Miten voin olla kommentoimatta veljeni vaimon ylipainoa jouluillallisena
Meillä on siis tavalliseen tapaamme jouluna jouluillallinen. Tilanne on siis se, että veljen vaimo on lihonut noin 30 kiloa vuoden aikana ja on siis aikamoinen punkero. Pelkään, että otan muutaman lasin viiniä liikaa niin kuin viime vuosina ja alan kommentoimaan hänen ulkonäköänsä. T: M36
Kommentit (129)
Ehkäpä siten, että hänkään ei kommentoi sun mikromunaasi ja alhaista älykkyysosamäärääsi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä mainitakin. Paitsi jos johtuu sairaudesta. Mutta jos ei johdu, hänen pitäisi jättää jouluateria väliin. On ihan yleiskohteliaisuutta pysyä peruspainossa.
Joo, paras tapa laihtua 30 kg vuodessa on nimenomaan se, että on jouluaattoillan syömättä ja pahalla mielellä. Tätähän kaikki asiantuntijat Patrik Borgista lähtien suosittelevat. Upeaa, että olet palstalla jakamassa asiallista tietoa painonhallinnasta ja käytöstavoista. I salute you!
Vierailija kirjoitti:
Vittu oot inhottava ihminen. Veljen vaimo voi laihduttaa ne 30kg, mutta sinä et tule pääsemään tuosta kuvottavasta luonteestasi eroon millään.
Mietippä sitä!
Henkilöhyökkäys. Osui ja upposi? :D
maestro oli visionääri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu oot inhottava ihminen. Veljen vaimo voi laihduttaa ne 30kg, mutta sinä et tule pääsemään tuosta kuvottavasta luonteestasi eroon millään.
Mietippä sitä!
"Osui ja upposi" vasta on tuore ja iskevä argumentti :D Seuraavaksi voit lyödä vaikka kateuskorttia pöytään, niin on sullakin annettavaa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertaisesti opettelet hyvät käytöstavat, et juo liikaa etkä kommentoi. Koska jos teet, kuten suunnittelet, niin se veljen vaimo saattaa kommentoida jotain epämukavaa sinusta. Lipsahtaa vaikka se toissavuotinen aborttisi vanhempiesi tiedoksi tai se, että somessa valitat koko ajan miehesi laiskuutta.
Eihän minulla edes ole parisuhdetta!
Miksiköhän ei ensinkään hämmästytä.
Vierailija kirjoitti:
maestro oli visionääri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä!
"Osui ja upposi" vasta on tuore ja iskevä argumentti :D Seuraavaksi voit lyödä vaikka kateuskorttia pöytään, niin on sullakin annettavaa keskusteluun.
Mulla kun sitä onkin vaikka kuinka paljon annettavaa keskusteluun, joten mun ei tarvitse alentua henkilöhyökkäyksiin niin kuin joidenkin muiden. :)
Ap, oletko ajatellut hakea apua alkoholismiisi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä olen sanonut minä vaimolle, että kannattaako lisää ottaa majoneesisalaattia jouluaterialla.
Oliko viimeinen yhteinen joulu, kun niin hyvin muistat...
Olet mukava.
Pitää syödä hyvin jotta jaksaa.
Meillä on ollut perinteenä kiusoitella ylilihavaa miniää röhkimällä joulupöydässä kun hän ottaa esimerkiksi kinkkua lautaselleen.
Kihniöllä on perinteisesti leikitty ”läskileikkiä” jouluaattona kuusen ympärillä. Siinä juhlaväen lihavin pakotetaan tanssimaan kuusen ympärillä ja suvun muut jäsenet tönivät häntä eteenpäin nauraen ja pilkkasanoja huudellen. Sitä jatketaan kunnes ilopilleri ei pysy enää jaloillaan vaan kellahtaa kumoon itkua tyrskien. Monet makoisat naurut on naurettu tuota seuratessa.
Kun näitä palstan kertomuksia humalassa toilailevista miehistä lukee, niin aina vaan vahvistuu ajatus, että valintani on ollut oikea eli jääminen vanhaksipiiaksi. Ei ainakaan oma ukko ole toilailemassa. Ja läheiset alkavat olla jo niin huonossa hapessa, ettei alko enää maistu. Toisin sanoen teot ja puheet pysyvät sivistyneellä tasolla.
Pidät pääsi kiinni etkä juo sitä punkkua!
Tänään on läskiprovo - ketjujen vuoro?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3037451/alma-se-vaan-ei-valita-laihdutt…
Tässä lisää läskiprovoa
Vierailija kirjoitti:
No, jätät sitten ottamatta kokonaan niin ei lipsahda!
Niin, alkoholi saa puhumaan sivu suun, mutta kaffe klaaraa pään.
Kasvamalla aikuiseksi. Saattaa olla kyllä sulta liikaa vaadittu..
Minkälainen "mies" arvostelee naisen ulkonäköä? Saatan kuvitella narisevaäänisen, hintelän miesnuttura-hipsuttajan, joka kokee naisten ukonäön arvostelun "meidän tyttöjen jutuksi", koska kukaan Mies ei arvostele suoraan tai edes selän takana naisten ulkonäköä. En voi ämmämäisempää touhua keksiä.
Sano, että en minä millään pahalla, mutta olen huolestunut lihomisestasi. Ja suosittele, että syö vain rosollia jouluaterialla, koska varmaan hän lihoi sen 20 kg viime joulun aterialla.
Tai kysy viattomasti, että oletko huomannut, että olet lihonut?
Tai jos olet laiha, niin rupea kursailemaan, että kiitos en voi nyt otta lisää x-ruokaa, kun saatan lihoa 100 grammaa joulun seutuna muuten ja sitten en enää voisi elää.
Muitakin ihastuttavia joulupöydän keskustelunavauksia voisi löytyä.