Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosinta/ei kosinta,mitä tehdä?

Avoliitto tms.
03.12.2017 |

Tapasin nykyisen avomieheni 2014, tapailimme ja hän kutsui minut mökilleen viettämään viikonloppua. Tuona viikonloppuna, hän myös kosi minua, polvillaan ja pitkän keskustelun jälkeen sanoin kyllä. Muutimme parin kuukauden kuluttua yhteen(minä ja lapset hänen asuntoonsa) ja sitten ei enää puhuttukaan kihloista/häistä tms. Joskus, kun riitelemme, mieheni saattaa mainita, että tämä on hänen asuntonsa ja täällä ei ole pakko olla?!? Ei ole pakko, mutta maksan kuitenkin elämisestämme, vesi-, sähkö-, jätehuoltolaskut ja lisäksi ostan ruokaa, sen mitä syömme, en siis ole mikään elätti. Nyt tuon luvatun kosinnan seurausten tapahtumatta jääminen on jotenkin noussut möröksi välillemme, olenko kenties pikkumainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto tms. kirjoitti:

Tapasin nykyisen avomieheni 2014, tapailimme ja hän kutsui minut mökilleen viettämään viikonloppua. Tuona viikonloppuna, hän myös kosi minua, polvillaan ja pitkän keskustelun jälkeen sanoin kyllä. Muutimme parin kuukauden kuluttua yhteen(minä ja lapset hänen asuntoonsa) ja sitten ei enää puhuttukaan kihloista/häistä tms. Joskus, kun riitelemme, mieheni saattaa mainita, että tämä on hänen asuntonsa ja täällä ei ole pakko olla?!? Ei ole pakko, mutta maksan kuitenkin elämisestämme, vesi-, sähkö-, jätehuoltolaskut ja lisäksi ostan ruokaa, sen mitä syömme, en siis ole mikään elätti. Nyt tuon luvatun kosinnan seurausten tapahtumatta jääminen on jotenkin noussut möröksi välillemme, olenko kenties pikkumainen?

Siis kosiko kihloihin vai naimisiin? Jos naimisiinmenosta ei ole ollut puhetta ja asia on sinulle tärkeä, ehdotan, että kysyt sitä suoraan. Toisaalta avioliitto on lähinnä varallisuus- ja perheoikeudellinen järjestely, eli parisuhteeseen sinänsä se ei juuri vaikuta. Oletko muutoin tyytyväinen liittoonne?

Vierailija
2/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi minulle Se Oikea, jos ei olisi näitä-kenen talossa asut- epäkohtia. Ja jollain tapaa se herättää minussa turvattomuuden tunnetta.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kosi siis avioliittoon, koska on ns. vanhan kansan mies ;) itse pidän tärkeänä sitä, ettei  jauheta asioita, joita ei oikeasti tarkoiteta.

Vierailija
4/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään olet voinut olla hiljaa tuollaisten kommenttien jälkeen? Minä olisin ainakin välittömästi ihmetellyt, että mitä helvettiä, itsehän hän on minua kosinut ja pyytänyt kanssaan asumaan! Jos häntä ärsyttää huomata miten lapanen olet?

Vierailija
5/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, en varsinaisesti ole lapanen ;) epäilen vahvasti, että miehelläni on humalassa tapana lupailla asioita, joita ei sitten koskaan selvinpäin toteuta. 

Vierailija
6/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskysymys kuitenkin on se, että nyt minusta tuntuu, että on tuolla kosinnalla(suhteen jatkumo) saanut minut tänne asumaan ja riidan sattuessa käyttää (raukkamaisesti) ylivaltaa?!? 

Vierailija
7/7 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teidän hyvä kokeilla lat-suhdetta, asuisitte siis erillään, jos asuminen aiheuttaa kitkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän