Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vanhempi antaa lasten juosta sisällä?

Vierailija
02.12.2017 |

Juosseet jo ties miten kauan. Ulkona löytyisi juoksumaastoa kyllä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen vanhempi joka on antanut lasten juosta ja pomppia sisällä. Kunhan tekevät suht turvallisesti (ei siis liukkaalla lattialla ja terävien kulmien lähellä). Meillä on myös tehty voltteja ja rullaluisteltu sisällä. Lisäksi on ollut pehmopalloja sisällä heittelyyn, on ollut myös liukumäki ja pomppulinna sisällä. Liikuntaa lapset ovat saaneet harrastaa, koska pidän lasten liikkumista tärkeänä ja Suomen usein sateisia, kylmiä ja liukkaita kelejä vähemmän motivoivina kaikkeen mahdolliseen liikuntaan.

Vierailija
2/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vanhempi. (Ja huono kerrostalonaapuri)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiinkin, että millainen vanhempi. Ei miten teillä juostaan sisällä..

Vierailija
4/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, tai lähinnä kerrostalossa tota juoksentelua sais vähän miettiä. Onneks mun lapsi osaa käyttäytyä ja leikitään rauhallisia leikkejä sisällä ja ulkona sitten saa meuhkata.

Vierailija
5/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi sisällä ei saisi juosta?

Vierailija
6/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi sisällä ei saisi juosta?

Koska se kuulostaa alakerrassa siltä kuin norsu vetäisi ravia pääsi päällä.

Voisi ottaa itseäsikin päähän, jos yrittäisit vaikka rauhassa lukea kirjaa viettäen sitä helkkarin ihanaa ”lapsivapaata” aikaasi.

Vierailija
7/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen vanhempi joka on antanut lasten juosta ja pomppia sisällä. Kunhan tekevät suht turvallisesti (ei siis liukkaalla lattialla ja terävien kulmien lähellä). Meillä on myös tehty voltteja ja rullaluisteltu sisällä. Lisäksi on ollut pehmopalloja sisällä heittelyyn, on ollut myös liukumäki ja pomppulinna sisällä. Liikuntaa lapset ovat saaneet harrastaa, koska pidän lasten liikkumista tärkeänä ja Suomen usein sateisia, kylmiä ja liukkaita kelejä vähemmän motivoivina kaikkeen mahdolliseen liikuntaan.

Ja kirkkaimman kruunun saa... naapureista välittämätön supermamma. Onneksi olkoon!

Vierailija
8/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirkkaimman kruunun saa... naapureista välittämätön supermamma. Onneksi olkoon!

No me olemmekin asuneet aina lasten kanssa omakotitalossa, joten sisällä juoksentelu ja pomppiminen ei häiritse naapureita. Aloittaja jätti mainitsematta kerrostalon tai naapurien häirinnän. Ja meillä lasten liikuntaan panostettu normia enemmän, mutta emme ole kuitenkaan ainoita.

Vierailija
9/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan entisessä koulussa, joten lapset ja heidän ystävänsä saavat ihan vapaasti juosta ja remeltää voikkasalissa...eipä ole koskaan kaduttanut koulun osto ja remontointi.

Vierailija
10/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ainakin yksi ruskeahiuksinen, positiivinen, analyyttinen, epävarma, diabetesta sairastava omakotitaloasuja.

En ymmärrä kysymystä, tuskin me lasten juoksentelun sallivat ollaan kovin homogeenistä massaa. Jos joku yhdistävä "millainen" pitää määritellä niin kai se on se

"sisällä juoksentelun salliva".

Vierailija
11/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai tuo riippuu vähän siitäkin millaiset tilat kotona on. Meillä on pieni koti ja uusperhe johon kuuluu 2 miehen vilkasta lasta. Oma lapseni on jo vanhempi, ja hänen kanssaan ulkoilin aikanaan niin paljon, ettei sisällä tarvinnut riehua. Nämä miehen lapset laittavat koko kämpän tasaiseksi jos ei koko aikaa kiellä. Ja joo, olen kieltänyt kaiken sisällä riehumisen ja juoksemisen, ulos on mentävä kun on sellaista energiaa. Jos olisi enemmän tilaa, ei varmaan niin paljoa haittaisi. Ja äitinsä kanssa elävät ihan pellossa, että saavat siellä ilmeisesti tehdä ihan mitä vain,. Että hyvä siksikin että oppivat ottamaan muitakin huomioon. 

Vierailija
12/12 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka vihaa lastaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi