoitti:

Eli minulla oli pitkä suhde miehen kanssa, jolla tiesin olevan avovaimo ja lapsi. Kuitenkin antoi ymmärtää, että on vain lapsen takia yhdessä eikä kuulemma ollut puhe kuin yhdestä lapsesta. (Kyse siis yli 40-vuotiaista) No, oli miten oli.

Nyt kuitenkin avovaimo odottaa toista lasta. En todellakaan olisi alkanut edes suhteeseen, jos olisin ajatellut, että tällaista tapahtuu! Hän ei edes olisi halunnut luopua suhteessamme, mutta itse en jäänyt odottelemaan.

Pitäisikö tämän avovaimon kuulla suhteesta? En tunne häntä ja uskoisiko minua? Itse en voisi kuvitella että haluaisin synnyttää tuollaisen miehen lapsen![/quote

Vierailija
48/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku ehdottaa kertomatta jättämistä? Taidatte aavistella sen oman ukonretjakkeenne pettävän teitä, mutta haluatte mieluummin kivan pikkukulissielämän. Totuus on totuus ja vaimolla on se oikeus tietää. Hänellä sitten taas on oikeus tehdä sillä tiedolla mitä huvittaa.

Vierailija
49/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku ehdottaa kertomatta jättämistä? Taidatte aavistella sen oman ukonretjakkeenne pettävän teitä, mutta haluatte mieluummin kivan pikkukulissielämän. Totuus on totuus ja vaimolla on se oikeus tietää. Hänellä sitten taas on oikeus tehdä sillä tiedolla mitä huvittaa.

Oletko itse ollut raskaana? Silloin ei tarvita mitään kolmannen osapuolen oman pahanolon ja koston aiheuttamia avautumisia.

Ihme ettei ap ollut aikaisemmin huolissaan mikä on vaimon kannalta oikein, vasta kun koki itse tulleensa petetyksi alkoi "rehellisyys" puskea pintaan.

Kasva ap aikuiseksi ja keskity vapaisiin miehiin.

Vierailija
50/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa tietää sen, jos puoliso toimii noin. Voisin silloin itse miettiä mitä suhteen kanssa oikein teen. Raivoa toista naista kohtaan voisi myös olla , mutta pettäjä on tässä se, jolla on vastuu tekemisistään ja perheestään. Et välttämättä ap ole ollut tämän miehen ainoa perheen ulkopuolinen rakastajatar. Tälläiset tyypit usein keräävät naisia sivusuhteisiin itsetuntoaan kohottaakseen.

Vierailija
51/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee joko wt tai nuoruus ja kokemattomuus tässä viestissä. Toiset ihmiset ihan oikeasti ajattelevat asioita monelta kantilta ja toimivat muutoin, kuin mitä sylki suuhun tuo. Osaavat pistää oman katkeruutensa syrjään ja ajatella sitä, mitä asioilla saavuttaa. Ja kyllä, jopa toiset naiset, ihmisiä olemme ja jotkut vieläpä ymmärtävät, ettei ole pelkkää mustaa ja valkeaa.

Vierailija
52/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee joko wt tai nuoruus ja kokemattomuus tässä viestissä. Toiset ihmiset ihan oikeasti ajattelevat asioita monelta kantilta ja toimivat muutoin, kuin mitä sylki suuhun tuo. Osaavat pistää oman katkeruutensa syrjään ja ajatella sitä, mitä asioilla saavuttaa. Ja kyllä, jopa toiset naiset, ihmisiä olemme ja jotkut vieläpä ymmärtävät, ettei ole pelkkää mustaa ja valkeaa.

Höpö höpö. Pelkureita olette, ette muuta.

Vierailija
53/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raskaana. Jäätävästä pahoinvoinnista huolimatta olisin mieluummin kuullut miehen tuollaisista touhuista ja päättänyt suhteen kuin että olisin jatkanut yhteiseloa tietämättömänä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ollut raskaana? Silloin ei tarvita mitään kolmannen osapuolen oman pahanolon ja koston aiheuttamia avautumisia.

Ihme ettei ap ollut aikaisemmin huolissaan mikä on vaimon kannalta oikein, vasta kun koki itse tulleensa petetyksi alkoi "rehellisyys" puskea pintaan.

Kasva ap aikuiseksi ja keskity vapaisiin miehiin.

Vierailija
54/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kertoisin, koska itsekin haluaisin, että minulle kerrotaan, jos mieheni sikailee tuolla. Hyi hitto, kun näitä tuntuu olevan paljon... Ihan lähipiirissäkin varatut pienten lasten (ja/tai nainen raskaana) isät käy nusauttelemassa ympäriinsä... En tiedä mikä siihen ajaa, mutta ehdottomasti tuollaiset siat pitää käräyttää!

Vierailija
55/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä nainen olet suurin syntinen tässä,miksi aloit olemaan miehen kanssa jonka tiesit olevan avioliitossa,ja nyt vielä haluat tuhota heidän ja lastensa  elämän.lapsen joka ei ole vielä syntynytkään.

kuvittelit varmaankin olevasi parempi,kun miehen aviovaimo.ja mies jättäisi naisensa sinun takiasi.sinuna siirtyisin hiljakseen toiseen hoitoon,ja yrittäisit saada vapaan miehen itsellesi,niin mielenrauha säilyy..Mutta että menisit kertomaan avovaimolle,on sairasta,ja tja ansaitisisit tuon miehen.odistaa aivan jotain muuta,kun että sinä olisit fiksu ihminen,

Vierailija
56/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteella ei kovin kummoista tulevaisuutta yleensä ole edessä, jos tuollaisina hetkinä ei pysty toiseen luottamaan. Mies tulee luultavasti jäämään yksin joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin jos sitoutuminen perheeseen ja parisuhteeseen on tuota luokkaa.

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä kertoisin, koska itsekin haluaisin, että minulle kerrotaan, jos mieheni sikailee tuolla. Hyi hitto, kun näitä tuntuu olevan paljon... Ihan lähipiirissäkin varatut pienten lasten (ja/tai nainen raskaana) isät käy nusauttelemassa ympäriinsä... En tiedä mikä siihen ajaa, mutta ehdottomasti tuollaiset siat pitää käräyttää!

Vierailija
57/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä nainen olet suurin syntinen tässä,miksi aloit olemaan miehen kanssa jonka tiesit olevan avioliitossa,ja nyt vielä haluat tuhota heidän ja lastensa  elämän.lapsen joka ei ole vielä syntynytkään.

kuvittelit varmaankin olevasi parempi,kun miehen aviovaimo.ja mies jättäisi naisensa sinun takiasi.sinuna siirtyisin hiljakseen toiseen hoitoon,ja yrittäisit saada vapaan miehen itsellesi,niin mielenrauha säilyy..Mutta että menisit kertomaan avovaimolle,on sairasta,ja tja ansaitisisit tuon miehen.odistaa aivan jotain muuta,kun että sinä olisit fiksu ihminen,

Itse pettävän ja paljastumista pelkäävän kommentti :)

Vierailija
58/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein joku täällä pohtii vastaavia, mutta harvemmin näkyy kertomuksia siitä, että on tehnyt niin. Kertonut sille häntäheikin vaimolle. Tämäkin ap jätti asian tähän.

Vierailija
59/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi roikkua varatuissa miehissä, kun vapaitakin on pilvin pimein.

Vierailija
60/74 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap enää roikukaan. Toki naisten olisi hyvä olla solidaarisia toisilleen, mutta mieshän tässä on omilla teoillaan hajottamassa perhettään. Mies on itse valinnut sivusuhteen perhe-elämän rinnalle.

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi roikkua varatuissa miehissä, kun vapaitakin on pilvin pimein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi