Lue keskustelun säännöt.
Huh, miehen siskon kolestroliarvo oli yli 7.
Kommentit (3)
Eika ole mies ikina edes kaurapuuroa maistanut (eika suostu maistamaan, kun nayttaa kuulemma kamalalta mielestaan) eika valtellyt " pahoja elainrasvoja" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lääkkeitä en suostu syömään eikä niitä lääkäri enää ole tuputtanutkaan.
Mulla on varmaan tuo ongelma. Millä perustelet sen? Kiinnostaisi saada lisätietoja.