Uusi astianpesukone asennettu ja vettä tursuaa liitoksista
Gigantista tuotiin ja sanoivat tilatessa, että heillä lvi-asentajat tuo... Voi ärsytys, mitä teen?
Kommentit (49)
Onneksi on mies,joka otti vanhan koneen pois ja asensi uuden tilalle. Ei vuoda.Soita huoltoon arkena äläkä tietysti käytä sitä nyt. Vesihana kiinni! Sähköpistokkeesta irti.
Minä olisin jo soittanut firmaan, josta ostin koneen ja joka lähetti "asentajan" laittamaan sen paikoilleen. Tänne en olisi tullut vinkumaan.
Minäkin olen hankkinut Gigantista joitakin kotitalouskoneita ja kaikki on asennettu asiallisesti. Asentaja testasi niin tiskarin kuin pyykkikoneenkin liitännät, että ovat pitävät.
Minä en huolisi puolisoksi naista joka käyttää ilmaisua "onneksi on mies".
Kyllä naisen pitää ihan samalla tavalla tehdä töitä kotona kun miehenkin.
Ei ne tissit naista estä puita kantamasta tai lumia kolaamasta.
Sama homma, kyllä mies osaa siivota ja laittaa ruokaa ihan samalla tavalla kun se nainenkin.
Ei se kulli siinä ruoan laiton edessä ole.
Mutta hermostuttaa nyt. Voinko kumminkin tiskata kun pidän kuppia vuotokohdan alla. Ap
Ei kai kukaan voi olla niin avuton, ettei saa liitoksia kiristettyä?? Jakari käteen ja ensi katsot, että o rengas on paikoillaan; niitä saa normi Prismasta, jos puuttuu. Sitten vaadit tietty asennusmaksun palautusta.
No jos LVI-asentaja ei osannut, niin tuskin opettaja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta hermostuttaa nyt. Voinko kumminkin tiskata kun pidän kuppia vuotokohdan alla. Ap
No, et voi tiskata. Soita huomenna sinne liikkeeseen.
Ei se osaamisesta kiinni ole, vaan siitä, että ne täytyy kiristää tosi tiukalle. Tai sitten tiiviste on unohtunut.
1) tämä ei kuulu taloyhtiön huoltomiehelle
2) ilmoita gigantille, hoitavat ilmaiseksi uuden asennuksen
3) tiskaa käsin siihen saakka
4) jos sulla ei ole rahasta pulaa ja haluat asian heti kuntoon, niin tilaa päivystävä putkimies ja maksa se itse
5) rauhoitu. saat asian kuntoon kyllä, vaikkei se just tällä sekunnilla tapahtuiskaan. ei mitään hätää.
Mutta eikö voi tiskata jos on se kuppi alla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö voi tiskata jos on se kuppi alla?
Voi jestas. Kädet ei pelaa, mutta ei pelaa aivotkaan.
Jankuti jankuti. Tiskaa ja ota se kuppikin pois.
Voihan se syötää vettä putkea pitkin kaapiston alle. En ottais riskiä. Kuinka vaikeeta nyt on tiskata yksi viikonloppu käsin?
Oon jo tiskannut kuukauden käsin kun vanha kone ei enää toiminut. Miten vitussa asentaja ei osaa asentaa? Perkele! Ap
Ite asennan ainakin kaikki tommoset ite. Ne liitokset kun on siellä piilossa, niin haluan olla varma, että homma on tehty hyvin. Joku ammattikoulun rimaa hipoen läpäissyt lippispää kun käy siellä sohlaamassa, niin luotto ei oo kova.
Sama juttu sähkölaitteiden kanssa. Joku liesikin on sen verran riskaabeli kapistus metallisine runkoineen ja voimavirtoineen, että haluan itse tehdä homman ehdottoman huolellisesti ja oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Asensivatko myös vai toivatko vain ovelle?
Meillä tuli joskus vedet lattialle, kun Gigantin kautta tilatut sankarit asensivat astianpesukoneen väärin. Nämä urpot asensivat koneen toistamiseenkin väärin ja kolmannella kerralla tuli itse kuljetus- ja asennusfirman pomo katsomaan tilannetta. Lattia meni vaihtoon noiden piikkiin keittiössä. Tuli parkettiin kunnon kosteusvauriot.
Kuka imbesilli ei huomaa uuden vesikalusteen asennuksen jälkeen että se vuotaa niin että vesivahinko ehtii tulla?
Tuota sattuu yllättävän usein. Ne viat laitteen tiivisteissä ja ovissa valitettavasti tulevat ilmi yleensä vasta ensi käytön yhteydessä. Myyjälle, jos ottaa yhteyttä, hän ojhaaa asiakkaan valtuutetulle huollolle. Näin siis , vaikka laitetta ei olisi edes käytetty, myyjä ei sitä hoida. t. huollon sihteeri
Minä ainakin aina eka pesun aikana heti tarkistan vuotaako liitokset silmämääräisesti, lisäksi laitan paperin liittimen ympärille, jonka tarkistan ekan käytön jälkeen. Lisäksi alla oleva kaukalo johtaa veden näkyville, eikä vesi jää koneen alle piiloon parkettia kostuttamaan. Ja jos vettä tulee niin kiinni vedet heti, ja kuivaus. Harvoin se parketti pikku vesilammikosta mitään vesivahinkoa saa jos sen pintaveden heti kuivaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo tiskannut kuukauden käsin kun vanha kone ei enää toiminut. Miten vitussa asentaja ei osaa asentaa? Perkele! Ap
Sun suurin ongelma on toi hermojen menetys näin pienestä jutusta. Olisko mindfulness harjoituksista apua?
Vierailija kirjoitti:
No korjaa se asennus itse. Se mitään rakettitiedettä ole. Laittaa liittimet kunnolla kiinni ja kiristää. Minä olen aina asentanut nuo laitteet itse jos en asennusta ole ilmaiseksi saanut kinuttua.
Noh siellä on joku YH mamma joka luulee että pitää olla rakettitieteiliän koulutus kailttaa pari putkee kiinni.