Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä parisuhteessa elävät ihmiset ovat mukautuvia ja epäitsekkäitä.

Vierailija
02.12.2017 |

Mielestäni hyvä valttikortti! 👍

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla, muuten ei tule mistään mitään. :D

Vierailija
2/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla, muuten ei tule mistään mitään. :D

Ei tulekaan! Ja esim. työnantajien kannattaisi kiinnittää tähänkin asiaan huomiota. Ihminen joka pomppii suhteesta suhteeseen ei voi noita ominaisuuksia kyllä omata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paljon on tuuristakin kiinni. Kyllä varmaan jokainen pystyisi pitkään parisuhteeseen jos olisi A) tahtoa ja B) tuuria löytää kumppani jonka kanssa suhdedynamiikka pelaa pitkässä juoksussa.

Vierailija
4/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 20 v naimisissa dominoivan miehen kanssa. Olin se mukautuja ja sovitteleva.

Työhaastatteluassa nostan tämän huonoimmaksi piirteeksi: en osaa pitää puoliani.

Vierailija
5/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla varmasti sopetuvia ja jossain mielessä ongelman ratkaisukykyisiä. Mutta jos molemmat hyväksyy toisensa itsekkäitä ja elämän hiukan epämukavaksi ei ne ominaisuudet pitkän parisuhteen esteenä ole.

Vierailija
6/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kunnioittaminen ja kannustaminen ovat keskiössä. Kunnioittaminen tarkoittaa luottamista, suvaitsevaisuutta ja toisen valintojen hyväksymistä. Kannustaminen ja empatia ovat varmaan kaikille itsestäänselvyyksiä. Lisäksi aimo annos kärsivällisyyttä ja uskoa niin siinä on hyvät eväät pitkälle liitolle.

-31 v yhdessä.

Vierailija
7/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan totta. Minä olen liian itsekäs ja sen takia parisuhteet kestävät maksimissaan 2-3 vuotta. Koska se on aina joko naisen way tai sitten highway.

Vierailija
8/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sanoisi ,ett mukautuvia ja epäitsekkäitä. Vaan on tahtoa olla yhdessä ja kykyä kuunella toista ja kykyä tehdä kompromisseja.

Vierailija
9/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet oikeassa. Minä olen joustamaton ja itsekäs, koska olen sinkku.

Vierailija
10/10 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa ( ja lyhyessäkin) kannattaa olla terveellä tavalla itsekäs, omia tarpeita pitää kuunnella, muuten hukkaa itsensä, eikä ole kiinnostava ihmisenä.

Nimimerkillä 35 vuotta saman miehen laksnoissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi