Exän ja lasteni isän uusi naisystävä koittaa kasvattaa lapsiamme vaikka on itse lapseton
En ole mitenkään stalkannut mutta mitä nyt somesta näin niin tuollainen kolmekymppinen hupakko, kenellä ei ole lapsia, ja koiriin on "hieman" liian läheiset välit (korvaa lapsia näillä). Oli sitten akka laittanut poikieni puhelimet takavarikkoon, kun olivat niillä näpränneet myöhään yöllä kun kavereita oli yökylässä. Se akka jos vielä koskee MUN ostamiin vempaimiin pojilleni niin saa kuulla kunniansa. Mokomakin lapseton luulee tietävänsä YHTÄÄN MITÄÄN laspsten kasvattamisesta!
Kommentit (22)
Siis otti puhelimet pois, yöllä ja sä vingut!!!
Ihailtavaa, että joku niitä pentuja kasvattaa.
Jonkunhan ne täytyy kasvattaa , jos ap ei osaa.
Minä viimeisimpänä kehtaisin pyytää exäni ja lapseni isän nykyistä kasvattamaan (tai varsinaisesti osallistumaan) lastani, mutta enemmän kuin mielellään saa olla tietenkin mukana juuri niin paljon kuin haluaa. Toki jos olisi joku ihmishirviö niin varmasti älähtäisin, mutta hän ei ainakaan ole, vaan fiksu nainen jolla on hyvät elämänarvot ja hyvä tapa olla lapsen kanssa (eli rajoja ja rakkautta). Ja on muuten minua (27v) nuorempi ja lapsetonkin vielä kaiken lisäksi.
Eli lapsia voi kasvattaa vain sellainen jolla on ollut lapsia aiemmin ?
P.s
Tekstisi perusteella olet katkera. Suosittelen että päästät menneestä irti ja katsot eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole mitään oikeutta antaa käskyjä lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole mitään oikeutta antaa käskyjä lapsilleni.
Yleensä vihaan wt sanaa mut nyt onkyl melkei pakko; wt eukko vinkuu täällä kun joku kasvattaa eli välittää lapsistaan. Oot varmaan opettajien painajainen, ei mun kulta-petteri oo kiusaaja, se toinen oli, ope on h**ra jos väittää mun lapsesta sellasta!
Lapsia ja koiria koulutetaan samoilla tavoilla, joten eiköhän hän tiedä mitä tekee.
Sen kotona on sen säännöt. Yritä ymmärtää tämä tosiasia.
Kyllä jokainen saa päättää oman kotinsa säännöt. Oman katon alla majailevia lapsia saa ja pitää opastaa toimimaan järkevästi. Fiksu äitipuoli!
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkään stalkannut mutta mitä nyt somesta näin niin tuollainen kolmekymppinen hupakko, kenellä ei ole lapsia, ja koiriin on "hieman" liian läheiset välit (korvaa lapsia näillä). Oli sitten akka laittanut poikieni puhelimet takavarikkoon, kun olivat niillä näpränneet myöhään yöllä kun kavereita oli yökylässä. Se akka jos vielä koskee MUN ostamiin vempaimiin pojilleni niin saa kuulla kunniansa. Mokomakin lapseton luulee tietävänsä YHTÄÄN MITÄÄN laspsten kasvattamisesta!
Hyvin kasvatetut lapset eivät edes tekisi noin. Olet kasvattanut lapsesi huonosti.
Entä lasten isä? Mikä on hänen rooli kasvatuksessa.
Sehän on vain hyvä että kasvattaa. Ehkäpä enemmän haittaisi, jos lapsoset saisivat touhuta mitä tahtovat ilman rajoja.
Tuo olisi epäreilua vain siinä tapauksessa, että koirat saisivat roikkua puhelimessa kaiken yötä. Niele tappiosi ap.
Ei ole varmasti helppo astua äitipuolen rooliin,varsinkin jos lasten äiti käyttäytyy kun keskenkasvunen kakara.Molemmissa kodeissa on omat sääntöstä ja lasten on niitä kunnioitettava,piditpä sitten itse tästä isän uudesta kumppanista tai et.
joo joo