Mitä tehdä...tyttöystäväni kertoi eilen olevansa raskaana minulle ja puolen vuoden päästä olisi toimitus
Sitä minä vaan kun mulla on siemenjohtimet pätkäisty 5 vuotta sitten ja siemennesteessä tutkitusti ei ole siittiöitä.
Rakastan kyllä tyttöystävääni ei siinä mitään.Sehän tästä vaikeaa tekeekin.
Minulla tulee olemaan miljoonaomaisuus kun perin ainoana lapsena ison teollisuusyrityksen vanhemmiltani.
Kommentit (61)
Adolf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: mitä miljonäärivanhempasi pitävät siitä, että heidän ainoa lapsensa on teettänyt itselleen vasektomian?
En tiedä. En ole kertonut. Ei minusta kuulu heille se asia mitenkään.
Jos olisit poikani ja kuulisin tästä jättäisin sinut perinnöttömäksi. Mieluummin jättäisin omaisuuteni muille sukulaisilleni.
Lakiosan jättämisen yrittäisin estää, käytöksesi loukkaa minuakin syvästi.
Vierailija kirjoitti:
vai että on tutkittu siemennesteesi, ja silti on kastroitu, vaikkei siittiöitä ole nesteessäsi? hahahahah! Huvittavaa, eikö?
Mikä tässä huvittaa?
Miksi haluat käyttää sanaa kastroitu? Ahdistaako tällaiset asiat sinua? Onko sinulle ongelma, että joku mies teetättää sterilisaation ja silti on oikea mies? Jos ap olisi kastroitu, hän ei sekstailisi enää.
Spermaha tutkitaan kaikilta vasektomian jälkeen sen varmistamiseksi, että siittiöitä ei enää siihen tule.
Ap:nä menisin heti uuteen sperma-analyysiin sen selvittämiseksi, ovatko siemenjohtimet kasvaneet yhteen. Ja sitten lapsen syntymän jälkeen toki teetättäisin isyystestin.
Paitsi että tyttöystäväsi on nyt osoittanut olevansa epäluotettava pettäjä hän mitä ilmeisemmin on epäluotettava koska on hankkiutunut raskaaksi sinulta kysymättä eli jättänyt ehkäisyn omin päin pois. Törkeintä mahdollista epäluottamusta osoittaa tuo viimeisin tekonen. Epäluotettava ihminen kaikin puolin. Tuollaista ehkäisyn pettämistä sattuu naisille usein juuri miljonäärien ja miljoonaperijöiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: mitä miljonäärivanhempasi pitävät siitä, että heidän ainoa lapsensa on teettänyt itselleen vasektomian?
Tätä minäkin ajattelin, että joko ap on miettinyt kenelle testamenttaa ne miljoonat? Ehdotan sitä dna testiä ja kun selviää, että lapsi on komean naapurin Pekan, testamenttaa rahasi kulkukoirien steriloimiseen ja tietenkin kodittomien kissojen sterkkaamiseen niin saadaan sekin ongelma hoidettua. Vielä haluan kysyä( ja toivon, että vastaat), että miksi jaksat tejdä näitä provoja ja vieläpä näin läpinäkyviä? Ja aina tämä sama aihe eri variaatioina. Eli kavala nainen ja puhtoinen ja vasektomian tehnyt ap :)
Jos kyseessä on tyttöystävä ei porvoolaisillakaan porvareilla pidetä kumppania automaattisesti isänä. Sano vielä, että olit koko syksyn työmatkalla kaukomailla.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että tyttöystäväsi on nyt osoittanut olevansa epäluotettava pettäjä hän mitä ilmeisemmin on epäluotettava koska on hankkiutunut raskaaksi sinulta kysymättä eli jättänyt ehkäisyn omin päin pois. Törkeintä mahdollista epäluottamusta osoittaa tuo viimeisin tekonen. Epäluotettava ihminen kaikin puolin. Tuollaista ehkäisyn pettämistä sattuu naisille usein juuri miljonäärien ja miljoonaperijöiden kohdalla.
Mitenkähän paljon näitä miljonäärejä Suomessakin on? Ja oletko kuullut, että niille kenellekään olisi näin käynyt??? Montako vahinko raskautta esim Herliineillä on ollut? Taitaa nämä AV-palstan miljönäärit olla miljonäärejä vain unelmissaan. Ja onkohan tämänkään aloituksen tehnyt uliuli edes päässyt sänkyyn naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kyselen minäkin, että mitähän asia vanhemmille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se petollinen akka! Lapsi ei ole sinun!
Vaadi aborttia!
Mikä oikeus ap:llä on vaatia aborttia, jos lapsi ei edes ole hänen? Ei ap voi tuollaisesta asiasta päättää eikä olla vaatimassa yhtään mitään. Jos hän olisi lapsen isä, voisi vaatia oman lapsensa lopettamista, mutta ei toisen lasta. Mutta täytyy kyllä sanoa, että aina vaan huonommaksi menee nämä provot. Ja onko tämä ap itse, joka vastailee näillä"kamala akka, jätä se" kommenteilla? Koska eihän näitä provoja kukaan voi ottaa tosissaan?
Olet siis vanhempiesi ainut perillinen. Olet käynyt sterilisaatiossa. Oletko ihan ns. normaali, vai onko jokin instanssa velvoittanut sinut moiseen tekoon? Kaukokatseisuus sinulta ainakin puuttuu. Kuka perii sinut, kun se aika koittaa, kun sinä olet estänyt jälkeläisten tulon? Meneekö valtiolla? Vai sedille ja tädeille. Serkuthan eivät peri.
Kun lapsi on syntynyt. teetät DNA-testin. Siitä selviää, onko mahdollista, että olet siittänyt lapsen, vain onko tyttöystävä tehnyt sinusta aisankannattajan.
Vierailija kirjoitti:
No pidät huolen ettei se noita saa mitään. Tuollainen pettäjä kuuluu kadulle. Nyt otat eron, et ota elämääsi uusia naisia ja alat nauttia! Nainen kärsikööt äpäränsä kanssa.
Vai pitäisi tyttöystävästä ottaa ero. Minä olen luullut, että se tapahtuu sanomlla, että seurustelu loppui minun osalta tähän.
Nyt on kyllä joku huijari vetänyt isot rahat joltain tyhmyriltä, joka on luullut, että seurustelukumppanista eroamisessa pitää maksaa jotain.
Olen iloinen että saatte lapsen. Vanhempasi ilahtuvat varmasti, ovat pitkään odottaneet perillistäsi, heidän ei tarvitse tietää että et ole lapsesi biologinen isä.
Kauheinta tässä on se, että teollisuuspohatan poika katkaisee sukunsa ketjun. Ehkäpä vanhempasi ehtisivät vielä adoptoimaan muutaman lapsen vai voisivatko tehdä vielä itse sinulle sisaruksia. Ajatella kaikki miljardit ja sinun jälkeesi ne jäävät valtiolle. Vai oliko tarkoituksena tuhlata miljardit itse?
Mitä tulee tyttöystävääsi, kerro hänelle että olet kieltäytynyt vanhempiesi perinnöstä. Testamentti on tehty Espanjassa (mikä on vanhempiesi virallinen kotimaa) ja suvun 5 miljardin omaisuus menee Kodittomien Kissojen ry:lle. Testamenttia säilytetään Espanjan keskuspankin kassaholvissa ja asianajaja Juan Carlos laittaa asian välittömästi vireille, kun vanhemmistasi aika jättää.
Niin, ap on yli 35-vuotias mutta ei ole tullut kertoneeksi "tyttöystävälleen" että on steriili?
Ja rikkaat yrittäjävanhemmat eivät ole koskaan ottaneet puheeksi firman tulevaisuutta vaikka perillinen on jo keski-ikäinen? Muuta kuin että tämä yksi perillinen perii kaiken, ja vanhemmat ei edes kysy mitään vaikka seuraavaa sukupolvea ei näytä olevan tulossa? Ehkä nämä vanhemmat ovat juuri puhuneet "tyttöystävälle" että yritä hankkiutua raskaaksi että saadaan suku jatkumaan?
Ja ap vielä kaiken lisäksi ei sano mitään kun "tyttöystävä" ilmoittaa olevansa raskaana, eli on todennäköisesti pettänyt... tulee vaan kylmän viileästi tänne kirjoittelemaan....
Eihän tuossa ole muuta kuin isyyden testaaminen lapsen syntymän jälkeen, aivan selvä homma. Se mua ihmetyttää, että miksi mies teettää vasektomian mutta haluaa silti käyttää kondomeja?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu hänen vanhemmilleen. Eiköhän omaisuudelle löydy aina ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole muuta kuin isyyden testaaminen lapsen syntymän jälkeen, aivan selvä homma. Se mua ihmetyttää, että miksi mies teettää vasektomian mutta haluaa silti käyttää kondomeja?
Varmaan haluaa varmistaa ettei niitä lapsia todellakaan tule. Onko vasektomia 100% varma?
No NYT on laiska provo, olisit edes vähän yrittänyt. Et edes yrittänyt rakentaa kirjoittamalla mitään tarinaa tuohon ympärille. Yleensä annan ainakin 1 tai 2/10 mutta nyt tulee 0/10.
Yrität siis esittää yli 35-vuotiasta, mutta puhut "tyttöystävästä". Hohhoijaa. No, Porvoossa kaikki on mahdollista.