Mitä tehdä...tyttöystäväni kertoi eilen olevansa raskaana minulle ja puolen vuoden päästä olisi toimitus
Sitä minä vaan kun mulla on siemenjohtimet pätkäisty 5 vuotta sitten ja siemennesteessä tutkitusti ei ole siittiöitä.
Rakastan kyllä tyttöystävääni ei siinä mitään.Sehän tästä vaikeaa tekeekin.
Minulla tulee olemaan miljoonaomaisuus kun perin ainoana lapsena ison teollisuusyrityksen vanhemmiltani.
Kommentit (61)
Haluaisin jälleen kerran sanoa Ap,että juttusi ei ole totta. Ei koskaan,kukaan miljonääri tai tuleva hae täältä neuvoa. Sitä varten on ammattilaiset. Halusi vain kokeilla kykyäsi kirjoittaa fiktiota.
Joo. Niin varmaan peritkin. Makaat p-kaisessa sängyssäsi jossakin nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole muuta kuin isyyden testaaminen lapsen syntymän jälkeen, aivan selvä homma. Se mua ihmetyttää, että miksi mies teettää vasektomian mutta haluaa silti käyttää kondomeja?
Sukupuolitautien ehkäisyyn, tyttöystävällä on herpes.
Täysin keksitty juttu. Joku teini on keksinyt muka hauskan jutun aiheen, ja saanut tosikot ottamaan asiaan kantaa. Ehkä katsellut liikaa vanhoja kotimaisia elokuvia.
Show-juttu. kirjoitti:
Täysin keksitty juttu. Joku teini on keksinyt muka hauskan jutun aiheen, ja saanut tosikot ottamaan asiaan kantaa. Ehkä katsellut liikaa vanhoja kotimaisia elokuvia.
Juuri näin. Viisas kommentti.
Show-juttu. kirjoitti:
Kommentin voi silti kirjoittaa asiallisesti vaikka heti ensimmäisestä lauseesta tajuaa, että jutussa ei ole mitään totta.
No olihan tässä tällasta ihan kivaa Kaunari-tyylistä viritystä. :D
Ei tuo suhde kanna mihinkään. ukko joka ei osaa puhua ja salailee. Terve moi, hyvä yritys provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: mitä miljonäärivanhempasi pitävät siitä, että heidän ainoa lapsensa on teettänyt itselleen vasektomian?
Tätä minäkin ajattelin, että joko ap on miettinyt kenelle testamenttaa ne miljoonat? Ehdotan sitä dna testiä ja kun selviää, että lapsi on komean naapurin Pekan, testamenttaa rahasi kulkukoirien steriloimiseen ja tietenkin kodittomien kissojen sterkkaamiseen niin saadaan sekin ongelma hoidettua. Vielä haluan kysyä( ja toivon, että vastaat), että miksi jaksat tejdä näitä provoja ja vieläpä näin läpinäkyviä? Ja aina tämä sama aihe eri variaatioina. Eli kavala nainen ja puhtoinen ja vasektomian tehnyt ap :)
Koska sehän ei mitenkään olisi mahdollista, että naiset voisivat olla näin kavalia?
Tämä voi olla ainoa tapa saada oma lapsi. Mietippä sitä
Kyllähän noita sattuu mutta aloittaja on provoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole muuta kuin isyyden testaaminen lapsen syntymän jälkeen, aivan selvä homma. Se mua ihmetyttää, että miksi mies teettää vasektomian mutta haluaa silti käyttää kondomeja?
Sukupuolitautien ehkäisyyn, tyttöystävällä on herpes.
Joojoo 😂 Miks oot halunnut noin kovasti salata vasektomian muijalta? Sulla on varmasti TOSI hyvä syy siihen... Meinaan, että jos kuitenkin joskus vetelette paljaalla ni eikö olis ihan kiva mennä loppuun asti? Kun kerran se ehkäisy on hoidettu ja pikku herpeksetkään ei ny aivan joka kerta sua haittaa...
Selvää pässin lihaa: jos ap on jättänyt kertomatta vasektomiasta tyttöystävälleen ja tyttöystävä on jättänyt kertomasta rakastajasta poikkikselle, niin tässä on loistava pari! He todella ansaitsevat toisensa!
Nyt vaan äkkiä kosinta ja mahtihäät! Onnea :)
Vierailija kirjoitti:
No pidät huolen ettei se noita saa mitään. Tuollainen pettäjä kuuluu kadulle. Nyt otat eron, et ota elämääsi uusia naisia ja alat nauttia! Nainen kärsikööt äpäränsä kanssa.
Kuka vuonna 2017 puhuu ÄPÄRÄSTÄ?
Asia selviää sitten kun isyystesti voidaan tehdä. Sen jälkeen aloittaja voi päättää, jatkaako suhdetta vai ei.
(Mahtaako olla totta tuo miljoonaperijä ja teollisuuslaitos, jotenkin minulle tuli television mukamiljonääripoikamies-ohjelma mieleen.)
Ap on ite syntynyt toisen kakarana ja aiheuttanut vanhempiensa eron ja kääntää toiseksi asiansa. Voi voi. Provo lapsonen. Kasva aikuiseksi. Juttujen perusteella taitaa olla jo myöhäistä. Äitis varmaan ylpeä kun provoilet paskaa täällä. Hävettäis olla sinä
Adolf kuuluu Salkkareiden käsikirjoitustiimiin?
Ap:lle. Ihan ensiksi mietit, että haluatko itsellesi perillisen? (Suosittelisin konsultoimaan myös vanhempiasi.) Jos vastaus on kyllä, niin viet tyttöystäväsi vihille pika-pikaa.
Jos vastaus on ei, niin sitten kertonet tyttöystävällesi, mitä sinulle on tehty.
Terveisin naapurisi Porvoosta
Tyttöystävä hankkiutunut raskaaksi ap:lta kysymättä eli jättänyt ehkäisyn omin päin pois, vaikka ehkäisynä on vasektomia, kondomi ja coitus interruptus? Nyt mä en ihan hoksaa, miten se nainen on sen tehnyt.