Miten rumasta naisesta saisi kauniimman?
Pahin ongelmani on kasvot: nenäni on liian iso, poskipääni ovat aivan liian voimakkaat (kasvojen "luusto" liian voimakas), suuni on liian iso ja huuleni ovat liian paksut sekä leukani on liian pieni. Olen tässä pähkäillyt nenä- ja leukaleikkausta (tai tapauksessani lähinnä leukaimplanttia), mutta miten poskipäät saisi litteämmiksi?
Vartalonikin on ongelmallinen, siis mulla on ns. päärynävartalo eli peppuun ja lantiolle kertyy helposti ylimääräistä, vaikka olisin muuten hoikka. Rinnat ovat kokoa B75 eli liiam pienet myös. Muuten kroppa on periaatteessa ok, mutta peppua pitäisi saada pienemmäksi ja kapeammaksi. En oikein tiedä, mikä treeni kutistaisi nimenomaan sitä aluetta, jos on muutenkin hoikka, kun haluaisin vahvistaa hartioita ja käsivarsia kuitenkin salitreenillä.
Alan olla aivan kypsä tähän ulkonäköongelmaani, joka on käytännössä pilannut elämäni täysin (ei ole puolisoa, enkä uskalla hakea sosiaalisuutta vaativia työtehtäviä töissä) ja johon ei kampaamo, vaatteet tai meikki auta, sillä ongelmanani on vääränlaiset piirteet ja vartalon muoto. Help!!!!
Kommentit (65)
Alkoholi saa todistetusti rumat naiset näyttämään paremmilta. Se taika vain raukeaa aamulla promillien laskettua. Silloin joko häivytään nopeasti rikospaikalta tai heivataan akka ulos. Sitten suoritetaan katumusharjoitus jossa vannotaan itselle ettei koskaan enää. Kunnes taas elukka kännissä ottaa vallan.
Omien ja muiden kokemusten perusteella elukka on syyllinen lähes kaikkeen. Se tuo taikajuoma perkele vapauttaa tuon elukan ja mies parka joutuu kärsimään seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko terapeutti ja narsistiketjujen trollia. Miehellä köyhä elämä esiintyä naisena, epäuskottavasti.
En ole trolli ja olen nainen. Miten olisin muka "epäuskottava naisena"? Ilmeisesti rumuuteni paistaa läpi kirjoitustyylistäni, sillä olen rumuudessani liian epänaisellinen. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvailusi perusteella olet kaunis :)
Kiitos. :) Tosielämässä olen saanut olla kyllä joko yksin, onnettomasti rakastunut tai huonossa suhteessa ainoastaan. Kavereitakin on aivan muutama, lähinnä lukioajoilta. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi saa todistetusti rumat naiset näyttämään paremmilta. Se taika vain raukeaa aamulla promillien laskettua. Silloin joko häivytään nopeasti rikospaikalta tai heivataan akka ulos. Sitten suoritetaan katumusharjoitus jossa vannotaan itselle ettei koskaan enää. Kunnes taas elukka kännissä ottaa vallan.
Omien ja muiden kokemusten perusteella elukka on syyllinen lähes kaikkeen. Se tuo taikajuoma perkele vapauttaa tuon elukan ja mies parka joutuu kärsimään seuraukset.
Ok. :) Itse en juurikaan käytä alkoholia, enkä viehäty kovin humalaisista ihmisistä, joten en ole kohdannut niitä "elukan valtaamia" myöskään. :) t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pahin ongelmani on kasvot: nenäni on liian iso, poskipääni ovat aivan liian voimakkaat (kasvojen "luusto" liian voimakas), suuni on liian iso ja huuleni ovat liian paksut sekä leukani on liian pieni. Olen tässä pähkäillyt nenä- ja leukaleikkausta (tai tapauksessani lähinnä leukaimplanttia), mutta miten poskipäät saisi litteämmiksi?
Vartalonikin on ongelmallinen, siis mulla on ns. päärynävartalo eli peppuun ja lantiolle kertyy helposti ylimääräistä, vaikka olisin muuten hoikka. Rinnat ovat kokoa B75 eli liiam pienet myös. Muuten kroppa on periaatteessa ok, mutta peppua pitäisi saada pienemmäksi ja kapeammaksi. En oikein tiedä, mikä treeni kutistaisi nimenomaan sitä aluetta, jos on muutenkin hoikka, kun haluaisin vahvistaa hartioita ja käsivarsia kuitenkin salitreenillä.
Alan olla aivan kypsä tähän ulkonäköongelmaani, joka on käytännössä pilannut elämäni täysin (ei ole puolisoa, enkä uskalla hakea sosiaalisuutta vaativia työtehtäviä töissä) ja johon ei kampaamo, vaatteet tai meikki auta, sillä ongelmanani on vääränlaiset piirteet ja vartalon muoto. Help!!!!
