Lue keskustelun säännöt.
Hyvä naapuri
11.04.2006 |
Kirjoitan sinulle nyt ensimmäistä kertaa. Näin lumien sulaessa paljastuu kauniilta luonnonkivistä rakennetulta penkereeltämme lohduton näky. Et ole sitten aamulla jaksanut kävellä kauemmas ja iso koirasi on joutunut lenkin sijaan tyytymään muutamien metrien vessareissuun meidän tontille. Kakkaa on jo sen verran, ettei se edes mahdu postiluukkuusi, joten kävisitkö lapioimassa sen jätesäkkiin.
Ystävällisin terveisin naapurisi
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla