Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä kiukutellut siitä asti, kun kuuli exänsä menevän naimisiin.

Vierailija
03.12.2017 |

Viikonpäivät on katseltu vuoroin mykkökoulua ja välillä taas nalkustusta ja jatkuvaa valitusta, kun en osaa mitään ja pilaan kaiken. Kaikki tämä alkoi siitä, kun naisystävä kuuli entisen aviomiehensä menevän uusiin naimisiin ja tulevan isäksi.
Kai se sitten minun syytäni on, vaikkakin erosivat jo ennen, kun tavattiin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäyjä ja käytöksen mahdollistaja...hmm kumpi olikaan tyhmempi toistaan?

Vierailija
2/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän elää eronsa käsittelyn viime vaiheita. Juuri se kohta missä ex jatkaa elämäänsä ja menee uusiin naimisiin ja saa lapsia, on joillekin vaikea, ihan riippumatta siitä miten omassa elämässä menee ja olisi itsekin mennyt naimisiin tai saanut lapsia tai molempia. Ja etenkin jos ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken mikään tohtoriphili olekaan, niin epäilen suuresti ettei ole päässyt asiasta yli.

Vierailija
4/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tämän kanssa parisuhteessa kun selvästi olet vaan laastari eksästä.

Noh joktut ovat tyhmiä ja valitsee tälläsen laastarisuhteen joka on alusta loppuun huonolla pohjalla rakennettu. 

Vierailija
5/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toivoo, että sinä kosisit, on ilmeisesti toivonut jo pitkään.

Vierailija
6/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori AP mutta tuo ei tule koskaan muuttumaan. Vaikka puolisosi pääsisi eksästäsi yli joskus, sinä olet edelleen se "rebound". Todennäköisesti puolisosi löytää uuden rakkauden ja jättää sinut (kun on eksästä päässy yli.)

Vierailija
7/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori AP mutta tuo ei tule koskaan muuttumaan. Vaikka puolisosi pääsisi eksästäsi yli joskus, sinä olet edelleen se "rebound". Todennäköisesti puolisosi löytää uuden rakkauden ja jättää sinut (kun on eksästä päässy yli.)

Exästään*

Vierailija
8/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän elää eronsa käsittelyn viime vaiheita. Juuri se kohta missä ex jatkaa elämäänsä ja menee uusiin naimisiin ja saa lapsia, on joillekin vaikea, ihan riippumatta siitä miten omassa elämässä menee ja olisi itsekin mennyt naimisiin tai saanut lapsia tai molempia. Ja etenkin jos ei ole. 

Kyllä tämäkin vaihe pitäisi elää ensin läpi ennen uutta suhdetta ettei tule satutettua näitä laastareita.

Vierailija
9/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin oikein oivallinen tapa kiristää toinen kosimaan.

Vierailija
10/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin vaihe pitäisi elää ensin läpi ennen uutta suhdetta ettei tule satutettua näitä laastareita.

Sehän voi viedä vuosia, sillä se ex saattaa mennä naimisiin vaikka viiden vuoden päästä. Odottele siinä nyt sitten sitä, että voi prosessoida eron. Ne vaan on erilaisia vaiheita, kun sen asian tiedostaa, siitä pääsee helpommin ylitse. 

Vierailija
11/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että kyllä minuakin kirpaisi, kun kuulin, että exäni on mennyt kihloihin ja yrittävät vauvaa. Minun kanssani ei näitä asioita halunnut, mutta kuitenkin roikkui 8 vuotta tuossa, kunnes sitten petti ja jätti. En siis missään nimessä halua exääni takaisin tai mitään, mutta se tuntuu vaan niin pahalta, että mikä minussa oli vikana, kun minun kanssa ei kihloihin halunnut ja oli kanssani noin kauan... Nämä ovat olleet vasta vuoden yhdessä.

Vierailija
12/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että kyllä minuakin kirpaisi, kun kuulin, että exäni on mennyt kihloihin ja yrittävät vauvaa. Minun kanssani ei näitä asioita halunnut, mutta kuitenkin roikkui 8 vuotta tuossa, kunnes sitten petti ja jätti. En siis missään nimessä halua exääni takaisin tai mitään, mutta se tuntuu vaan niin pahalta, että mikä minussa oli vikana, kun minun kanssa ei kihloihin halunnut ja oli kanssani noin kauan... Nämä ovat olleet vasta vuoden yhdessä.

Miksi itse roikut löysässä hirressä noin pitkään? Eikö silloin lähdetä suhteesta, jos ne omat tulevaisuuden toiveet toteudu?

Vierailija
13/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olit passiivisena tilanteen vietävissä noin pitkään?

Vierailija
14/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiristämällä saatu kosinta ei koskaan ole aito kosinta ja vain idiootti vastaa silloin kyllä.

Vierailija
15/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän olivatkaan eronneet?

Vierailija
16/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka suhdetta.

Vierailija
17/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiristämällä saatu kosinta ei koskaan ole aito kosinta ja vain idiootti vastaa silloin kyllä.

Ja vain idiootti kosii...

Vierailija
18/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse roikut löysässä hirressä noin pitkään? Eikö silloin lähdetä suhteesta, jos ne omat tulevaisuuden toiveet toteudu?

Totta, mutta mielestäni meillä oli kaikin puolin hyvä suhde ja aloitettiinkin suhde, kun oltiin aika nuoria enkä minäkään ensimmäisinä vuosina halunnut lapsia tai naimisiin. Mies oli kyllä rakastava ja huomaavainen. Jossain vaiheessa, kun otin puheeksi näitä tulevaisuuden haaveita, niin vastaili jotain ympäripyöreää "katsotaan sitten, kun saan sen projektini valmiiksi" ja sanoi, että tottakai haluaa lapsia ja naimisiin, mutta ei ihan vielä. Ajattelin, että asia nyt oli niin, että hän jossain vaiheessa sitten kosii minua ja haluaa lapsia, kun on oikea hetki. Eipä sitten halunnutkaan minun kanssani...

Vierailija
19/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta mielestäni meillä oli kaikin puolin hyvä suhde ja aloitettiinkin suhde, kun oltiin aika nuoria enkä minäkään ensimmäisinä vuosina halunnut lapsia tai naimisiin. Mies oli kyllä rakastava ja huomaavainen. Jossain vaiheessa, kun otin puheeksi näitä tulevaisuuden haaveita, niin vastaili jotain ympäripyöreää "katsotaan sitten, kun saan sen projektini valmiiksi" ja sanoi, että tottakai haluaa lapsia ja naimisiin, mutta ei ihan vielä. Ajattelin, että asia nyt oli niin, että hän jossain vaiheessa sitten kosii minua ja haluaa lapsia, kun on oikea hetki. Eipä sitten halunnutkaan minun kanssani...

Ja teki sen jo aika selväksi noilla ympäripyöreillä vastauksilla. Odotutti vain sen aikaa, että löytyi parempaa tilalle. Jos ei saa selvää vastausta ei kannata jäädä roikkumaan johonkin välitilaan.

Vierailija
20/46 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teki sen jo aika selväksi noilla ympäripyöreillä vastauksilla. Odotutti vain sen aikaa, että löytyi parempaa tilalle. Jos ei saa selvää vastausta ei kannata jäädä roikkumaan johonkin välitilaan.

Niin, helpommin se on sanottu, kuin tehty. Tosin enää en tuollaista virhettä tekisi. Tiedän, että olin liian sinisilmäinen... En tiedä mikä minussa sitten oli vikana, kun vielä päätti pettääkin lopuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi