Miten rumasta naisesta saisi kauniimman?
Pahin ongelmani on kasvot: nenäni on liian iso, poskipääni ovat aivan liian voimakkaat (kasvojen "luusto" liian voimakas), suuni on liian iso ja huuleni ovat liian paksut sekä leukani on liian pieni. Olen tässä pähkäillyt nenä- ja leukaleikkausta (tai tapauksessani lähinnä leukaimplanttia), mutta miten poskipäät saisi litteämmiksi?
Vartalonikin on ongelmallinen, siis mulla on ns. päärynävartalo eli peppuun ja lantiolle kertyy helposti ylimääräistä, vaikka olisin muuten hoikka. Rinnat ovat kokoa B75 eli liiam pienet myös. Muuten kroppa on periaatteessa ok, mutta peppua pitäisi saada pienemmäksi ja kapeammaksi. En oikein tiedä, mikä treeni kutistaisi nimenomaan sitä aluetta, jos on muutenkin hoikka, kun haluaisin vahvistaa hartioita ja käsivarsia kuitenkin salitreenillä.
Alan olla aivan kypsä tähän ulkonäköongelmaani, joka on käytännössä pilannut elämäni täysin (ei ole puolisoa, enkä uskalla hakea sosiaalisuutta vaativia työtehtäviä töissä) ja johon ei kampaamo, vaatteet tai meikki auta, sillä ongelmanani on vääränlaiset piirteet ja vartalon muoto. Help!!!!
Kommentit (65)
Meikillä juuri saa huijattua. Jos rahaa ei löydy leikkauksiin, contouring rientää apuun. Vaativa muodonmuutos vie kyllä aina aikaa aamuisin, mutta on sen väärti jos sen tekee oikein.
Salitreenissä keskittyminen yläkroppaan. Lihaksikkaampi selkä ja olkapäät painottavat vartalon mittasuhteita, jolloin alaosa näyttää pienemmältä. Rintoja toki et saa edes penkkitreenillä suuremmiksi, joten silikonit/rasvansiirto rintoihin ovat ainoa vaihtoehto. Alavartaloa ei saa treenillä pienemmäksi, ainoastaan laihdutus voisi auttaa pienentämään, mutta silloin et pysty kauhean pitkään kasvattamaan yläkroppaan lihasmassaa.
Ruman ihmisen kannattaa olla persoonallinen. Älä siis edes yritä olla mikään klassisen kaunis vaan ota itsellesi haltuun jokin persoonallinen tyyli ja kanna itsesi ylpeästi.
Kohta ollaan kuitenkin kaikki ryppyisiä roikkuvia ja kuollaan joten mitä väliä.
Päärynä vartalo on sitäpaitsi kaunis muoto, tiukat farkut jalkaan, löysempi kevyt paita ja baanalle.
Naisille tilanne on helppo koska pelkällä fitness-vartalon hankkimisella olet sitä halutuinta naistyyppiä.
Saako mies atleettisella vartalolla naisten kiinnostuksen osakseen? Voin kertoa kokemuksesta että ei saa.
AP, mun mielestä sun rinnat ovat oikein hyvän kokoiset, eivät todellakaan liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Meikillä juuri saa huijattua. Jos rahaa ei löydy leikkauksiin, contouring rientää apuun. Vaativa muodonmuutos vie kyllä aina aikaa aamuisin, mutta on sen väärti jos sen tekee oikein.
Salitreenissä keskittyminen yläkroppaan. Lihaksikkaampi selkä ja olkapäät painottavat vartalon mittasuhteita, jolloin alaosa näyttää pienemmältä. Rintoja toki et saa edes penkkitreenillä suuremmiksi, joten silikonit/rasvansiirto rintoihin ovat ainoa vaihtoehto. Alavartaloa ei saa treenillä pienemmäksi, ainoastaan laihdutus voisi auttaa pienentämään, mutta silloin et pysty kauhean pitkään kasvattamaan yläkroppaan lihasmassaa.
Miten oppisin tekemään sellaisen contouring-meikin ja mitä jos sitten tapaisikin jonkun, jonka kanssa synkkaisi ja sitten pitäisi olla joskus ilman meikkiä? Täytyy tutkia netistä, mutta liittyykö siihen contouring-meikkiin tekniikan lisäksi jotkut erityiset meikit?
Tuo treeniin liittyvä pitää kyllä paikkansa ja olen koettanutkin sitä noudattaa, mutta harmillisesti sitä peppua on todella vaikeaa saada "rasvattomaksi". Tuntuu, että siinä on pehmeyttä ja rasvaa, vaikka treenaisi kuinka paljon. Mun pitäisi varmaan alkaa juosta maratonjuoksua, jotta saisin sen kaiken ylimääräisen pehmeyden pois lantiolta, jos edes sekään auttaisi. Ja tuolloin taas ylävartalokin kuihtuisi. Olen vain jotenkin pahasti epäsuhtainen tapaus. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oppisin tekemään sellaisen contouring-meikin ja mitä jos sitten tapaisikin jonkun, jonka kanssa synkkaisi ja sitten pitäisi olla joskus ilman meikkiä? Täytyy tutkia netistä, mutta liittyykö siihen contouring-meikkiin tekniikan lisäksi jotkut erityiset meikit?
Tuo treeniin liittyvä pitää kyllä paikkansa ja olen koettanutkin sitä noudattaa, mutta harmillisesti sitä peppua on todella vaikeaa saada "rasvattomaksi". Tuntuu, että siinä on pehmeyttä ja rasvaa, vaikka treenaisi kuinka paljon. Mun pitäisi varmaan alkaa juosta maratonjuoksua, jotta saisin sen kaiken ylimääräisen pehmeyden pois lantiolta, jos edes sekään auttaisi. Ja tuolloin taas ylävartalokin kuihtuisi. Olen vain jotenkin pahasti epäsuhtainen tapaus. T. Ap
Kysyit vinkkejä miten muuttua kauniimmaksi: käsitäthän, että kauniiksi et muutu ellet tee pysyviä kirurgisia toimenpiteitä. Kaikki muu on väliaikaista korjaamista. Contouringi tehdään puuteri/voidemaisilla tuotteilla ja erilaisilla meikkivälineillä, kannattaa tutustua.
Naisena on vaikea saada kaikkea rasvaa pois, mutta se ei ole edes pakollista mikäli treenaat näyttävän ylävartalon.
Vierailija kirjoitti:
Ruman ihmisen kannattaa olla persoonallinen. Älä siis edes yritä olla mikään klassisen kaunis vaan ota itsellesi haltuun jokin persoonallinen tyyli ja kanna itsesi ylpeästi.
Kohta ollaan kuitenkin kaikki ryppyisiä roikkuvia ja kuollaan joten mitä väliä.
Päärynä vartalo on sitäpaitsi kaunis muoto, tiukat farkut jalkaan, löysempi kevyt paita ja baanalle.
Mulla on vain sekin ongelma, että olen sellainen periaatteessa kiltti hissukka luonteeltani ja haluaisin olla aika neutraalin huomaamaton. Pukeudun neutraalin klassisesti ja peittävästi, neutraaleihin väreihin (kuten tummansininen, vaaleanruskea, valkoinen ja musta). Hiuksetkin ovat suorat, tasapitkät ja luonnonväriset, raidoitetut tosin.
En halua missään nimessä erottua ja korostaa persoonaa tai mielipiteitäni. Olen ajatuksiltanikin aika rajoittunut ainakin itseni suhteen, vaikka periaatteessa olen tosi liberaali taivaanrannanmaaalari. Siis itseäni kohtaan olen jyrkän "puritaaninen" ja muita kohtaan todella salliva ja rento. Voi olla, että tapani ajatella liittyy juuri rumuuteeni, jolloin haluaisin vain sulautua seinään suunnilleen.
Päärynävartalo ja pienehköt rinnat kuulostaa minusta kauniilta ja naiselliselta. En usko että ainoa ongelmasi on ulkonäkösi, itsetuntosi on varmaan surkea. Luulen että ulkonäössäsi on paljonkin hyvää. Säännöllinen liikunta ja terveelliset elämätavat parantavat itsetuntoa ja saavat myös näyttämään paremmalta.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta paksut huulet ja vähän leveämpi perä ei ehkä olleet muodikkaat 90-luvulla, mutta nyt todellakin ovat! Korosta hyviä puoliasi.
Jos perusolotila on katkera, se kyllä rumentaa valitettavasti vaikka olisi millainen kaunotar. Oletko harkinnut itsetunnon parantamiseksi jonkinlaista terapiaa tms? Suosittelen, etenkin ennen mitään leikkauksia. Jos henkisen puolen saat kuntoon, ja edelleen leikkaukset tuntuu hyvältä idealta niin sit se voisi olla sinulle järkevää.
Vierailija kirjoitti:
"Contour rientää apuun" ... Tuli vähän oksennusta suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit vinkkejä miten muuttua kauniimmaksi: käsitäthän, että kauniiksi et muutu ellet tee pysyviä kirurgisia toimenpiteitä. Kaikki muu on väliaikaista korjaamista. Contouringi tehdään puuteri/voidemaisilla tuotteilla ja erilaisilla meikkivälineillä, kannattaa tutustua.
Naisena on vaikea saada kaikkea rasvaa pois, mutta se ei ole edes pakollista mikäli treenaat näyttävän ylävartalon.
Ok, se on totta. Eli mun tapauksessani nenän kavennus ja sivuprofiilin saaminen suoremmaksi (nyt on hyppyrimäisyyttä nenän sivuprofiilissa). Ja leuka isommaksi. Mutta voisiko poskipäille tehdä mitään vai pitääkö vain yrittää korjata muita epäkohtia? Itse olen myös harkinnut maltillisen kokoisia rintaimplantteja, sillä rintani ovat aika säälittävän pienet, mikä korostuu, jos on vaikkapa alasti. Vaatteet päällä ja topatut rintaliivit alla rintani näyttävät ihan hyviltä jopa, mutta ovathan ne oikeasti liian pienet. Haluaisin näyttää hyvältä myös mahdollisen seurustelukumppanin näkökulmasta. T. Ap
Terapeuttihullu jauhaa taas. Nämä ulkonäköongelmatkin on kuultu miljoonaan kertaan, tosin mitään oikeaa ongelmaahan siinä ulkonäössä ei ole. Älkää vastailko tälle, ruokitte trollia.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt tuolla joskus arviossa, mutta täytyy vielä vartailla paikkoja. Ne leikkaukset vain ovat aika kalliita. :/ Säästän jo sinänsä rahaa leikkauksiin. Arviolta vuosi-pari siinä menee kokonaisuudessaan, mutta sitten toivon loppua sinkkuudelleni, kun oon pahimmat vikani korjauttanut. T. Ap
Ongelmasi ei ole ulkonäkö, vaan ongelma on päässäsi. Äitini on juuri tuollainen ongelmallinen. On muka maailman isoimmat reidet, liian iso leuka, valtava nenä ja otsa, olemattomat hiukset... lista on loputon. Oikeasti hän on ihan tavallinen viisikymppinen nainen, varsinkin jos vähän laittautuu. En ole koskaan tavannut oikeasti niin rumaa ihmistä, etteikö mitään olisi tehtävissä.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Vierailija kirjoitti:
Päärynävartalo ja pienehköt rinnat kuulostaa minusta kauniilta ja naiselliselta. En usko että ainoa ongelmasi on ulkonäkösi, itsetuntosi on varmaan surkea. Luulen että ulkonäössäsi on paljonkin hyvää. Säännöllinen liikunta ja terveelliset elämätavat parantavat itsetuntoa ja saavat myös näyttämään paremmalta.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta paksut huulet ja vähän leveämpi perä ei ehkä olleet muodikkaat 90-luvulla, mutta nyt todellakin ovat! Korosta hyviä puoliasi.
Jos perusolotila on katkera, se kyllä rumentaa valitettavasti vaikka olisi millainen kaunotar. Oletko harkinnut itsetunnon parantamiseksi jonkinlaista terapiaa tms? Suosittelen, etenkin ennen mitään leikkauksia. Jos henkisen puolen saat kuntoon, ja edelleen leikkaukset tuntuu hyvältä idealta niin sit se voisi olla sinulle järkevää.
Olen yli 30-vuotias, joten muistan 90-luvun kauneusihanteet, joista poikkean kieltämättä radikaalisti. Nykyään on kieltämättä vähän oudommat trendit vallalla, mutta omassa ikäluokassani ne vanhemmat ihanteet ovat voimissaan tietääkseni edelleen. Tavallaan on lohdullista olla vähemmän poikkeava, mutta ei se käytännössä vielä auta kohdallani.
En kuitenkaan ole kiinnostunut itseäni nuoremmista (eivätkä he ole ikäni vuoksi myöskään minusta kiinnostuneita), joten heidän ihanteensa eivät minua valitettavasti auta. :)
Kieltämättä itsetuntoni on huono, mutta ajattelen siten, että se menee käsi kädessä ulkoisenkin puolen kanssa. Toisin sanoen itsetuntoni on muodostunut niin heikoksi juuri rumuuteni vuoksi. Kaikki ne ikävät kommentit lapsuudesta lähtien sekä pakit ihastuksiltani ovat romuttaneet itsetuntoani entisestään. Juuri kun olen tsempannut, treenannut jne. ja menen tekemään aloitteen ja saan sitten pakit, niin tuntuu siltä, ettei mikään auta ja ettei toivoa enää ole lainkaan. T. Ap
Voi huoh! Hyvällä itsetunnolla varustettuna elämä maistuu vaikka ei olisi missi. Naurettavaa ap että luulet nenäleikkauksen tai vastaavan auttavan ongelmaasi, mikä on Olematon Itsetunto. Ja se ei johdu ulkonäöstä.
Lisäksi hävettää jutella ihmisille, joten en pysty yatävystymään uusien ihmisten kanssa ja nolottaa kulkea julkisissa kulkuvälineissäkin, kun hävettää olla tämän näköinen. Perusolotilani on häpeilevä, katkera ja vihainen. Olen saanut suurimmilta ihastuksenkohteiltani elämässäni myöskin luonnollisesti pakit, viimeisimmät periaatteessa noin vuosi sitten. Olen todella katkera, etten voi kokea rakkautta, sillä näytän tältä. Olisi ihanaa olla lopulta sellainen kuin muutkin ihmiset, jolloin saisi kokea mukavia ja onnellisia asioita elämässä. T. Ap