En näe tuossa mitään rumaa. Todennäköisesti en pitäisi sinua rumana, vaikka näkisinkin sinut. Ainoat naamat, jotka mielestäni ovat olleet oikeasti rumia, ovat olleet oikeasti epämuodostuneita tai onnettomuudessa turmeltuneita.
B75-kokoiset rinnat eivät ole pienet vaan keskikokoiset. A- ja AA-kokoiset ovat pieniä. Kaikki miehet eivät edes innostu jättirinnoista. Ei kannata alkaa pelkästään miesten takia kauneusleikkauksiin, koska joillekin miehille kauneusleikkaus on turn-off. Jotkut miehet myös pitävät kuvailemasi kaltaisista lantioista ja pepuista (varsinkin yhdistettynä muuten hoikkaan vartaloon moni kokee kropan yltiönaiselliseksi). Kauneusleikkaukset eivät myöskään korjaa itsetunto-ongelmia.
Joku vaan alapeukuttaa kaikkea, mitä kirjoitan. Aika masentavaa. Mitä oikein kuvittelet minusta ja mikä minussa noin pahasti häiritsee? Ei mun aloittamia ketjuja ole pakko lukea, jos noin paljon häiritsee. Et varmaankaan tiedä, miltä tuntuu olla ruma ja hyljeksitty ihminen. Kauniina on vain helppo ilkkua epäonnisempia ja alapeukutella. :'( T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään rumaa. Todennäköisesti en pitäisi sinua rumana, vaikka näkisinkin sinut. Ainoat naamat, jotka mielestäni ovat olleet oikeasti rumia, ovat olleet oikeasti epämuodostuneita tai onnettomuudessa turmeltuneita.
B75-kokoiset rinnat eivät ole pienet vaan keskikokoiset. A- ja AA-kokoiset ovat pieniä. Kaikki miehet eivät edes innostu jättirinnoista. Ei kannata alkaa pelkästään miesten takia kauneusleikkauksiin, koska joillekin miehille kauneusleikkaus on turn-off. Jotkut miehet myös pitävät kuvailemasi kaltaisista lantioista ja pepuista (varsinkin yhdistettynä muuten hoikkaan vartaloon moni kokee kropan yltiönaiselliseksi). Kauneusleikkaukset eivät myöskään korjaa itsetunto-ongelmia.
Mussa pahinta onkin naama. Kroppa lähinnä aiheuttaa alemmuuskompleksia verrattuna kapealantioisiin naisiin sekä epäluuloa siitå, voisiko joku muka oikeasti pitää mua viehättävänä, kun en ole ihan standardi-ihanteiden mukainen.
Exäni haukkui mua laudaksi ja pienirintaiseksi sekä isopeppuiseksi ja yritti ilkkua siitä aina, kun vain mahdollista. En näytä keskivertosuomalaiselta, vaan jotenkin "etnisen näköiseltä" (hassu sanonta sinänsä, ovathan kaikki "etnisiä") hieman.
En mä kyllä mitenkään erityisesti miesten makuun kyllä ole (ja vielä vähemmän naisten makuun). :( Olisihan se käynyt jossain elämän vaiheessa ilmi, jos olisi ollut tunkua seuraan, mutta sellaista en ole koskaan kokenut. T. Ap
Charmi tekee kauniiksi. Kauneus hehkuu sisältäpäin. Niin kauan kuin olet epävarma ja pidät itseäsi rumana se oletkin. Sen sijaan että keskityt ulkoisiin seikkoihin keskity kehittämään itseluottamuatasi. Usko siihen että olet kaunis. Pakarasi ovat nykytrendin mukaiset. Rinnat sopivat. Korkeat poskipäät hienoa. Olet upea. Korosta niitä puolia jotka ovat mielestäsi hyvät.. silmät? Paksut huulet? Hiukset?
Kun olet sinut itsesi kanssa voit miettiä kaipaatko niitä leikkauksia. Ja jos joo voit hyvällä mielellä mennä sellaiseen. Sellaisenaan leikkaus ei pelasta sinua itseltäsi.
Raskas pakkelikerros ei useinmiten mielistele vaan toimii vastakohtana. Kevyt ehostus on paras.
Seurasin ystävätärtäni. Hänen ex löi hänen itseluottamuksen lyttyyn ja hän oli aika hiiri, ei ollut mikään kaunotar, aika ruma oikeastaan. Oli raskas alkavartalo, kierot silmät, kyttyränenä ja pienet tissit. Sittemmin löysi hyvän miehen joka kehui kannusti ja oli mies. Nyt hän on löytänyt itsensä kauneuden parista. On meikkaaja/ stylisti. Hehkuu ja on oikeasti kaunis. Hän uskoo siihen että on kaunis ja erityinen ja se näkyy :) eikä mennyt leikkaukseen. Vieläkin on raskas alakroppa ja sama nenä ja silmät, mutta entäs sitten? Katsoin hänen valokuvia ja leukaloksahti.. vau kuinka upean näköinen!
Vahva veikkaus että suurin ongelma on pääsi sisällä ja olet oikeasti ihan taviksen näköinen. Surkea itsetuntosi vetää puoleensa narsisteja, jotka vain haukkuvat ja nauttivat siitä että saavat sinut tuntemaan olosi mitättömäksi.
Sosiaalista kanssakäymistä vaativissa töissä näkee ties minkä näköistä ihmistä. Vanhoja kulahtaneita lihavia mammoja, rumanpuoleisiakin ihmisiä. Kyseisen kaltaisilla ihmisillä on myös ystäviä ja parisuhteita ja pärjäävät oikein hyvin. Vetäytyvän ja itseään vihaavan on vaikea saada hyviä ihmissuhteita.
Lisäksi voin sanoa että moni mies pitää tuon kokoisia rintoja juuri sopivina ja leveä lantio on naisellinen, ei kapea miehen lantio...
Mä ymmärrän ap:ta tosi hyvin, itsekin olen paininut ulkonäköongelmien kanssa koko elämäni. En tiedä miksi itsetuntoni on niin surkea, ikää jo 37 ja edelleen koen vain häpeää. Nenäni on ihan valtava, samoin korvat, lisäksi kasvot todella epäsymmetriset. Kroppa on onneksi normaali ja rinnat isot, nää antaa vähän kasvojen rumuutta anteeksi. Ulkonäkö rajoittaa elämääni: kaupassa pystyn kyllä käymään ongelmitta, mutta mitään harrastuksia mulla ei ole koskaan ollut. Liikun ihmisten ilmoilla vain pakollisen eli työ/kauppa. Tiedän että kyseessä on myös huono itsetunto, mutta kyllä olen silti niin kateellinen normaalin näköisille ihmisille. En tajua miksi juuri minusta piti syntyä tämmöinen ihmishirviö.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:ta tosi hyvin, itsekin olen paininut ulkonäköongelmien kanssa koko elämäni. En tiedä miksi itsetuntoni on niin surkea, ikää jo 37 ja edelleen koen vain häpeää. Nenäni on ihan valtava, samoin korvat, lisäksi kasvot todella epäsymmetriset. Kroppa on onneksi normaali ja rinnat isot, nää antaa vähän kasvojen rumuutta anteeksi. Ulkonäkö rajoittaa elämääni: kaupassa pystyn kyllä käymään ongelmitta, mutta mitään harrastuksia mulla ei ole koskaan ollut. Liikun ihmisten ilmoilla vain pakollisen eli työ/kauppa. Tiedän että kyseessä on myös huono itsetunto, mutta kyllä olen silti niin kateellinen normaalin näköisille ihmisille. En tajua miksi juuri minusta piti syntyä tämmöinen ihmishirviö.
Ymmärrän sinua täysin. Ehkä mulla ja sinullakin voisi auttaa se, jos kävisimme niitä pahimpia keskiverrosta poikkeavia piirteitämme leikkauttamassa. Tosin se vaatii rahaa ja siis säästämistä. Sen jälkeen voisi miettiä terapiaa, jotta saisi korjattua niitä traumoja, joita tämän näköisenä eläminen aiheuttaa jatkuvasti. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vahva veikkaus että suurin ongelma on pääsi sisällä ja olet oikeasti ihan taviksen näköinen. Surkea itsetuntosi vetää puoleensa narsisteja, jotka vain haukkuvat ja nauttivat siitä että saavat sinut tuntemaan olosi mitättömäksi.
Sosiaalista kanssakäymistä vaativissa töissä näkee ties minkä näköistä ihmistä. Vanhoja kulahtaneita lihavia mammoja, rumanpuoleisiakin ihmisiä. Kyseisen kaltaisilla ihmisillä on myös ystäviä ja parisuhteita ja pärjäävät oikein hyvin. Vetäytyvän ja itseään vihaavan on vaikea saada hyviä ihmissuhteita.
Lisäksi voin sanoa että moni mies pitää tuon kokoisia rintoja juuri sopivina ja leveä lantio on naisellinen, ei kapea miehen lantio...
No siis kroppa ehkä vielä menisi, mutta pitäisi olla avarakatseinen ja hyväitsetuntoinen mies, joka ei tuntisi harmitusta ulkonäöstäni. Exäni nimittäin aina harmitteli, kun en ollut tarpeeksi isorintainen ja kapealanteinen (häntä jostain syystä kasvoni eivät häirinneet lainkaan ja hän piti mua kasvoiltani viehättävänä). Kieltämättä huono itsetuntoni houkuttelee ilkimyksiä seuraani myös. Mutta tietty esteetikko minussa tuntee kyllä tuskaa piirteistäni. En todellakaan haluaisi olla tämännäköinen ja sitä on todella vaikeaa vain hyväksyä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meikillä juuri saa huijattua. Jos rahaa ei löydy leikkauksiin, contouring rientää apuun. Vaativa muodonmuutos vie kyllä aina aikaa aamuisin, mutta on sen väärti jos sen tekee oikein.
Salitreenissä keskittyminen yläkroppaan. Lihaksikkaampi selkä ja olkapäät painottavat vartalon mittasuhteita, jolloin alaosa näyttää pienemmältä. Rintoja toki et saa edes penkkitreenillä suuremmiksi, joten silikonit/rasvansiirto rintoihin ovat ainoa vaihtoehto. Alavartaloa ei saa treenillä pienemmäksi, ainoastaan laihdutus voisi auttaa pienentämään, mutta silloin et pysty kauhean pitkään kasvattamaan yläkroppaan lihasmassaa.
Ai ihan khöntöyring :DDD VARJOSTUS on se SUOMENKIELINEN sana. Tsiisus...
Ja käytä hameita jos on lantiota. Talvellakin pitkien saappaiden ja villasukkisten kanssa. Voi laittaa myös säärystimet.
Kasvonpiirteet kuulostaa Virve Rostilta?
Jos ulkonäön erikoisuus on todellinen eikä psyykkinen ongelma, niin ei siihen meikkaaminen auta. Sinulla on vapaata aikaa enemmän kuin perheellisillä, joten keskity olemaan hyvä työssä ja harrastuksissa, tuo hyvää mieltä ja auta heikompia ja löydä itsellesi arvo sillä tavalla. Opettele kestämään ajoittaista yksinäisyyttä ja kiitoksen puutetta ja nauttimaan rauhasta ja vapaudesta. Ulkonäön osalta laita panokset siistiin, tyylikkääseen ja huoliteltuun vaikutelmaan kodin, työroolin, kuntoilun, vaatteiden, kampauksen, ihon ja ihan kaiken muunkin näkyvän suhteen. Tee elämästäsi niin hyvä ja samalla muiden silmissä ok kuin sen voi olla ilman miestä. Jos joku mies sitten sattuu sinuun ihastumaan, hän huomaa löytäneensä kätketyn kultakimpakeen ja pystyy olemaan ylpeä seurastasi - mutta ei se ole tavoite vaan, jos kohdalle sattuu, odottamaton lottovoitto kaiken muun arvokkaan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja käytä hameita jos on lantiota. Talvellakin pitkien saappaiden ja villasukkisten kanssa. Voi laittaa myös säärystimet.
Kasvonpiirteet kuulostaa Virve Rostilta?
Itse olen aina ajatellut, että juuri leveälantioisena en uskalla käyttää hameita tai mekkoja, joten pidän housuja hienoissakin juhlissa. Muistutan teoriassa varmaan Virve R:ää hieman, mutta mulla on suuremmat silmät ja paksummat huulet. Kuvailen itseäni tässä niin tarkkaan, että joku tuttu voisi kohta tunnistaa. T. Ap
Valitettavasti kuitenkin miehet ovat erittäin kranttuja naisten ulkonäön ja iän suhteen. Minulla ei ole ollut kuin aivan muutama suhde koko elämäni aikana ja kyseisissä suhteissa mua kohdeltiin huonosti ja väkivaltaisesti ja tehtiin selväksi, että olen arvoton ja naiseksi kelpaamaton.
Myös jotkut sukulaiseni ovat vinoilleet ulkonäöstäni ja kokevat oikeudekseen huomautella minulle siitä. He jopa edelleen muistuttelevat, miten pitivät mua rumana ja erikoisen näköisenä jo lapsena sen sijaan, että tukisivat minua.
Itsetuntoa on myös todella vaikeaa rakentaa "tyhjän päälle". Jos on oikeasti ruma ja sosiaalisesti epäkelpo, niin keinotekoisella hyvälläkin itsetunnolla tipahtaa nopeasti maan pinnalle, kun saa pari halveksivat katseet ja virnuilevat hymyt vaikkapa junassa tai ratikassa osakseen. T. Ap