Miten voin olla kommentoimatta veljeni vaimon ylipainoa jouluillallisena
Meillä on siis tavalliseen tapaamme jouluna jouluillallinen. Tilanne on siis se, että veljen vaimo on lihonut noin 30 kiloa vuoden aikana ja on siis aikamoinen punkero. Pelkään, että otan muutaman lasin viiniä liikaa niin kuin viime vuosina ja alan kommentoimaan hänen ulkonäköänsä. T: M36
Kommentit (129)
Ihan viattomasti voit todeta, että: ai että kun sulle maistuu hyvin nuo joulutortut, tai että on sinusta ihan ok syödä kaksi kiloa kinkkua aterialla. Muista myös tarjoilla kinkun paistirasvoja, koska nainenhan tykkää rasvasta. Voit myös kertoa hauskoja tarinoita lihavista porsaista, jotka ovat sympaattisia eläimiä. Näillä eväillä pärjäät hienosti.
Olen itse hoikka ja saanut kyllä kuunnella sukulaispöydässä huomautuksia tyyliin ” otapa nyt vielä lisää, saat vähän läskiä luiden päälle jne. Ja en ole anorektisen laiha, ainoastaan hoikka. Tietenkin, ylipainoisten sukulaisten silmissä ns erilainen. Kukaan ei ole pöydässä puuttunut hoikan ihmisen mollaamiseen.
Miksi sitä pitää juuri jouluna kommentoida? Etkö voisi tehdä sen vaikka heti nyt poisalta, niin saatte sitten viettää mukavan joulun eripaikoissa?
Ehkä he ansaitsevat sivistyneempää seuraa, joten rohkeasti nyt puhelin käteen ja mokaa nyt.
Debiilien juttuja, vähä-älyisyys, alentunut toimintakyky paljastuu näiden möläytysten myötä - ei kannata välittää näitten jutuista ollenkaan tai sitten tällaisia heikkoja voi vastaavasti sortaa ja murentaa heidän jo ennestää heikkoa itsetuntoa vittuilemalle heikkouksistaan - yleensä mielenterveet ihmiset näkevät tyypin heikkolahjaisuuden ja säälivät tuollaisia eivätkä anna takaisin samalla mitalla, ovat armollisia debiiliä kohtaan.
Debiili tarkoittaa lievästi vajaamielistä ihmistä. Debiliteetti on vanha nimitys älyllisen jälkeenjääneisyyden lievimmälle asteelle, jossa henkilön älykkyysosamäärä on 50–70. Nykyään suositeltava nimitys on lievä älyllinen kehitysvammaisuus. Sana debiili tulee latinan sanasta debilis, joka tarkoittaa heikkoa
Olikohan toi trolli koko tapaus? kirjoitti:
Minkälainen "mies" arvostelee naisen ulkonäköä? Saatan kuvitella narisevaäänisen, hintelän miesnuttura-hipsuttajan, joka kokee naisten ukonäön arvostelun "meidän tyttöjen jutuksi", koska kukaan Mies ei arvostele suoraan tai edes selän takana naisten ulkonäköä. En voi ämmämäisempää touhua keksiä.
Juuri näin, joku lyhyt, pienileukainen ja narisevaääninen olmi, joka on katkera siitä, ettei saa naista.
Jospa ehkä aikuisena ihmisenä oppisit käyttäytymään?
Sinäkään tuskin olet täydellinen koska kukaan ei ole ja ihanaa että veljesi rakastaa vaimoaan sellaisena kuin hän on.
Toivottavasti veljesi lipsahtaa vanhemmillesi jotain kivaa sinusta ja voitte näin yhdessä keskustella sinusta :)
Eli sinussa on joku vika,kun sulla ei ole parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
maestro loi trendejä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maestro oli visionääri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu oot inhottava ihminen. Veljen vaimo voi laihduttaa ne 30kg, mutta sinä et tule pääsemään tuosta kuvottavasta luonteestasi eroon millään.
Mietippä sitä!
Henkilöhyökkäys. Osui ja upposi? :D
"Osui ja upposi" vasta on tuore ja iskevä argumentti :D Seuraavaksi voit lyödä vaikka kateuskorttia pöytään, niin on sullakin annettavaa keskusteluun.
Mulla kun sitä onkin vaikka kuinka paljon annettavaa keskusteluun, joten mun ei tarvitse alentua henkilöhyökkäyksiin niin kuin joidenkin muiden. :)
Varmasti on. Odotan näkeväni mm. "Kateelliset mammat öhhöhöö", "Suominaiset on persjalkasii" ja "Tyttis suuttui kun käskin ottaa silikonit". "Mammoilla menee tunteisiin" on myös aina toimiva.
Kieltämättä nyt vaikuttaa vähän siltä, että on mennyt tunteisiin. :(
Voi toki olla väärässä, mutta tuskin olen. :)
Siten, että et mene veljesi vaimon jouluillalliselle:)
Kiedo pari kierrosta ilmastointiteippiä suusi päälle, niin et kommentoi ikävästi ja samalla estät itseäsi ylensyömästä, niin sukulaisten ei tarvitse tulevina jouluina katsella pulskaa olemustasi.
Veljen vaimo tai ehkä veli voi siihen vastata että koska olet itse niin pirun ruma oletpa laiha tai lihava niin säästä muut ihmiset ja häivy näkyvystä.
Vierailija kirjoitti:
Mut sehän se just on, kun ei ole mitään käytöstapoja puhumattakaan älykkyydestä! T:M36
Eipä näytä olevan joo...
"Miten voin olla kommentoimatta veljeni vaimon ylipainoa jouluillallisena"
Olemalla sanaton. Ite ainakin olisin, jos kälyn ylipaino jouluillallisena olisi. Tekisi mieli sanoa että "onpas käl.. *yskis* vähän hämyinen illallinen, anteeksi, vähän hämärää näin kynttilän valossa."
Tai voisin ehkä ruokalajiin liittyen kautta rantain tiedustella veljen femak.. siis emännän olemuksen muutoksen luonnetta. Esimerkiksi ollakseni mukamas mukana ruokatrendien hytkyvässä kelkassa saattaisin hiljaisuutta täyttävän small-talkin muodossa kysyä mistähän ruokalajista tässä onkaan kyse, kun olen tämmöisenä työläisrotjakkeena tottunut vain niihin perinteisiin laatikoihin. Ja miltäköhän tilalta tämä raaka aines (huom. erikseenkirjoitus) mahtaa olla kotoisin?
Tai: "Kiitos vain, jos ei emäntä pahastu, jätän väliin. Tuonne kasvissyönnin tai ainakin sirompien sirkkojen puolelle kun yritän ruokavaliotani siirtää.."
Hyi. Ilkeä olen. Itekin oon joskus ollut 30kg+ ylipainoinen. Siitä on kymmenkunta vuotta. Kun sitten pudottelin painoni hyvin nopeasti vähän siinä ohimennen muun elämän ohessa, joku kehukin tuli. Niitä pidin itseasiassa pahempana kuin olisin pitänyt rehellistä tiedustelua sen ylipainon syntyessä, että onko jokin pielessä? Ei tietenkään julkisesti jouluaterian yhteydessä vaan (selvinpäin, kiitos!) yksityisesti muulloin. Mutta tarkkana kysyjä sittenkin!
Voi vittu mistä näitä juntteja sikiää??
Jos et pysty olemaan kommentoimatta toisen ulkonäköä niin pysy poissa koko tilaisuudesta kokonaan, moukka!
Ihan vaan pitämällä turpasi kiinni.
Erikoinen illallinen teillä tarjolla kyllä.
Järkyttävää, että aikuinen ihminen aloittaa ketjun tuollaisella päässään liikkuvalla ajatuksella.
Järjen köyhyyttä kirjoitti:
Järkyttävää, että aikuinen ihminen aloittaa ketjun tuollaisella päässään liikkuvalla ajatuksella.
Onko jopa pöyristyttävää?
Itsestäsikö puhut?