Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

herääkö teidän lapset aikasemmin nyt kun on valosampaa?

Vierailija
11.03.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei jaksaisi millään raahautua joka aamu ylös kuudelta huonosti nukutun yön jälkeen, mutta minkäs teet, kun ipana on virkeänä ja iloisena ylhäällä jo kukonlaulun aikaan!

Vierailija
2/6 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä lapset nukkuu on ikkunassa kaihtimet sekä sitten mustat verhot (joo-o, lastenhuoneessa ajatteles! ja kuvioina niissä harmaita lohikäärmeitä!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin....joka aamu kahdeksalta herätään, joten ei näytä olevan vaikutusta valolla meidän babyyn onneksi.

Vierailija
4/6 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kuudelta, tai viimeistään puoli seitsemältä ylös. Ennen sain nukkua melkein kahdeksaan.



Tummemmat verhot tai rullaverhot vois ehkä auttaa. Me ei kuitenkaan haluta tinkiä makuuhuoneen tyylistä :) joten yritän suhtautua positiivisesti: töihin meno on kuitenkin pian edessä ja herätykset aikaistuisivat joka tapauksessa.

Vierailija
5/6 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin heräsivät 7 nyt 8 ja meillä on makkareissa tosi tummat rullaverhot.

Vierailija
6/6 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin jo ennen seitsemää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi