Miten voin olla kommentoimatta veljeni vaimon ylipainoa jouluillallisena
Meillä on siis tavalliseen tapaamme jouluna jouluillallinen. Tilanne on siis se, että veljen vaimo on lihonut noin 30 kiloa vuoden aikana ja on siis aikamoinen punkero. Pelkään, että otan muutaman lasin viiniä liikaa niin kuin viime vuosina ja alan kommentoimaan hänen ulkonäköänsä. T: M36
Kommentit (129)
vieras. kirjoitti:
Tiedätkö miksi hän on lihonut? Mitä jos se on pienin murhe hänen elämässään tällä hetkellä?
Itse olen lihonut puolentoista vuoden aikana noin 8 kg ja taustalla on syövän esiasteesta johtunut kuolemanpelko, stressi opintojen päättämisestä, yrityksen perustamisesta ja erityislapsen koulu- ja hoitoasioista. Kaiken tuon suman keskellä olen lohduttanut itseäni ruualla, olen ollut vain niin väsynyt kaikkeen. Liikkua olen yrittänyt, mutta sillekkään ei viime aikoina ole tuntunut löytyvän väliä, kun kaikki vapaa aika menee yrityksen asioiden järjestelyyn, mainostamiseen ynnä muuhun tietokoneella istumiseen.
Lämmin halaus sinulle ja jaksamista <3
Veljen vaimo vastaa että hänen mielestään sä oot aina ollut pahannäköinen, lievästi kehitysvammainen, white trash juoppo juntti.
Sitten halaatte ja toivotatte hauskaa joulua.
Ap vaikuttaa ikävältä ihmiseltä. Anna hyvä joululahja läheisillesi pysymällä poissa heidän ulottuviltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä mainitakin. Paitsi jos johtuu sairaudesta. Mutta jos ei johdu, hänen pitäisi jättää jouluateria väliin. On ihan yleiskohteliaisuutta pysyä peruspainossa.
Tuota noin, miten sä niin kuin käsität termin "kohteliaisuus"? On kuule ihan vaan yleiskohteliaisuutta myös käydä terapeutilla, jos noin jonkun paino ahdistaa. Samat sanat ap:lle. Vaikka ois kuinka provo, kertoo tällainen juuri sen oleellisen ihmisen luonteesta.
Suvaitsevaisuus, tuo nykytrendi, koskee myös kaikkea muutakin, kuin etnisyyttä. Sivistäkää itseänne! Jättäkää nämä älyttömät ja moukkamaiset aloitukset pois, niin tänne palaa toivottavasti palstan jättänyt fiksu porukka takaisin!
Modet voitteko nyt jumalauta jo bannata tuon naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vittu oot inhottava ihminen. Veljen vaimo voi laihduttaa ne 30kg, mutta sinä et tule pääsemään tuosta kuvottavasta luonteestasi eroon millään.
Mietippä sitä!
Miten tällä kommentilla voi olla pelkkiä yläpeukkuja? Itse annoin alapeukun, koska tajusin kyllä aloituksen provoksi.
En olisi niin huolissani aloittajan alkoholismista kuin mielentasapainosta joka saattaa pahimmillaan olla mielenterveysongelmasta johtuvaa. Molemmat vaikuttavat kaikkiin,, jotka joutuvat elämään tämän ihmisen ympäristössä. Yhden ongelma vaikuttaa sataan lähipiirissä.
Taas pitää pilata miesten mainetta. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole vaimoa, kun näin lyhyt ja kouluttamaton ei kuulemma kelpaa kellekään, mutta veljenvaimo askarruttaa.
Jos ois mun vaimo niin juoksuttaisin sitä pururadalla ja syöttäisin vain salaatteja! Varmasti se syö taas jouluna laatikot pöydästä yksin..
T. Ap
Älä sinä läski esitä minua! T: oikea ap
Ettekö idiootit tajua että tuo sama nainen aloittaa aivan jatkuvasti näitä säälittäviä "provojaan", vaihdellen sanaa vaimo kaikenlaisiin "korvaaviin" sanoihin ja vaihtamalla sadun juonta. Aina sisältö on kuitenkin tuota samaa paskaa. Minulle on aivan sama, jos vajukit tekevät typeriä trollejaan nettiin, mutta aivan jatkuva, jokapäiväinen ja jokaviikkoinen saman paskan jauhaminen käy hermoon. Sitten te ääliöt vielä ruokitte tätä vastaamalla kuin aloitus olisi totta.
Ap, hanki sisältöä elämääsi. Selkeästi sinulla on aivan liikaa aikaa tähän paskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertaisesti opettelet hyvät käytöstavat, et juo liikaa etkä kommentoi. Koska jos teet, kuten suunnittelet, niin se veljen vaimo saattaa kommentoida jotain epämukavaa sinusta. Lipsahtaa vaikka se toissavuotinen aborttisi vanhempiesi tiedoksi tai se, että somessa valitat koko ajan miehesi laiskuutta.
Eihän minulla edes ole parisuhdetta!
Sitä ei kukaan ihmettele. Jos olet yhtä tomppeli kaikkien mahdollisten kumppaniehdokkaitten kanssa, parisuhdetta ei koskaan tulekaan.
Yritä edes olla olevinasi sivistynyt ihminen, ainakin ruokapöydässä. Kuvittele olevasi jonkun fiksun kulttuurisuvun parissa, jossa ei ole tapana mennä henkilökohtaisuuksiin.
lhxfgj kirjoitti:
En olisi niin huolissani aloittajan alkoholismista kuin mielentasapainosta joka saattaa pahimmillaan olla mielenterveysongelmasta johtuvaa. Molemmat vaikuttavat kaikkiin,, jotka joutuvat elämään tämän ihmisen ympäristössä. Yhden ongelma vaikuttaa sataan lähipiirissä.
Ja tämä suuntaus on vaan nousussa tälläkin palstalla! Yhä sairaampia aloituksia, mutta ihan asialliset bannataan. Kaiken maailman sairaat ja pedot rellestävät täällä. Ketkähän ovat sponsorit? :/
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
Tiedätkö miksi hän on lihonut? Mitä jos se on pienin murhe hänen elämässään tällä hetkellä?
Itse olen lihonut puolentoista vuoden aikana noin 8 kg ja taustalla on syövän esiasteesta johtunut kuolemanpelko, stressi opintojen päättämisestä, yrityksen perustamisesta ja erityislapsen koulu- ja hoitoasioista. Kaiken tuon suman keskellä olen lohduttanut itseäni ruualla, olen ollut vain niin väsynyt kaikkeen. Liikkua olen yrittänyt, mutta sillekkään ei viime aikoina ole tuntunut löytyvän väliä, kun kaikki vapaa aika menee yrityksen asioiden järjestelyyn, mainostamiseen ynnä muuhun tietokoneella istumiseen.
Lämmin halaus sinulle ja jaksamista <3
Kiitos todella paljon <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertaisesti opettelet hyvät käytöstavat, et juo liikaa etkä kommentoi. Koska jos teet, kuten suunnittelet, niin se veljen vaimo saattaa kommentoida jotain epämukavaa sinusta. Lipsahtaa vaikka se toissavuotinen aborttisi vanhempiesi tiedoksi tai se, että somessa valitat koko ajan miehesi laiskuutta.
Eihän minulla edes ole parisuhdetta!
Sitä ei kukaan ihmettele. Jos olet yhtä tomppeli kaikkien mahdollisten kumppaniehdokkaitten kanssa, parisuhdetta ei koskaan tulekaan.
Yritä edes olla olevinasi sivistynyt ihminen, ainakin ruokapöydässä. Kuvittele olevasi jonkun fiksun kulttuurisuvun parissa, jossa ei ole tapana mennä henkilökohtaisuuksiin.
Olen kulttuurisuvusta. Olen katsokaas sukua Sibeliukselle.
No ihan peruskäytöstavoilla ja olemalla sanomatta. Kannattaa jättää myös ne viinilasilliset, jos pari viinilasia saa jo niin humalaan että auot päätäsi hallitsemattomasti niin viini ei sulle sovi.
Ja veljen luona tuskastellaan millä syyllä jättää tulematta, kun Ap on taas juhlissa kännissä ja laukoo 'totuuksiaan'. Kerro nyt Ap mikä omassa elämässäsi on niin pielessä, että täytyy päteä haukkumalla muita?
Meillä olen sanonut minä vaimolle, että kannattaako lisää ottaa majoneesisalaattia jouluaterialla.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö idiootit tajua että tuo sama nainen aloittaa aivan jatkuvasti näitä säälittäviä "provojaan", vaihdellen sanaa vaimo kaikenlaisiin "korvaaviin" sanoihin ja vaihtamalla sadun juonta. Aina sisältö on kuitenkin tuota samaa paskaa. Minulle on aivan sama, jos vajukit tekevät typeriä trollejaan nettiin, mutta aivan jatkuva, jokapäiväinen ja jokaviikkoinen saman paskan jauhaminen käy hermoon. Sitten te ääliöt vielä ruokitte tätä vastaamalla kuin aloitus olisi totta.
Ap, hanki sisältöä elämääsi. Selkeästi sinulla on aivan liikaa aikaa tähän paskaasi.
Meinaatko, että tuhansien ihmisten palstalla ja yksi ihminen, joka tekee näitä aloituksia? Kukkuu!
AP..Vaimo saa ottaa ruokaa niin paljon kuin jaksaa. Sen sijaan sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella toisen ulkonäköä. Toivottavasti vaimo ehtii ottamaan loputkin jälkiruuat nenän edestäsi.
Ok, tiedän siis susta jo kaksi asiaa:
1) sulla ei oi kummoinen huumorintaju ja
2) et hallitse provoilua